Jump to content

Tuchev

Members
  • Мнения

    517
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Tuchev

  • Рожден ден 5.07.1988

Друго

  • Kaра
    Audi A4 B7 2.0i

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Пловдив

Последни посетители

4008 профилни разглеждания

Tuchev's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Стоп машинката ти е "заминала" най-вероятно. И при мен ей така започнаха да светят преди време. Взех една нова стоп машинка, сложих я и за сега няма ядове вече 3-та година
  2. Колеги само за инфо, преди около седмица и половина се оправих с проблема. Оказа се, че компресора и самата система бяха останали без капка масло, което е довело до неговото "задиране". Купих нов компресор за климатика DENSO DCP02041, нов климатичен радиатор NRF, нов филтър дехидратор NRF, нов разширителен клапан NRF. Също така взех и 3 броя спрей за почистване на климатичната инсталация от старо масло и стружки. Искаше ми се да взема и нов изпарител, но там трябваше много да се разглобява. Изчистих цялата система, изкарах наистина много стружки от системата. Като цяло дават, че един спрей е достатъчен за почистване, но аз изпръсках 3 броя, ей така за всеки случай. След това заредих системата и да чукна на дърво до настоящият момент всички си работи. С един термометър измерих на колко градуса излиза въздуха от централния въздуховод на таблото като температурата падна до 6,3 градуса /като климатроника беше нагласен на Low и на рециркулация/. Не съм "ровил" в интернет, за да проверя на колко градуса трябва да излиза въздуха от там, но мисля, че тази температура е ОК.
  3. Здравейте колеги. Поразрових се във форума, но не успях да намеря решение, та за това задавам въпроса си тук. Извинявам се ако някъде е имало подобна тема предварително. Та въпросът ми е следния: Вчера пътувах от град Пловдив до град София. Всичко беше нормално. Климатика си работеше. Стигайки до академията на МВР, докато чаках на червен сигнал на светофара усетих някак си по-неравномерна работа на двигателя - имаше някакви странни вибрации. Отбих и отворих капака, като видях, че на съединителя на компресора беше тръгнала да излиза зегерката. Прилагам и снимки да се види как се беше измъкнала. Реших, че ще е по-добре направо да дръпна зегерката и да извадя съединителя на компресора. Та въпросът ми е дали е заминал само съединителят на компресора или е заминал целият компресор? Как може това да се диагностицира или провери? Колата е Ауди А4 Б7 2.0 АЛТ 131 к.с. 2006г.
  4. Само за инфо колега - стана ли само със смяна на съединителя или беше заминал и компресора?
  5. Tuchev

    Масло - ALT

    Аз моята съм я мерил - само на първия цилиндър ми беше 10,8, а на останалите 3 цилиндъра ми беше 12,6-12,7.
  6. Колеги, измервали ли сте колко ви зарежда алтернатора при студен и топъл двигател? И нормално ли е след пълно обслужване на алтернатора (фрайлаф, лагери, реле с четкодържач - оригиналното на Валео и сменен колектор) при студен мотор зарежда 14,2 - 14,3 - 14,4, а в момента в който загрее напрежението с или без консуматори е от 13,6 до 13,9. Алтернатора ми е Валео 150А . Другото, което забелязах е, че след като изляза извънградско, в момента, в който алтернаторът се охлади, напрежението се покачва пак до 14,2 - 14,3 - 14,4 без значение от това какви консуматори са пуснати. Искам просто да чуя останалите как са, за да видя проблема при мен ли е или си е нормално такава работа на алтернатора. Колата ми е Ауди А4 Б7 2.0i без турбо. P.S. Смених и акумулатора с чисто нов, за всеки случай.
  7. Някой нещо няма ли да каже?
  8. Здравейте колеги, искам да попитам може ли да попитам, дали сега като сложа андроид на колата дали ще може да свържа така нещата, че да ми се показва парктроника, както е на изображението...
  9. Аз и на Б6 съм го активирал...просто в модула централ електрик задаваш мисля че кодинга беше 04 за америка Аз и на Б6 съм го активирал...просто в модула централ електрик задаваш мисля че кодинга беше 04 за америка
  10. На диагностика какви грешки дава? На диагностика какви грешки дава?
  11. Вземи си го от порше бг...не е кой знае колко пари
  12. Някой няма ли да каже нещо ?
  13. Колеги, някой "пускал" ли си е кабел от таблото до радиото, за да ползва функцията да регулира силата на звука спрямо скоростта. Някъде четох, че има един мисля, че беше жълт кабел, който излиза от едната букса на таблото и влиза в радиото, но сега не мога да намеря необходимата тема. Кабелът мисля, че е този от снимката, който е на букса "А" - 1-ва позиция - Gala
  14. Закупих си това - CarDRL5S. Понеже обичам да се занимавам с такива неща, сега искам да си го сложа сам. Проблема ми е в това, че ясно го виждам на схемата как да го монтирам, но се чудя как да стигна до кабелите от инсталацията. Не съм сигурен, но си мисля, че трябва да се разглобява пластмасата под волана и пластмасата зад самия волан. Колата ми е Ауди А4 Б7 2007 година. Не ми е ясно обаче, точно с кой кабел от инсталацията трябва да го свържа. На схемата се вижда, че: 1. Синият цвят трябва да го свържа с някой от кабелите, който излиза от контактния ключ, но кой и идея си нямам. 2. Белият трябва да е към габаритите - предполагам, че кабела към габаритите излиза директно от самия ключ-контакт за пускане на фаровете. 3. Червеният ми е ясен - постоянен "плюс" 4. Черният също ми е ясен - "маса" 5. Двата жълти обаче към кабелите за дългите светлини ли трябва да ги свърза или към кабеллите за късите (в смисъл тук питането ми е ако искам да ми работят дългите на 30% предполагам трябва да ги "вържа" към кабелите на дългите светлини. 6. Сивият трябва да е свързан към светлинния клаксон /понеже с него се влиза в режим за настройка на CarDRL5S-a/. Въпросите са ми - изредените точки така ли са или съм в грешка? Другото, което е - кабелите за пускане на дългите светлин трябва да го хвана от лостчето за мигачите ли?
  15. Tuchev

    Масло - ALT

    Това има ли го в България?
×
×
  • Create New...