Jump to content

Vlad777

Members
  • Мнения

    264
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Vlad777

  • Рожден ден 26.09.1979

Друго

  • Kaра
    Passat B8 2.0 TDI 4m

Контакти

  • Website URL
    http://www.vwclub.bg
  • ICQ
    24177977

Персонална информация

  • Локация
    София

Последни посетители

2578 профилни разглеждания

Vlad777's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Подобно писмо от адвокат с настояване да махнем темата в нашия форум беше получено и от VWclub.bg
  2. Колега, намери ли такъв колектор? И аз търся!
  3. Надявам се да ви е харесал феста! Като един от организаторите на събитието искам да ви кажа, че винаги сте добре дошли и като клуб и като коли на мероприятията на VWclub.bg. Само да имате желание!
  4. Тази година се очертава да имаме рекорден брой участници на феста. Десетина от одобрените автомобили са с марка Audi, така че ще има какво да се види тази година на феста
  5. Времената са само от неделя. най-слабото време на ДРАГ е моето С 1.8 моно - толкова Обаче това не ми попречи да спечеля в малкия клас (обединени B1, B2, D1, D2) на технична писта и да дам 1:05 на свободното каране
  6. http://www.vwclub.bg/kaloyanovo-2015/VAG-subor-2015-nedelia-results.xls Не зная кой ти е казал 16.6... Това са времената от трите ръна в неделя на този номер: 045 B3 13.56 045 B3 13.61 045 B3 13.85 Моля да не се пишат меко казано неточни неща в темата. А това предполагам са твоите времена: 056 B3 13.79 056 B3 err 056 B3 13.33 За съжаление единият от ръновете (втория) е отчел грешка. От общо около 160 ръна има 10, които техниката е отчела грешка.
  7. Да обясня за техниката: Имаше клетки на старта и на финала. Когато автомобилът потегли активира клетката на старта,а когато финишира активира клетката на финала. Техниката беше Tag Heuer и беше взета назаем от хората, които мерят БФАС. Тя наистина не е за ДРАГ, защото реално не мери нито фалстарт, нито закъсняло тръгване. Просто мери времето за преминаване от момента на тръгване, като двата коридора се мерят независимо един от друг. Светофарът беше сложен там, само за да тръгват участниците по едно и също време и да има база за съпоставка на финала, но реално кога си тръгнал нямаше никакво значение за времето ти, което започва да тече точно в този момент, независимо кога е светнал светофара. Може и 2 секунди да се забавиш на старта, времето не тече, докато не потеглиш реално. Може и 2 сек по-рано да тръгнеш - времето тече пак от момента на тръгването. Така се получи, че на финала може две коли да са една до друга, но реално времето на единия да е по-бързо, защото е тръгнал по-късно и времето му е стартирало по-късно. За съжаление на подобен вид мероприятие нямаше как да осигурим истинска техника за ДРАГ, до която нямаме достъп, но пък поне мерихме точно тази година и всеки може да си направи съпоставка къде се намира като подготовка автомобилът му. На финала за най-бързите (Генерално класиране) имаше и директни елиминации. П.П. А относно Kорадото то е с двигател 1.8Т от Ауди А3 и даде най-добро време от 13.03 сек. на пистата, която беше малко по-къса от стандартната дистанция от 1/4 миля
  8. Най-добре с пластмасова капачка, но ако няма такава - с изолирбанд, така че да не се вижда изобщо метал от плюса и при евентуален инцидент или разместване на акумулатора да не може да даде на късо някъде (примерно в предния капак).
  9. Маховикът е точно този, но съединителят е за 2.0 TDI. Комплектът на LUK за Audi 1.9TDI с AVF двигател и 6 скорости е следния номер: LuK 600 0039 00 Комплектът съдържа: 624 3037 00 LuK LuK SAC комплект съединител 415 0244 10 LuK LuK ZMS маховик 414 0019 10 LuK водеща втулка, съединител 411 0133 10 LuK комплект винтове, маховик Комплектът е на цена 1391 лв. С 25% отстъпка от тази цена може да се вземе от тук. Ако двигателят е AWX с 5 скорости, то е друг номера и комплектът е с около 250 лв по-евтин.
  10. В близост до пистата е Хотел Сарай - 2.5 км (hotelsaray.bg). Там обаче често през лятото има турски сватби и бичат маанета до късно. Другият вариант е да се избере хотел в Хисаря, което е на 20 км от пистата. Съществува и вариант за спане на палатка в къмпинг зоната на пистата.
  11. Ще повдигна малко темата, с една история, която ме втрещи. Става дума за дефектен телевизор, рекламация, отказ, подправени документи от ТЕХНОМАРКЕТ, съд, лъжесвидетелстване и с две думи НАГЛА ИЗМАМА!!! Това е източника Това е решението на съда
  12. В дисциплината "каране на писта" не може. Там в неделя ще участват само 6-те с най-добри времена от всички, които са карали в събота. В другите може, но съответно и двете коли трябва да минат технически преглед.
  13. Здравейте, Видях, че вече е публикувана програмата в темата. Относно подредбата на паркинга: Ако има желание от ваша страна, може някой да се ангажира да подрежда колите по модели/цвят/тунинг и т.н. - както прецените. Организаторите се ангажират да отделят обособен паркинг за всяка марка автомобили, от там нататък ако имате идеи как да се подредят вътре в него - нека има отговорник, който да се свърже с мен. Повече информация за условията за участие на пистата,както и дисциплините на пистата има във VW форума: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=1&t=442404 Основните неща, които трябва да знаят, тези които ще карат са: - Носете си документ за самоличност и свидетелство за управление на МПС; - За да участвате трябва да попълните декларация (Свали PDF); - За да участвате на Драг, Технична писта и Свободно каране трябва да минете и технически преглед; - Автомобилът трябва да е с добре закрепен акумулатор и изолирана + клема на акумулатора; - В купето, на удобно място трябва да има пожарогасител, който да е добре закрепен; - Автомобилът трябва да има монтирана кука за теглене отпред; - Класовете са 3 бензинови и 3 дизелови - повече информация в темата във VW форума; Поздрави!
  14. Vlad777

    добавка за дизел

    Ако може да споделиш с коя точно добавка на Бардал се е случило това? И как точно е била дозирана?
  15. Със сафари нямам как да пробвам, но с мозила или хром: 1. Затваряш браузъра 2. Отваряш браузъра с нов прозорец за поверително сърфиране (за по сигурно) 3. Посещаваш Google и търсиш: https://www.google.bg/search?q=audi+forum 4. Кликаш върху резултата, който води към фоума и те препраща към форума, зареждането му обаче спира и те препраща наново към url4short В сайта няма проблем - резултати, които не водят към /forum/ нямат този проблем. Пренасочването се осъществява само веднъж при първото посещение на форума и установяване на сесия, когато посещението идва от Google. Съответно ако първо си отворил форума през букмарк или директен линк, вече имаш сесия и дори да "дойдеш" от Google - проблем няма. трябва да е нова сесия, която стартира от "referrer=Google"
×
×
  • Create New...