Jump to content

ivelin_1976

Members
  • Мнения

    534
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    RAV4 hybrid

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    yambol

Последни посетители

2863 профилни разглеждания

ivelin_1976's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

1

Community Answers

  1. Повечето дизели ще са за смяна на DPF, т.е. на старт едни 4к.-5к. разход.
  2. Здравейте колеги, някой може ли да сподели малко повече информация за Audi A6 HYBRID? Замислям се и за един конкретен екземпляр Audi A6 HYBRID AUTOMATIC EURO 6D, 2018г., ID:1166463 - Обява Продава Автомобил (mobile.bg) Ще съм Ви благодарен относно всякаква информация за самата хибридна система, както и ако някой е гледал кокнкретния екземпляр.
  3. Преди няколко години сменях на 2tdi ролки;ремъци и т.н. в Порше. С някаква отстъпка ми струваше комплекта около 1200лв. Приятен за спокойно каране мотор, ако ти тежи кракът този мотор не е за теб, карах го в комбинация с мултитроник в А5. С ръчка не знам дали има чувствителна разлика в динамиката. Разхода ми варираше от 6л./100км. до към 8л./100км. извънградско, градско до 10л./100км. Единственият минус на този мотор е, че зимата няма загряване /поне при мен/, сменях термостат и резултат нулев. За проблемът с маслото има доста изписано от колеги, но някои споменават цифри за отстраняването от порядъка на до 5к-6к.
  4. Колата има евро 5 и няма как да изпуши. Задъни ли се ДПФ филтъра сменяш кормиш и т.н. Мисля, че можеше софтуерно да се определи състоянието му, а нов май си беше сериозна цифра.
  5. Кола и жена на късмет, но за 10г. автомобил, нов внос и без сервизна история, километрите най-вероятно са х2. Моите впечатления са , че на запад нормално се въртят минимум 40к-50к км. на година. Тествай колата докато загрее, не трябва да има ритане, притрисане или други вибрации. Тествай кутията и на място да превключваш различните положения, пробвай я на нагорнище от спряло положение като отпускаш спирачката и не подаваш газ, тръгнели 1м.-2м. назад приготвяш едни 2к-3к лв. и така. Задължителна проверка на кутия и мотор в сервиз, за мен най-добре оторизиран.
  6. Оригинален от Порше, даже по спомен май беше 415лв.
  7. Плюсовия кабел на акумулатора, дълъг е около 2+м, имаше сноп от кабели и други букси.Беше ми паднал акумулатора и си мислех, че е за смяна. При диагностиката се оказа, че зарежда около 1 волт по-малко от нормалното, което наложи смяната на въпросния кабел /това беше мнението на приемчика/ и всичко се оправи.Нямам идея като тръгне от клемата до къде стига.
  8. Зависи от мотора, като добавиш около 300лв. за гориво и си почти свършил с 500-те лева. Да ти споделя малко цени от преди 2г. Масло скоростна кутия/мултитроник - около 450лв., акумулатор - 400+лв, плюсов кабел около 450лв., тампони на носачите 50лв бройкта, дискове и накладки, около 450лв, тампони на двигателя, ако не бъркам 600лв., ролки и ремъци 1250лв., термостат около 120лв. Това за 2.0 tdi 143к.с. и оригинални части, сменяни в оторизиран сервиз и с отстъпки и акции. Не знам как е при другите дизелови агрегати но този зимата няма загряване, над 75 градуса не минаваше.
  9. Имах ADR и аз освен свещи и гарнитура на капака друго не съм пипал. Масло съм доливал около 100гр. за 10 000км. Газифизира се перфектно, на моя му врътнах около 70 000км. на газ и си беше перфектен.
  10. Ролки, ремъци и помпа в Порше ме резнаха 1250лв. без труда.
  11. Имах А5 с този мотор, масло грам не ми е пипал, но ми идваше слаб, особено с три или четири човека в колата.
  12. Честита придобивка, пробва ли в Аутохит 2000 да попиташ за историята на колата? Лично аз, бих обслужвал Ауди само при тях, а те знаят какво масло да ти сложат . п.п. Гледам старозагорската регистрация и затова те попитах за тази фирма.
  13. От големите вериги тази е може би с най-лошия обикновен дизел. Не пиши глупости, може някой да ти се върже.
  14. Ако вземеш В7 2.0tdi и го вкараш в оторизиран сервиз за пълно обслужване, добавиш накладки,дискове.... т.е тове, което е направено по колата от горепосочената обява, може да си сигурен, че 2000лв.-3000лв. може и не да ти стигнат. Няма да коментирам, че кола на такива /ако са реални и доказуеми/ километри е бяла лястовица, а това за мен е водещото при избора на кола.
×
×
  • Create New...