Jump to content

TsvetanovTs

Members
  • Мнения

    22
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A6 - 3.0TDI,233 h.p.

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Франкфурт

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

TsvetanovTs's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. TsvetanovTs

    Ламбда 3.0 тди грешка

    Колега, според ауди живота на ламбда сонда е около 250 000 хил. Мойта изкара 280 000 и я смених. Като е за смяна, почва да ти дава и аларми за ДПФ-а поради неправилното отчитане! При мен проблема беше и във ДПФ-а, че го свалях и го давах за чистене. Ламбда сонадата в ауди е 218 евро с 2 години гаранция. Може и да намериш и други марки, но имай предвид че ОЕМ частите са най-качествени!
  2. Можете ли да ми кажете, ръчната спирачка стопира само задна дясна гума или и двете (лява и дясна) ? Аз имах аларма за Parking Brake - 01087 - Basic Setting Not Performed , тази аларма е излязла наи-вероятно след смяната на накладките! Направих теста и след това не ми е излязла повече. По време на теста ги направи трите движения напред и назад. Искам да разбера дали съм прецакал аз нещо по апарата, за да се стигне до изтриване на накладката за 3,5 месеца или просто му е дошло време за смяна! Като свалих гумата за оглед, сега видях че маншона на буталцето е скъсан! Мога ли да го сменя само него без да разглабям спирания апарат? Искам да ви споделя от къде вземам ОЕМ части за моята колица и са на доста добри цени, може на някой да му послужи! http://stores.ebay.de/eminiatradinggmbh/ От тук чакам да ми пристигнат ОЕМ задни дискове за 92 евро, което мисля, че е добра цена. Лек ден на всички!
  3. Здравейте, имам проблем със задна дясна спирачка. Сменях преди 5 месеца задни спирачни дискове и накладки, но не освободих софтуерно (не сложих в сервизен режим) ръчната спирачка по време на смяната. В момента ДЯСНАТА накладката ми е на желязо вече и надра диска. Можете ли да ми кажете каква би била причината? Също така, ръчната спирачка само на дясната задна гума ли е? Какво представлява ръчната спирачка? До колкото разбрах е малко цилиндърче което се управлява от серво моторче и избутва по-големия цилиндър, но това само на задна дясна гума ли е? Кажете моля дали съм прав! В началото си мислих, че са ми набутали фалшиви АТЕ накладки и че се е отлепила, но сега си мисля че през цялото време е била активирана ръчната спирачка и затова вече я няма. Лошото е, че като ги смених (преди 5 месеца) и 5 дни след това само жената я е карала колата и аз не бях тук и нямам никакво наблюдение и както написах по-горе затова си мислих че е паднала .... а докато е имало феродо трябва да е греело доста! Също така докато сменях накладките и дисковете, на задна дясна гума беше трудно да се върне цилиндъра и понеже съм упорит и невеж с повечко сила успях да го върна в началното му положение и да вкарам новите накладки. Но дали съм счупил това малко буталце в този момент и дали е натискало през цялото време накладката не мога да си изесня. Какво и как трябва да ресетна / деактивирам за ръчната спирачка по-време на смяна? И ако не се направи това може ли да доведе до моят проблем? Опитах се да бъда изчерпателен за да ви е по-лесно да ми отговорите! Благодаря предварително!
  4. Здравейте, колеги! Знаете ли от къде мога да си закупя въпросния елемент : 4F9 807 329 Частта се намира между задната броня и фундамента на колата.
  5. TsvetanovTs

    DPF със или без?

    Колега rrrumen или кандидат колега инженер по-точно, погледни технологията за чистене в youtube и разгледай малко този сайт: www.dieselparikelfilter.net Чистенето не се състои само от продухване и специалистите тука съветват да си изчистиш стария оригинален филтър вместо да купуваш нов който не е оригинален ! А за БГ знаем всички как се решава въпроса!
  6. TsvetanovTs

    DPF със или без?

    N1995 сервиза е в Франкфурт. Взеха ми 620 евро като 260еуро е труд на сервиза за смяна и прочие ... и за чистенето е 360 евро. Но вчера ми излезе пак алармата и веднага отидох до сервиза( имам две години гаранция) , закачихме я и излезе че има две аларми за ламда сондата и според тях трябва да се сменя! Като проверих историята докато аз съм я карал и историята от предния собственик от Ауди и излезе че не е сменяна и си е консуматив за тез км на който е в момента. Обаче ме притеснява друго, че показваше, че филтъра е на 40г (не се сещам как точно е параметъра) и според тази стойност е зацапан. Въпросът ми е кога се активира регенерацията на филтъра? Дали ще се изчисти и е нормално да достига 40г?!?! Колата е карана 350км от почистването на ДПФ-а и трябва да е чист и няма начин да не е, все пак е Германия и хората дават гаранция! Утре ще сменям ламда сондата и да видим .... диференциалната разлиак показваше 7бара ама то като сензор 1 (на входа) е в аларма и се предполага че дава грешна информация ... а и малко по-късно ми влезе в сервизен режин колата което мисля, че е нормално ако е дефектирал ламда сонадата ...
  7. TsvetanovTs

    DPF със или без?

    Колеги да споделя какво направих с моя DPF. Реших да почиствам моят (оригинален) филтър. В един сервиз ми свалиха филтъра и го пратиха на място където са специализирани за почистване на DPF. Там го нагряваха, отдухваха и промиваха и какво ли още не. Резултата е : разхода падна с 2 литра и звука на двигателя и динамиката на колата се промениха. Явно е бил много задръстен! Но като цяло съм много доволен от решението на проблема и две години гаранция ми дадоха!
  8. TsvetanovTs

    DPF със или без?

    Roggger, гледам ги из ebay за под 400 евра са нови ... значи втора ръка трябва да са на по ниска цена! Къде по точно се намира този номер филтъра?
  9. TsvetanovTs

    DPF със или без?

    не го знам дали е ASB, но знам че започва от 2006 Юли и колата се води модел 2007 .... така го пише ... двигателя за момента е перфектен но взеха да се обаждат разни спомагателни системи като този филтър който по скоро е консуматив според мен, но уви караме Ауди и всичко е скъпо ! :-)
  10. TsvetanovTs

    DPF със или без?

    Абсурт!!! Тука е не възможно да се кара без. Гледам има някви дето се предлагат по 400 евро (нови пише) в ebay ... въможно ли е? Ей това е линка : http://www.ebay.de/itm/Partikelfilter-Ruspartikelfilter-DPF-Audi-A6-2-7-3-0-TDi-BSG-CANB-4F0254800CX-/321520378443?pt=DE_Autoteile&fits=Make%3AAudi%7CModel%3AA6&hash=item4adc1ba24b пише че е приложим за моят двигател 3.0 HDI 233 h.p. А трябва ли да сменям датчиците преди и след филтъра, изобщо всички около него като слагам нов?
  11. TsvetanovTs

    DPF със или без?

    Дроселна клапа съм сменил преди година с чисто нова, като я разглобих старата и намерих, че първите 3 зъбци на пластмасовото зъбно колело са изронени и затова ми излизаше проблема. И заради това малко зъбно колело трябваше да сменя цялата дроселна клапа, че и тръбата след нея и ми излезе доста златно, но здраве да е ... поуката е, че трябва да се чистят тези клапи иначе се скапва зъбния механизъм! Вихровите клапи незнам кога са сменяни или почиствани, но имат отметки с маркер .... нещо е правено там! Аз съм изминал 100 000км с нея и не съм ги проверявал. От почистване на филтъра имах предвид сваляне и по някакъв специален метод почистване... може би накисване в химикал и ултразвук ... или нещо такова ... нямам си на идея! А чувал съм, че старите филтри с катализатора се изкупуват?!?!? Какви парички може да се вземе за стария?
  12. TsvetanovTs

    DPF със или без?

    Колеги, имам ядове с моят филтър (както всеки друг) много често ми излиза алармата за филтъра и когато попадна в задръстване и не успея веднага да отида на магистралата и влиза в сервизен режим. последния месец два пъти се случва ... Колата се кара във Франкфурт последните две години. Два пъти ходя в сервиз да ми премахнат алармата защото влезе ли в сервизен режим с каране не може да се премахне алармата! Казват че са почистили на место филтъра и катализатора ... но точно седмица след това и пак ми излиза алармата за първа степен на замърсяване... за момента я оправих с каране на 4 предавка с 2500 оборота. Намерих в нета че някакви предлагат сваляне на филтъра и основно почистване ( незнам как точно го правят ) но не мога да приценя дали има смисъл и идея защото колата е на 280 000км или да вземам нов филтер. Сайта е : http://www.dpf24.de/bestes-preis-leistungsverhaeltnis почистването е 400евро, а новия е 1000евро .... вече дадох 250 евро за двата пъти дето влизаше в сервиза. Проверявали са ми дузите последните две години периодично и всеки път ми казват, че са в нормите и не е от тях. Някой има ли опит с почистването на филтъра и за този пробег има ли смисъл или да вземам нов ???
  13. Здравейте колеги, имам проблем с парктроника (имам преден и заден) като включа задна и започва да пищи само и визуалната индикация не се поевява. Но забелязах, че ако не вали няколко дена и се оправя от самосебиси. Някой има ли идеи от къде да почна?
  14. Колеги, моля помогнете! Липсват ми двата бутона на панела за климатика, показани са на прикачената снимката! Обикалял съм по моргите и естествено харата искат да ми продадат целия панел (работеш) за сумати пари! Много ме дразни гледката на двете дупки и липсата на бутони !!! Дайте съвет от къде мога да намеря, някой с бракуван или дефектен панел .... Благодаря предварително !!!
  15. хммм, не погледнах под капачката :-) мерси !!! надявам се с доливане да оправя нещатата !!!
×
×
  • Create New...