Jump to content

andibgpz

Members
  • Мнения

    102
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi 80 B3 1.8 PM

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

andibgpz's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте.Пиша със следния проблем.Имам Ауди 80 Б3,което ми беше първата кола навремето.Лека полека в продължение на 12 години я връщам към оригинален вид.И дойде ред на радиото,наскора ми попадна въпросното Ауди Гамма ЦЦ - оригинално за модела правено от Панасоник.Има го съмощото на Блаупункт. Мисля да го сложа на колата,но ми се ще да му изкарам аукс или блутуут.Но да си запази оригиналната визия.ФМ трансмитър не е опция в случая. Та снабидх се с един блутуут модул от елимекс K2241H. По тази статия при руснаците намерих линейните изходи за главата на касетата.Дотук всичко е просто.Взех понижаващ модул от 12в на 5в,на колкото е блутуут модула.Като пусна празна касетка и вържа телефон свири.Общо взето работи.НО..... 1.Има един неприятен шум(пищене) когато роботш модула/тук трябва да отбележа ,че съм правил същото нещо с друг касетофон ,пак оригинален на ауди и не съм имал такъв проблем/,та предния път с двата кондензатора,както е по схема се получаваше това пищене,за това сега не съм ги сложил.Въпросът ми е някой има ли идея защо има подобно смущение? 2.Много ми се ще вместо да пускам Аукс(блутуута) през касетка да го вържа някак си през АМ приемника,тъй като АМ честоти вече не се ползват.Намерих как става това за Блаупункт радио,за Панасоник не откривам.Някой може ли да помогне с това?Мога да предоставя радиото и да си заплатя ,ако е прекалено сложно. П.П. В коментарите оставям клипче до къде съм стигнал и линк към подобна конверсия с Блаупункт радио. Благодаря Ви предварително! https://www.drive2.ru/l/470505215854903623/ https://drive2-ru.turbopages.org/drive2.ru/s/l/515893880483217580/
  2. andibgpz

    Дебитомер 2,8 АСК

    Колеги,имам въпрос.Става дума за дебитомер на 2,8 АСК.Колата харчи колкото си иска от 12 до 20,кога и как тя си решава.Ламбдите са относително нови ,но с дебитомерите има драма. Имам 4бр дебитомери и с 4те се държи различно,с единия на 180+ започва да придърпва и той е аут съответно,там разхода е и най-висок.С различните дебитомери се държи различно при първо палене сутрин .След ровене ,това е единствената схема ,до която стигам е картинката по-долу.Хитчито е 3 пиново с номер 078 133 471 При мен са следните показатели за 3 от 4те дебитомера. Моето си хитачи,с което е колата : 0,63v -контакт 1.44v -празен ход 2,3v - при 4000prm Друго Хитачи,което ме уверяват,че е наред 0,60v -контакт 1.40v -празен ход 2,27v - при 4000prm Алтернативно Денсо 0,58v -контакт 1.38v -празен ход 2,36 v - при 4000prm Според тази схема ,която изрових на 4к оборота трябва да са 3,4 волта,аз и с трите съм далече от тези показатели,та въпроса е първо: 1.Някой знае ли как се проверява тая глупост,че ми скъса нервите 2.Възможно ли е и 3те дебитомера да са довиждане,при положение ,че дават идентични стойности и са в рамките на дорустимата грешка на мултицета. 3.Има ли шанс заради него да ми варира рахода от 12 до 20 при отностилено еднакво каране или да търся проблема другаде. Благодаря на отзовалите се . - Мотора е 2,8 АСК -193 коня,колата е А6 С4 куатро ,ръчка Колата е с ГИ
  3. andibgpz

    2,8 ACK с TFSI Бобини

    @vladi 1л. е разликата с бобинния блок като го върнах,спрямо сегашното положение.
  4. За всички с изгаснали осветления и здрави бушони.В таблото зад оборотомера има една писта която гърми на платката.От нея е 99%.Никаквш клемореди,лостчета и т.н. Сваляте таблото,платката и едно мостче,благодарете ми после.
  5. @Vall80 болта пада и закривяваш двете уши вътре и ще почне да задържа,колкото повече ги кривнеш навътре,толкова по-трудно изключва ,съответно по топла става
  6. andibgpz

    2,8 ACK с TFSI Бобини

    Ъпдейт,след поставянето на 1кОм свещи разходът падна до 11-12/100 газ с нормално каране(130-150) при предишен 12-13/100 на същята скорост(със кабелите и бобинния блок) явно тези бобини не са за онези свещи(5кОм) сега всичко е наред,колата живна особено по баири,когато мотора е под по-голям товар се усеща осезаемо разликата.
  7. andibgpz

    2,8 ACK с TFSI Бобини

    Сложих днес 1кОм свещи като за 3.2(от каквато взех бобининте),ще видим разхода. Иначе работата на мотора е приятна,няма състресения,работи равномерно и по-плавно.
  8. andibgpz

    Смяна на двигател

    Ел.инжекция от ABFна VW става на АСЕ-то,почти без преправяне.Иначе смяна на мотор на тоя кораб колкото по-силен мотор,толкова по-добре.АБК-то го забрави или ...си сложи календар вместо километраж.115 коня не го местят това купе,същото важи и за 2.3то. Моето е 2.8 -193коня и що годе се справя,въпреки че някое 1.8т с чип ще ми обърне огледалата,но колата с 2.8 се кара много приятно. Ако ще сменяш мотор или 4.2 или 1.8т,зависи какво искаш. Най-малката разправия е ел.инжекция от АБФ нa VW
  9. andibgpz

    2,8 ACK с TFSI Бобини

    Сова има ли някакво рационално обяснение при ФСИ бобините?Или "забавянето" от какво зависи
  10. andibgpz

    2,8 ACK с TFSI Бобини

    Върнах стария сетъп със кабелите ,оправш се разхода.Бобините съм ги мерил и са ок като показатели
  11. andibgpz

    2,8 ACK с TFSI Бобини

    Малко ъпдейт,направих конверсията,колата работи супер,моторът се успа,нооо и тук следва голямото НО,вместо разходът да остане същия или да падне,той се качи и то осезаемо с едни 3 л на 100,въпросът ми е вие виждате ли логика в това и ако да -каква? Единственото ,което ми хрумва,е че 3,2 то,от което взех бобинине работи със свещи на 1кОм,а моята 2,8ца със свещи на 5кОм? Дали това има ттакова огромно значение според вас?Да сменя ли свещите с 1коМ-ови? Какво изпускам? Благодаря
  12. Здравейте,търся да закупя радиокасетефон Audi Gamma II или Audi Gamma III Като от снимката. 0895096696 Андрей. Благодаря
  13. Да се включа и аз,и моята светна.Понеже ми писна да ми вади очите,махнах жълтата крушка,остана само чирвената.Някой да знае към кой пин на таблото да подам маса. Гледам сши колата достатъчно и мога да живея без да ми казва,кога имам накладки за смяна.Имам и 80тка та съм свикнал да нямам компютри. На мен ми свети и лампата за крушки,предполагам,заради ксенона.Ако някой знае как се " оправя" окъсява и там ,моля споделете.
  14. andibgpz

    2,8 ACK с TFSI Бобини

    Благодаря,ще го имам предвид
×
×
  • Create New...