TsvetanovTs
Members-
Мнения
22 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
A6 - 3.0TDI,233 h.p.
Персонална информация
-
Пол
Male
-
Локация
Франкфурт
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
TsvetanovTs's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Колега, според ауди живота на ламбда сонда е около 250 000 хил. Мойта изкара 280 000 и я смених. Като е за смяна, почва да ти дава и аларми за ДПФ-а поради неправилното отчитане! При мен проблема беше и във ДПФ-а, че го свалях и го давах за чистене. Ламбда сонадата в ауди е 218 евро с 2 години гаранция. Може и да намериш и други марки, но имай предвид че ОЕМ частите са най-качествени!
-
Въпрос отностно ръчна спирачка? Задна дясна накладка напълно изтъркана.
TsvetanovTs отговори в темата на TsvetanovTs - тип 4F
Можете ли да ми кажете, ръчната спирачка стопира само задна дясна гума или и двете (лява и дясна) ? Аз имах аларма за Parking Brake - 01087 - Basic Setting Not Performed , тази аларма е излязла наи-вероятно след смяната на накладките! Направих теста и след това не ми е излязла повече. По време на теста ги направи трите движения напред и назад. Искам да разбера дали съм прецакал аз нещо по апарата, за да се стигне до изтриване на накладката за 3,5 месеца или просто му е дошло време за смяна! Като свалих гумата за оглед, сега видях че маншона на буталцето е скъсан! Мога ли да го сменя само него без да разглабям спирания апарат? Искам да ви споделя от къде вземам ОЕМ части за моята колица и са на доста добри цени, може на някой да му послужи! http://stores.ebay.de/eminiatradinggmbh/ От тук чакам да ми пристигнат ОЕМ задни дискове за 92 евро, което мисля, че е добра цена. Лек ден на всички! -
Здравейте, имам проблем със задна дясна спирачка. Сменях преди 5 месеца задни спирачни дискове и накладки, но не освободих софтуерно (не сложих в сервизен режим) ръчната спирачка по време на смяната. В момента ДЯСНАТА накладката ми е на желязо вече и надра диска. Можете ли да ми кажете каква би била причината? Също така, ръчната спирачка само на дясната задна гума ли е? Какво представлява ръчната спирачка? До колкото разбрах е малко цилиндърче което се управлява от серво моторче и избутва по-големия цилиндър, но това само на задна дясна гума ли е? Кажете моля дали съм прав! В началото си мислих, че са ми набутали фалшиви АТЕ накладки и че се е отлепила, но сега си мисля че през цялото време е била активирана ръчната спирачка и затова вече я няма. Лошото е, че като ги смених (преди 5 месеца) и 5 дни след това само жената я е карала колата и аз не бях тук и нямам никакво наблюдение и както написах по-горе затова си мислих че е паднала .... а докато е имало феродо трябва да е греело доста! Също така докато сменях накладките и дисковете, на задна дясна гума беше трудно да се върне цилиндъра и понеже съм упорит и невеж с повечко сила успях да го върна в началното му положение и да вкарам новите накладки. Но дали съм счупил това малко буталце в този момент и дали е натискало през цялото време накладката не мога да си изесня. Какво и как трябва да ресетна / деактивирам за ръчната спирачка по-време на смяна? И ако не се направи това може ли да доведе до моят проблем? Опитах се да бъда изчерпателен за да ви е по-лесно да ми отговорите! Благодаря предварително!
-
Здравейте, колеги! Знаете ли от къде мога да си закупя въпросния елемент : 4F9 807 329 Частта се намира между задната броня и фундамента на колата.
-
Колега rrrumen или кандидат колега инженер по-точно, погледни технологията за чистене в youtube и разгледай малко този сайт: www.dieselparikelfilter.net Чистенето не се състои само от продухване и специалистите тука съветват да си изчистиш стария оригинален филтър вместо да купуваш нов който не е оригинален ! А за БГ знаем всички как се решава въпроса!
-
N1995 сервиза е в Франкфурт. Взеха ми 620 евро като 260еуро е труд на сервиза за смяна и прочие ... и за чистенето е 360 евро. Но вчера ми излезе пак алармата и веднага отидох до сервиза( имам две години гаранция) , закачихме я и излезе че има две аларми за ламда сондата и според тях трябва да се сменя! Като проверих историята докато аз съм я карал и историята от предния собственик от Ауди и излезе че не е сменяна и си е консуматив за тез км на който е в момента. Обаче ме притеснява друго, че показваше, че филтъра е на 40г (не се сещам как точно е параметъра) и според тази стойност е зацапан. Въпросът ми е кога се активира регенерацията на филтъра? Дали ще се изчисти и е нормално да достига 40г?!?! Колата е карана 350км от почистването на ДПФ-а и трябва да е чист и няма начин да не е, все пак е Германия и хората дават гаранция! Утре ще сменям ламда сондата и да видим .... диференциалната разлиак показваше 7бара ама то като сензор 1 (на входа) е в аларма и се предполага че дава грешна информация ... а и малко по-късно ми влезе в сервизен режин колата което мисля, че е нормално ако е дефектирал ламда сонадата ...
-
Колеги да споделя какво направих с моя DPF. Реших да почиствам моят (оригинален) филтър. В един сервиз ми свалиха филтъра и го пратиха на място където са специализирани за почистване на DPF. Там го нагряваха, отдухваха и промиваха и какво ли още не. Резултата е : разхода падна с 2 литра и звука на двигателя и динамиката на колата се промениха. Явно е бил много задръстен! Но като цяло съм много доволен от решението на проблема и две години гаранция ми дадоха!
-
Roggger, гледам ги из ebay за под 400 евра са нови ... значи втора ръка трябва да са на по ниска цена! Къде по точно се намира този номер филтъра?
-
не го знам дали е ASB, но знам че започва от 2006 Юли и колата се води модел 2007 .... така го пише ... двигателя за момента е перфектен но взеха да се обаждат разни спомагателни системи като този филтър който по скоро е консуматив според мен, но уви караме Ауди и всичко е скъпо ! :-)
-
Абсурт!!! Тука е не възможно да се кара без. Гледам има някви дето се предлагат по 400 евро (нови пише) в ebay ... въможно ли е? Ей това е линка : http://www.ebay.de/itm/Partikelfilter-Ruspartikelfilter-DPF-Audi-A6-2-7-3-0-TDi-BSG-CANB-4F0254800CX-/321520378443?pt=DE_Autoteile&fits=Make%3AAudi%7CModel%3AA6&hash=item4adc1ba24b пише че е приложим за моят двигател 3.0 HDI 233 h.p. А трябва ли да сменям датчиците преди и след филтъра, изобщо всички около него като слагам нов?
-
Дроселна клапа съм сменил преди година с чисто нова, като я разглобих старата и намерих, че първите 3 зъбци на пластмасовото зъбно колело са изронени и затова ми излизаше проблема. И заради това малко зъбно колело трябваше да сменя цялата дроселна клапа, че и тръбата след нея и ми излезе доста златно, но здраве да е ... поуката е, че трябва да се чистят тези клапи иначе се скапва зъбния механизъм! Вихровите клапи незнам кога са сменяни или почиствани, но имат отметки с маркер .... нещо е правено там! Аз съм изминал 100 000км с нея и не съм ги проверявал. От почистване на филтъра имах предвид сваляне и по някакъв специален метод почистване... може би накисване в химикал и ултразвук ... или нещо такова ... нямам си на идея! А чувал съм, че старите филтри с катализатора се изкупуват?!?!? Какви парички може да се вземе за стария?
-
Колеги, имам ядове с моят филтър (както всеки друг) много често ми излиза алармата за филтъра и когато попадна в задръстване и не успея веднага да отида на магистралата и влиза в сервизен режим. последния месец два пъти се случва ... Колата се кара във Франкфурт последните две години. Два пъти ходя в сервиз да ми премахнат алармата защото влезе ли в сервизен режим с каране не може да се премахне алармата! Казват че са почистили на место филтъра и катализатора ... но точно седмица след това и пак ми излиза алармата за първа степен на замърсяване... за момента я оправих с каране на 4 предавка с 2500 оборота. Намерих в нета че някакви предлагат сваляне на филтъра и основно почистване ( незнам как точно го правят ) но не мога да приценя дали има смисъл и идея защото колата е на 280 000км или да вземам нов филтер. Сайта е : http://www.dpf24.de/bestes-preis-leistungsverhaeltnis почистването е 400евро, а новия е 1000евро .... вече дадох 250 евро за двата пъти дето влизаше в сервиза. Проверявали са ми дузите последните две години периодично и всеки път ми казват, че са в нормите и не е от тях. Някой има ли опит с почистването на филтъра и за този пробег има ли смисъл или да вземам нов ???
-
Здравейте колеги, имам проблем с парктроника (имам преден и заден) като включа задна и започва да пищи само и визуалната индикация не се поевява. Но забелязах, че ако не вали няколко дена и се оправя от самосебиси. Някой има ли идеи от къде да почна?
-
Колеги, моля помогнете! Липсват ми двата бутона на панела за климатика, показани са на прикачената снимката! Обикалял съм по моргите и естествено харата искат да ми продадат целия панел (работеш) за сумати пари! Много ме дразни гледката на двете дупки и липсата на бутони !!! Дайте съвет от къде мога да намеря, някой с бракуван или дефектен панел .... Благодаря предварително !!!
-
хммм, не погледнах под капачката :-) мерси !!! надявам се с доливане да оправя нещатата !!!