Jump to content

Freaky

Members
  • Мнения

    714
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    на нафта

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Freaky's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

1

Community Answers

  1. Колега, откъде го поръча и какви пари? Че искам и аз такава екстра, защото пътувам често и доста и десния крак си ме боли доста. Но съм дизел, ASZ мотор.
  2. Понеже имаше хора които се интересуваха, проблема е решен. Оказа се, че турбото е с по-малка геометрия от каквато трябва да бъде, имало с по-малка и по-голяма при тези мотори и аз понеже съм с по-малката, а софтуера е за по-голямата(явно турбото е сменяно в Италианско) газовете няма как да минат през геометрията и води до пренадуване. Установихме го като махнахме вакума от Н75, тоест компютъра да не управлява турбото и тя отново правеше 2986. Подсигурихме се като махнахме чипа и тя пак пренадуваше, при 2300 правеше близо 2600. Взехме турбо от ARL (150к.с.) и отново пренадуваше, махнахме чипа и колата заспа! Колкото и дава компютъра, толкова надува. Сега върнахме софтуера на Маднес и чакаме пренастройка на софтуера
  3. Аз А3 с алуминиеви носачи не знам да има
  4. Малко да избутам прахта от темата. Преди половин месец решихме да пробваме отново (до сега се караше така) да решим проблема. Започнахме с актуатора, врътнахме болтчето до такава степен, че колата започна чак на 3600об да тегли (до тогава чист дизел), но отново пренаду и стигнахме до заключението, че не е до настройка на актуатора, нали ?! (след това го настройхме по стокова 131ца и така го оставихме). Щом тръгва толкова късно и пак пренадува не би трябвало да е до актуатор, поне така мисля ? Във форума на vwclub бях чел , че от дебитомер не може да пренадува турбо, така ли е? Защото дава малко странни стойности.. И така оставихме нещата с актуатора, но .. забелязахме, че колата при 85% примерно натиснат педал на газта ускорява без да пренадува (направих 210 на правата без натиснат до долу педал и задържах повече от 10сек и не пренаду, а и на компютър се вижда, че не пренадува) и ми казаха, че при 100% натиснат педал турбото не разтоварва (очевидно) и имало някакво стоп палче на турбото което спирало геометрията да не отваря повече, след толкова отчаяни опити все пак решихме да погледнем, като имахме безпроблемна А3 131 на разположение и нямаше видима разлика на това въпросно палче, но все пак се нави доста с цел да се види дали ще пренадуе отново ако се спира геометрията да отваря толкова... и познайте - отново пренадува Сега, понеже преди чипа исках да се елиминира ЕГР-а и (а и всъщност, че се сетих.. махнахме болтчето дето запушва вакума на ЕГР-а да видим дали евентуално е от там проблема, но не е и това.) едно приятелче понеже се учи все още му дадох да отвори компютъра, като отвори картата на ЕГР-а и го елиминира (това в краткия вариант) и от тук следва, може ли нещо той без да иска да е направил и това да кара колата да пренадува и съответно после Маднес да не са видяли, че софта е пипан и са пипали вече пре*бана карта и там някъде да се крие проблема ? В самия софтуер. Той ми гарантира (а и аз видях уж) че друго не е пипано.
  5. И Октавия 1, не си в грешка
  6. Freaky

    Audi a3 8l Турбо

    Мен пък що ми прилича на затапен вакуум на ЕГР-а?
  7. абе направо на 2ра без газ пробвай.
  8. Има доста полезна информация тук, аз обаче имам един въпрос на които не мога да намеря решение. Колко % трябва да е 'duty cycle' или иначе казано колко трябва да е отворен актуатора на 4к об. на този мотор с чип?
  9. Не, разбира се, но какво да я правя? Да излъжа някой невинен човек и той да си трови нервите ? А и на какво да мина като кола от сорта на а6/5 серия/е класа все още не ми трябва, а под тях от сорта на 3 серия/а4/ц класа няма смисъл да ъпгрейдвам Добре, другото което. Сложихме мап сензор от на баща ми колата (1.9 105кс ПД) разликата до колкото си спомням бе последната буква и последната цифра, но не съм сигурен. Възможно ли е моя мап (който е сложен на неговото място) да е бил проблемен и този понеже е с друга буква заради това да си прави мизерии ? Или няма особено значение мапа щом си е от 1.9 ? Четох други форуми от англия, германия със същите проблеми и същия надув (2983.5) и един пич е сменил мапа и всичко се е оправило. Но ако мапа е проблемен не би ли трябвало след откачване на маркуча от колектора да показва същите стойности като исканото от компютъра (тоест да не надува) ?
  10. Проблема е, че държи 1.9 бара почти постоянно, а не че забива на 200. Турбото няма никакъв луфт, не ми се ще да го съсипа толкова бързо и да ме остави на път някъде само щото не мога да го оправя. Н75 е нов, казаха ми че има разлика в буквите за съответните мотори, нещо което не знаех и не съм погледнал, силно се надявам да е объркан. Ще проверя по късно и ще намеря информация как се свързва, ако не ще се ориентирам към компютър ..
  11. Актуатора дойде, сложихме го в положението на стария и колата си пренадува, сложихме го в едното крайно положение - пренадува, после в другото крайно положение и пак си пренадува като няма никаква промяна. На място иска 1050 (с атмосферното) тя държи 1275, свалихме маркуча от колектора и би трябвало да спре да надува, но не.. единствено свали на 1170. Маркучите са си в ред.. къде може да е ш*бания проблем с тоя котур? Ако н75 клапана е несвързан правилно има ли вероятност да пренадува? защото аз знам, че само няма да надува? Онзи ден я натиснах до долу и чак на 190-200 заби пустиняка, нищо че до тогава се е държала 1.9 бара.
  12. Еми то като редиш 2-3-4 при 4 хил. оборота не е ли същото ..
  13. Цитиране на предходен пост! За това говоря, защото и аз не я жаля тая кола и не ми е оферта всяка година маховик, а той хубаво ще държи, а не еб*ва ли майката на кутията твърдия?
  14. Абе той ще кара ама въпроса е колко, защото ако не ми издържи и 40к за къв чеп ми е, за това питам за човек с твърд ако има да сподели мнение. Имам приятел с г4 110к,с с твърд обаче той не натиска тая кола, а мен въпроса ми е да държи на бой.
  15. Мотора е ASZ, дойде време за смяна на притискателя, защото чипнахме колата с малко повече от стандартното и естествено започна да приплъзва, но от половин година преди това колата си беше за маховик, защото докато е студена на място притрисаше, та въпроса ми е има ли човек с този мотор и твърд маховик ? Колко кара и колко държи на бой? И защо след изчетеното води до преебаване на ск. кутия ? Не че нямам парите, но 1500лв за 10+ годишна кола.. айде малко, която може и утре да ми скимне да я продам.
×
×
  • Create New...