Имам A4 B6 AWX 1.9 TDi - Avant Какво значи скъпа поддръжка за теб? Смяна на масло + филтри между 120 и 160 лева зависи от маслото. Смяна всички ремъци и ролки + всички филтри не повече от 400 лв. Смяната на всички носачи ако се наложи е едно от най-скъпите неща при читава бройка. - 700 лева. 2.5 TDi e друга свирка но за нещо е изписано доста и общия съвет е по-добре да не се инвестира в такъв. 1.9 TDi се слави като невероятно здрав мотор. Разход лично при мен 5 - 5.5 л. извън градчето спокойно каране (110-130 км/ч), смачкан си дига разхода - то си е нормално, градско средно 8-9 л. Наблюдения: За цената си в момента от 9500 - 12500 лв. е едно от най-добрите попадения според мен. Перфектна возия, супер готина динамика, много удобен и достатъчно широк, както отпред, така и на задната седалка. Относно бензин - дизел: При дизела няма запалителна система (свещи, бубини...) , двигателя върви прилично при по-малко натоварване (което го прави идеален за дълги пътувания с пълен багажник), което предполага ресурс на самия мотор за по-дълго време. При бензина от финансова гледна точка ако не е газиран няма предимства според мен де , ако е газиран нещата се променят в лека полза на бензина но само в града. Газировката е допълнителна система струваща пари, както първоначално така и след това, оказва и неприятно влияние върху гърнета и тръби (кондензец=раждичка). И при двата вида има един лек проблем с маховика ако е на много километри. В крайна сметка според мен е по-важно да се избере читава бройка ако се намери дизел - дизел ако се намери бенз - бензин. И определено е голямо удоволствие да притежаваш такъв автомобил