Jump to content

Joro GP

Members
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    quattro

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Joro GP's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Тунингите за сега не ме интересуват, притеснява ме това, че примерно ще се дадат 50 хил. (Горе долу това е бюджета) за кола която не е в гаранция, до колкото гледах в мобилето, такива с някаква остатъчна гаранция няма. Съдружника ми примерно за тия пари си взе няква чисто нова шкода, при все, че и той е фен на ауди, мина през два модела, зарибих го за куатро, взе трето, но каза "толкова пави за кола втора ръка не". Аз съм на кантар, след като го изядох намазан с B8-цата. Имаме 4 чисто нови служебни коли и знам какво е, не ти пука, светнала лампа или станало нещо караш я и да се оправят. На това ново ауди да му светнат лампите или да му стане нещо ще ми излезе златно. Та това ми е най - голямата дилема. Въпреки, че някви други посредствени автомобили не ми се купуват, по добре да си карам тойотата. Поздрави
  2. 3.0 tfsi много ми се иска ама не съм нагласил толкова кесия, затова съм се ориентирал към 2.0 и проучвам нещат за него
  3. Здравейте колеги, искам да си вземам B9 и искам бензин но след горчивия ми опит с B8 малко се притеснявам. Имах Б8 3.2 FSI, много хубава кола но гореше масло, по 4 литра и отгоре от смяна до смяна, накрая надра цилиндър и така си замина с мотора в багажника. Познавам и доста хора които са имали B8 2.0 tfsi които също горяха по много масло, на един познат в Америка му сменяха гаранционно бутала и сегменти и пак гореше. Знам една фирма която си взе 5 такива чисто нови от Ауди и те горяха масло от нови. Това за мен си е много гаден проблем да трябва да возиш една туба с масло и да доливаш постоянно, някой го считат за нормално, мене обаче хич не ме кефи. Та въпроса ми е B9-ките имат ли го този проблем? Също така ме интересува ако имат някакви други специфични болежки да ги изкоментираме. Поздрави
  4. Joro GP

    B8 3.2 FSI MT vs B7 3.0 TDI AT

    Здравейте, искам да опиша мнението и впечатлението си от тези два автомобила. Та, дойдоха ни на гости наши познати (мъжа фен на дизела а аз съм на бензина). За моя изненада се появиха с кабриолета на жена му, въпросното B7 3.0 TDI quattro и докато жените пиеха кафета и кюкареха, ние типично по мъжки решихме да тестваме двата автомобила, като той да покара моя а аз дизела. Като за начало ще спомена че до преди няколко години карах мотори по 180 к.с и няма как тези два автомобила при мен да минат за спортна кола или да вървят много и тем подобни. Качваме се първо в моята кола FSI-то, човека пали мотора а аз държа вратата си отворена, за да чуя звука от запалването на двигателя, един наистона невероятен звук. Затварям вратата и потегляме, пътя е тип високопланински маршрут, прави по 100 - 150 м с не много остри завойчета, префектен път са даване на газ, след което идва права от около 700 - 800 м. Още с потеглянето приятеля ми започва да сменя предяките на 4000 об. и заявява "дизела върви повече",а аз му казвам да изчака правата, и да го развинти на 6000 об. По време на завойчетата ми споделя, че колата вози много по - добре от B7 и се чуства по стабилна. И наистнина колата е учудващо стабилна а мисля, че не е със спортно окачване. Сервороника също добринася много за доброто усещане на автомобила, обаче волана ми идва малко тежък при високи скорости, но това е до свикване. Ръчната кутия и големития мотор не са най - добрата комбинация за града и там колата се кара малко по тегаво, трябва на бързо да превключиш 1ва, 2ра и 3та и започваш да я караш като нормална кола. С идването на правата се слага 2ра после 3та 6000 об. 4та, и човека промълвя "аааа добре върви, добре върви" . Ръчната кутия просто е трепач когато подкараш колата на дълго. Мотора не се чува а за вибрации не може да став дума в никаквъ диапазн на оборотите. Когато започнеш да настъпваш се появаява много приятен звук. Завъртяхме, навръщане я кара бавно в нисктие обороти 1500 / 2000, и когато пристгнахме той изрази удобрение за колата, като ухилената физиономия ми подсказваше че наистина му е харесала. Качваме се в неговото B7 TDI, той ми обяснява, че го е взел фрашкано с екстри, и наистина имаше разни други копчета но когато го поритах това за какво е, той ми отговара "ами незнам", така на двапъти и раших да тръгваме Първото ми вмечатление - вътре е като B6, мисля, че в решетките на климатика има разлика ( кръгли са) и таблото в частност там с километража и обортомера е малко по - различно. Голямия диспй е разположен на такова мясо, че имам чувството, че трябва да се наведа за да го гледам. Започвам да местя седалката на зад (тя е ел.) и по едно време тя спира а на мен още ми е тясно, побутвам копчето ама не, след което я пускам малко на долу, при което тя отива и леко на зад и бутам малко и облегалката (висок съм 1,8 м). Естествено както и при B5 и B6 отзад става невъзможно да седне човек, но за щастие нямаме пасажери и аз се настанявам удобно. Паля .... нищо вълнуващо просто дизела започва да работи. Затварям вратата, правя няколко маневри и потеглям (естествено автомата е в режим S). Подкарвам колата динамично по завоите, дизела дърпа добре, от 2000 об. се чуства хубава тяга .... и вибрации, Турбината има лаг който също се чуства, колата се кара приятно но двигателя се чува във всички режими. Вибрацията на дизела не като при 4 цилиндров мотор ама не е и като да я няма). И наистина динамичното каране ти носи усещането че дизела е по - мощния двигател а и по - бързия. Да обаче динамичното каране няма общо със спротно каране и след обратния завой и след като вече поусетих държанието на автомобила дойде истинския и тест ( поне за мен). Заварка на гаста по правата в посока завоите, двигателя започва да се форсира ама вместо кеф ми докарва едно такова чувство, че не е направен точно за това, автомата сменя предавките но смяната ми идва плавна за спротно каране и също ме дразни, с периферното си зрение виждам как приятеля ми се хваща за дръжката над вратата а с другата ръка за седалката. Идва първия завой след правата, връщам газта, леко чуквам спирачка и усешам една нестабилнот в колата, сякаш е на свободна, това явление според мен също се дължи на автомата, сякаш не е quattro, в завойчето влизам с пълна газ, автомата сваля една на долу след дно глупаво замисляне и след 2 секунди слага една на горе, всичко това ме обърква защото немога да преценя кога какво ще се случи . Как да е, същото се повтори и на следващите завои, пълно разочарование, 3.0 TDI + лага на турбото + замислянето и плавно превключващ автомат си е пълна трагедия за спорно каране, вместо да ди направи някакво удоволстив те натоварва. Нямам думи да опиша разочарованието си от този автомобил. Естествено казах, че ми е харесал много, но всъщност изобщо не искам повече да се качвам на такава кола, лично на мен този автомобил е неспособен да ми донесе никакви приятни емоции от шофиране. Наистина очаквах повече и то много повече . 3.0 TDI двеста трийсет и незнам си колко коня, quattro ..... Моля, ако има някой който също е карал тези два автомобила да сподели мнението си и да каже само аз ли мисля по този нячин, въобразявам ли си или това което съм написал е така.
  5. При мен светва само между 1000 и 2000 оборота, най интересното е, че на празен ход не свети. От 2000 нагоре няма проблем. Когато беше с масло 10/40 светеше много рядко ама сега сипах 5/30 и постоянно пищи под 2000 оборота.
×
×
  • Create New...