Jump to content

VANNINA

Members
  • Мнения

    46
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    AUDI

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    BULGARIA

Последни посетители

657 профилни разглеждания

VANNINA's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Най вероятно смуче въздух от някъде.....или обратното..Препоръчва се хубаво почистване на всмукателния колектор и свързаните към него маркучи и клапи или едно хубаво продухване на дълго с по висока скорост и добавка за почистване на PDF
  2. Най вероятно,вибрации от изпускателната система при определени обороти на двигателя,или нещо от към съединителя. Възможно е такъв шум да има и от тръгнало вътрешно каре на полуоска-типична проява при спускане или изкачване по наклон.
  3. Провериха ми маслото и се оказа,че е пълно,защото протече от пробката за доливане. Майстора беше категоричен,че маслото не трябва да се сменява. Благодаря за мненията!
  4. VANNINA

    Cup Holder

    Различни са тези и не стават...... Ако нямате нещо изронено в касетата,пробвайте с напръскване по на дълбоко с обезмаслител и хубаво продухване с въздух. В моя случай,това свърши работа.Получава се най вече от разливане на течности съдържащи захар.
  5. За горивния филтър не се бях и сещал. Някаква препоръка за качествено масло?
  6. Колата е на близо 200 х.км. и до момента маслото не е сменяно.Според Вас при положение,че нямам проблем,редно ли е да се смени маслото или само да се провери нивото?.....Ауди 2 1.4-бензин..... Благодаря!
  7. VANNINA

    водна помпа

    Вчера го направих това"упражнение" на "Хемус",посока София Температурата не помръдна от 90 . Не го знаех този метод,за което Ви благодаря.
  8. VANNINA

    водна помпа

    Двигателя на колата си е в чисто заводско състояние и няма никакви интервенции по него,освен смяна на масла и филтри,така че едва ли някой е пробивал дупки в термостата а и до преди няколко месеца ми загряваше по бързо.Няма да пипам нищо на този етап и ще изчакам малко да паднат температурите и ако времето за загряване остане в този интервал,значи нещата няма да са толкова фатални Благодаря за съвета !
  9. VANNINA

    водна помпа

    При външна температура-25-28 градуса,двигателя на място ми загрява до 90 гр. в порядъка от 20 минути.Според мен това време е много и термостата не е напълно затворен.Един квартален майстор ми препоръча термостат на фирмата WAHLER и ме посъветва да го поръчам по номер,защото действително при тези двигатели се използват,няколко вида. Според Вас нужна ли е смяна или да не се впускам в приключения?
  10. VANNINA

    водна помпа

    Според мен,монтьора би трябвало по някакъв начин да извади счупеното парче,преди да постави нова помпа ако разбира се е "майстор". Хубавото в случая е, че колата не Ви загрява а и ако няма шумове,значи всичко е наред. Моята е на 193 000 км. и съм все още с оригиналния ремък и водна помпа.Когато купих преди години колата и реших че е редно на първо място да ги сменя тези консумативи, майсторът ми каза,че ако я ползвам предимно за градско каране и не я вкарвам в големи обороти може да изкара и над двеста хиляди,защото оригиналните-заводски части нямат нищо общо с тези,които предлагат в магазините . При мен проблем в момента е че много бавно ми загрява и май ще трябва да се сменя-термостат а в по студено време ще вдигне разхода на бензин и парното няма да е ефективно......Питането ми към запознати е: На коя фирма са по качествените термостати?
  11. Мен лично,много ме дразни тази светеща лампичка и ако пак ми светне след почистването с VAG ще взема да я махна от таблото.! Както споменах двигателя ми не се чува, като работи,оборотите не мърдат и най важното,че разхода на бензин при градско каране е неприлично нисък. Явно,че за това е допринесло и почистването на дросела.Може и да си въобразявам но стана и по пъргава при рязко потегляне.Спрях да зареждам гориво на измамните бензиностанции от сорта на Петрол и Лукойл и за сега съм доволен.Спомням си,че с немския бензин,когато я докарвах ми даде среден разход до България 4,3 lt при двама човека,дете и багаж до горе...................... За сега...........ЧУКАМ НА ДЪРВО
  12. На снимка всички изглеждат добре! Преди месец се прибрах от Германия и специално поразгледах техните салони и автокъщи и трябва да ви кажа,че читавите А-2 започват от 3,500 E и то над 240,000х. км.така,че всичко е на късмет....... Грабне ли те-взимай я!
  13. Проблема е че ми светна CHEK-а .Преди около три месеца един майстор ми сваля дросела за почистване /без да съм имал някакви оплаквания/,а си бях втълпил,че след 20,000хил.км. каране с "ПРЕКРАСНИЯ" Български бензин е нормално почистването му. Оказа се, че след това е трябвало да се обучи този дросел,за което майстора ме предупреди и така, вече имаше едно изтриване на тази грешка,породена от демонтирането на дросела, за което предполагам,че става въпрос, за същия проблем....... Не искам да обучавам нищо,тъй като двигателя работи перфектно и много икономично за този сезон .Колата е прекрасна,но както каза колегата-електрониката ни е завладяла тотално и май ще ни довърши!.При изчистването на грешката майстора ме предупреди,че от време на време компа ще ми напомня,че този дросел не е вкаран в заводските параметри. Това е причината!......... От 15г. карам Audi ../няколко модела/.. но по добра и по икономична от тази никога не съм имал.
  14. БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ! Поръчах си от един сайт и очаквам да ми го доставят. Увериха ме че е със съпорт /пояснения/ на грешките на Съветски език и дано свърши добра работа.
  15. Един въпрос към знаещите !...............Кой модел на VAG-COM е най подходящ за изчистването на грешки в компютъра на AUDI-2 1,4 бензин? Става дума за нещо евтино и практично,което върши работа и по възможност да не изписва досадните кодове на проблемите,след което следва разгадаването им по разни сайтове.
×
×
  • Create New...