Jump to content

Boiski

Members
  • Мнения

    1335
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Boiski

  • Рожден ден 26.11.1980

Друго

  • Kaра
    Nissan

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Бургас

Последни посетители

3905 профилни разглеждания

Boiski's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Корите са две за под мотора и под скоростната кутия. Здрави са и ще вършат работатат за която са предназначени. На снимката се виждат нитове, те са за да подсилят местата кадети е имало нужда. Баща ми ги е правил...... Цената по 15лв на кора тел 0898790393 намират се в Бургас М. Рудник. без име.bmp
  2. То при теб положението е напълно овладяно....ти не че не искаш а колата ти не става. Ама не сме ти ние виновни. Аз на моето quattro с механичен инжекцион 1.9 мотор му навърнях 60 000км с една обикновенна газова МЕМЕ Гас за 400лв. без никакви ядове. Нищо не приемай лично, изразявам мнение след твоя нервен и не уместен цитат. Точно така колега.Ние,глупаците,които караме на бензин сигурно сме най-големите бълъци на света,защото не можем да си направим сметката.И аз като един от будалите,каращи на бензин нямам никакво намерение да си скъсявам живота от нерви заради шибаната газова монтирана на механичният инжекцион,който имам.Всеки път когато тръгна да стартирам мотора трябва да се кръстя с двете ръце да не гръмне,ако въобще запали.И няма да мине много време и инжекциона ще бъде само за красота,защото няма да работи на бензин.
  3. Да много си прав, а вие дето не си правите тънката сметка, как сметнахте да минете на газ? И още повече ако един човек не си прави сметката за подобни дългосрочни инвестиции и очаквани печалби, тежко му..... - чувствам се засегнат че съм категоризиран като скаперник
  4. Алекс, я сподели кой е този газаджия който е толкова некадърен (или немарлив), че ти сам успя да си оправиш проблема и настройките а той уж майстор .... Питам за да не пращам никой там.... и защото мога да ти кажа кой ще ти оправи Тамоната в Бургас, и аз съм с такава вече 1 година и за сега съм доволен. Имам още една година гаранция.....
  5. И аз мисля, че тези притурки най-накрая са излишни. Реално май след 15 000км си почти на +....
  6. Чудех се как да калкулирам този процес и намерих този калкулатор, пробвайте и споделете дали е реална сметката. http://lpg.ccvarna.com/
  7. При мен се получава така че сложих перка от бензинов мотор, а тя е с 3 пина за две скорости. И в случая трябва да избера коя скорост да ползвам, дали тази на първа или на втора. Кое е по-малкото зло? Сега смених датчика на радиатора и сложих такъв с 3 пина, понеже се съмнявам че е изгорял, но кабелите ми да само два. Колата загрява до 100/102.3 градуса и тогава пада на около 94/5, което ще рече според цитата, че работи на втора скорост. Та се питам ако направя да работи на първа дали ще влезе в по разумни граници около 90 (златната среда) Релета на таблото има ли за отделните скорости? Много оплетена работа.........
  8. Boiski

    Б3 1.6 D / TD

    Да разровя малко феникси от пепелта...... Привет на всички, след 2 години пауза пак се качих старата любов 1.6 TDI SB.(и верно старата любов ръжда не хваща щото не е опел) Баща ми малко я е занемарил и сега има няколко неща за оправяне. Нямаще парно- смених термостата( оправи се, сега може да си препичам филийки) Релето за подгряване на свещите се е прецакало, и понеже не намерих кабелите ги прекарах през авто. реленце и с едно декоративно копченце подгрявам и броя на ум ( смещно но няма ядове) Един тамшон на двигателя смених но все още нещо тресе, и на скотост около 100 120 се получава един тътен (резонанс) Разглобих таблото и оправих да му отчита брояча на километритя и я нагласих на 110 000 (пак е нова и млада) ПРОБЛЕМА КОЙТО МЕ ИНТЕРЕСУВА Е - каде се намира датчика на двигателя който подава данни на термомеръра на таблото. Не работи. Отначало като я взех нямаше парно но си бачкаше. Смених термостата промих системата сложих нов антифриз.Както казах парното е перфектно но след смяната на термостата, както си работеше и я гледам стрелката слиза и се остава като загасена. На другия ден паля пак показва карам извесно време и пак умира/ и сега вече си седи умряла. Пробвах с едно табло на един приятел но пак не отчита и съм сигурен вече че е от някой датчик. ПОМАГАЙТЕ.
  9. Въпроса е че май отваря на 97/98
  10. Здрасти, имам един бърз въпрос. Нямах парно и смених термостата с нов за 13лв от евро 07 --1.6 TDI-- Сега парното е отлично направо дави от горещина... На таблото стрелката отива до първата чертичка след 90 градуса и точно преди да я докосне явно отваря термостата и пада пак малко над 90. НОРМАЛНО ЛИ Е? Другото което ми се случи е че като запаля покарам около 30 км и както си работи утедчето на таблито (за отчитане на температурата) и направо пада както си е загасена. Дали се откача нещо в него ? какво мислите?
  11. Казана е ползван два пъти, прави много добра ракийца-стига да има марял Поне 120/30 литра е, има си лула и охладител, охладителе е поставен там експериментално и върши работа. Смятах да го зазидам и да си направя истинска казанджииска обстановка но се оказа, че няма мято а и не срещнх подкрепа от съмишленци. Затова нека да го вземе някой мераклия. Ценатаа е по 5лв на литър. 120л по 5лв = 600лв всичко както си е на снимките Намирам се в Бургас, мога да го изпратя по кориер навсякаде(ЗА МОЯ СМЕТКА) тел: 0898 790 393
×
×
  • Create New...