Jump to content

shadou2

Members
  • Мнения

    353
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно shadou2

  • Рожден ден 4.09.1988

Друго

  • Kaра
    vw Bora 1.6 102кс

Персонална информация

  • Пол
    Female
  • Локация
    Добрич

Контакти

  • Skype
    shadou22

Последни посетители

1048 профилни разглеждания

shadou2's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Преди 6 години имах ауди 80, което пострада много при катастрофа, удариха ме на светофар, към момента имам бора 2001г. 1.6 автоматик, много е запазена и си я харесвам, със сигурност ще си я задържа, но мотора й е малък и искам да си взема нещо малко по-ново и от по-висок клас. Обмислям покупка на този модел на Ауди. Моля за съвет кои са болките на модела, за какво да се оглеждам при покупка, бензин или дизел, кои са по-здрави, наясно съм че зависи и от състоянието, определено съм се насочила към автоматик.
  2. Каква е гаранцията, че не гараж пром този по 20лв., все пак вносителя го продава по 39 литъра. Накрая пак ще й сложа 5/40 той поне е 100,00лв. от вносителя.
  3. Колата ми е няма нагар ( на малко км. и е от Германия), аз така или иначе ще го сменям сега на 4х. км. поради минали 2г,. от последната смяна, кара се предимно градско. Мобила който излиза по каталог за моя мотор е - Mobil 1 ESP Formula 5W-30 - гледам че при омникар е 39 и някакви стотинки на литър. Колата е Евро4, все още с не запушен и наличен катализатор - 504.00 по каталог на VW, .
  4. Благодаря за отговорите, определено мисля, че няма смисъл от промивки. Много се замислям дали да взема повече мобил, оказа се че не са ми сложили правилното масло, трябвало да е 5в30 и то някакво специално, а това което трябва да се сложи на мобил е по 40 лв. литъра.
  5. Благодаря, а какво мислите за промивката която ми предлагат, колата ми е била добре поддържана в германия и е на многокм. , пък и аз си я гледам. Има ли смисъл от такива процедури да не стане някоя бела?
  6. Предлагат ми го от Аутобокс ( нямам идея дали е оригинално ли е). Така са ми писали от форума на фолксваген, за редкия мотор, за това и така писах съжалявам, ако съм в грешка
  7. Извинявам се предварително, че пиша във Вашия форум, но едва ли ще ми отговорят във форума на Фолксваген, понеже мотора ми бил рядко срещан във фолксвагените ( така са ми отговаряли) от тези години. Предстои ми смяна на масло в момента съм с масло Mobil 3000 5w40, слагано преди 1г и 8-9месеца, нямам минати километрите,но нали стареее и тази година мисля да го сменя, заедно с филтрите. Предлагат ми на няколко места вече Арал 5в40 + промивка на системата ( не съм сигурна, че искам да ми промиват системата), но аз пък съм доволна от Мобила. Въпорса ми е кое масло е по-добро за моя двигател двигателя е, код на двигателя AVU - 75 kw./ 102 ps., . Колата е Бора 1,6 бензин автоматик 2001 г.
  8. Ами ако нямам с какво да го сменя поне за в момента и каква е вероятността да не е от него все пак един акумулатор е 100тина лева.
  9. Пиша във вашия форум понеже явно фолксвагените с такъв мотор са рядкост, а тук виждам че има А3-ки с този двигател за това ви моля за съдействие. Здравейте, имам следния проблем: Напоследък с тези минусови температури ми се появи проблем, при първото палене пали с въртене около 3-5 сек. като ми се показват иконите за ЕСП АБС И още една ( явно акумулатора ми е слаб) задържа обороти за няколко секунди и угасва, след това пали докато й подам ключа оборотите варират от около 800 - 1100 за около 2 мин и после всичко е ок, като следващите паления са нормални дори и да е изстинала. Сменян е температурен датчик миналата година, термостат миналата година, дросела е чист, имобилайзера не свети когато гасне колата ( изгасва си още когато сложа ключа), пушека от ауспуха е нормален не е бял не е и син и не е обилен, сменен е и ония пластмасовия маркуч с човката, който излиза от кутията с филтъра и стига до там от където се сипва масло. Въпроса ми е какво друго може да е? Колата е обслужена миналата година изцяло включително антифриз на -20 градуса. Колата е Бора 1,6 бензин без газова уредба код на двигателя AVU.
  10. Тази тръба отвежда маслените пари отново в двигателя за доизгаряне, пролетта имах проблем със този маркуч, оказа се че човката е спукана и в купето направо ми миришеше на изгоряло масло, понеже и парното го вкарваше въртрве като миризма. Смених маркуча и всичко се оправи. Доста ми се беше омазало с масло стреснах се доста като видях. Колата ми е Бора 1,6 АVU мотор 102 кс. Най вероятно въпросния маркуч някъде е сцепен.
  11. Карам бора със същия мотор, автоматче 3000хил км., много приятна машинка е, карала съм преди това ауди 80 1,8S, тази ми харесва повече. За 1г. и няколко месеца съм сменила термостат, ремонт на стартер ( хъркаше), профилактика на климатик и един маркуч пластмасов ( 45лв е само маркуча), определено частите на тази са по-скъпи от колкото на старата. Термостат е над 100лв понеже върви с кожуха. Мотора ми се струва малък за моето купе .
  12. Имаше дупка колкото палец, сменихме го
×
×
  • Create New...