Jump to content

М.Митев

Members
  • Мнения

    170
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно М.Митев

  • Рожден ден 22 Юли

Друго

  • Kaра
    Audi 90 5-cylinder

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

Контакти

  • Skype
    marto.stunt

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

М.Митев's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Няма я налична никаде в сайтовете... проверил съм във всички и налични нямало и в чужбина. .
  2. Момци по едно време бях засичал тема на колега който продаваше целите решетки без емблема за ауди. .. Някой дали се сеща за този колега и може ли да ми даде някакви данни да се свържа с него,като по-специално ми требва цяла решетка за б3-ка ако някой има или има представа от къде да се здобия също да пише.
  3. Защото мотора е 2.0 5цилиндров с код на двигателя PS. .. варянт за намиране на същата глава е почти минимален,размишлявах дали няма да стане от 2.3 5-так с код NG. .. но пак трябва да търся читава глава,не са много много масови. .. В случея направих следното разпробих с още малко дупката надолу и направих резба,сложих в дупката течна стамана на бизон(дават я че издържа до 1000градуса,за якостни натуварвания,като при валове,раздатки,предавки и т.н.).. навих шпилката и оставих повече от 24ч. Да стегне хубаво,сложих петата затегнах всичко хвана без проблем и зглобих,колата запали и за сега нямам проблем,надявам се и за напред да няма. ... ако недай си боже се скапе,тогава ще мисля за нова глава и т.н. Благодаря Ви че се отзовахте така бързо на проблема.
  4. На снимката пукнатината която се вижда най-добре найстин стига до долу. ... другите две са само отгоре без да тръгват надолу... това което днес обърнах мнимание е че резбата на шпилката започва от средата на гнездото и отива надолу към по-дебелата част. .. за това и явно няма проблеми с нея,защото си се стегя докрай без да мърда и т.н. Това което реших е да намеря тези дни човек да ми я съвсем леко заварибна аргон отстрани само така че да нямам опасение че ще изпадне пърченцето и зглабам. ... от тм нататък каквото стане това е..
  5. Ето за какво иде реч това са пулнатините!
  6. Колега при мен пукнатините са три пъти по-малки ... няма мърдане на шпилката,нито открехване на пърчето. .. днес ще щкурна малко отстрани да видя дали няма да се заличи и да е само повърхностна. .. ще кача снимки малко по късно да видите за какво става на въпрос.
  7. Момци трябва ми едно компетентно мнение от човек който е малко по на ти с нещата. А проблема ми е следния след сваляне на разпределителния вал за смяна на повдигачи забелязах на една от лапите където ляга вала на тази третата има от двете страни на отвора на шпилката по една пукнатина около 1см ... шпилката не мърда,няма отчупено пърченце или нещо подобно,но все пак ме притеснява това нещо и въпроса е дали мога да развия шпилката вътре да сложа течна стомана на Бизон илин уплътнител за резби и да завия шпилката и и така да се кара? Или има и друг варянт който ви хрумва... за мен е нй-добре външно да се завари на аргон,но нямам никъв шанс да преместя колата. .. ??
  8. Попринцип и това е решение,но трябва един път да купя полоуеретан,да се разправям да търся стругар,да намеря мостра,да му обесня какво трябва да стане,сигурно ще искаа и носач да му сваля да гледа и пробва и станаха многоо сложни нещата,а колата ми трябва всекидневно..
  9. Точно там питах и казаха че нямат
  10. Точно и поради тази причина се бях насочил към полиуретана,колата ми е с спортно окачване,със 17-ки и възможно най-ниската гума,така че на твърдата возия и поклопванията,въпроса е че в момента със разбитите втулки,колата е неустойчива защото няма никаква фиксация на гумата,при неравности клопа страшно много а при малко пилеж на гуми да не говорим П.С. Звънях на човека които се занимава с изработката на тампона и каза че за Б3-ка няма,така че остава като варянт някой да има или да ми предложи от някой сайт..
  11. Абе да ти кажа дигнах ръце от боклуци и ментета... за 6 месеца 3пъти ги снемям вече,купувах какво ли не и като марка и модел и всичко загива за норматив,най-дълго искраха Mayle HD, но и те на 3-тия месец здадоха багажа... Ако ме посъветваш какво да взема като марка независимо от цената ще опитам,но просто вече виждах решение само в полиуретановите!!
  12. Да добър отговор,утре и така ще направя,но помеждодругото някой може да се сети от къде мога направо да поръчам.
  13. Колеги абе наканил съм се вече да сменя на Б3-ката тампоните на носачите с полиуретанови втулки.. Обаче на всякъде има за модел Б4, и съдейки по формата ми се струва че няма да станат за Б3. Така че някой има ли представа от къде да си намеря за модела и дали случайно тези които се предлагат за Б4, няма да станат и за Б3-ката?
  14. Момци имам едно питане понеже ми се ще 90-ката да спира малко по-бързо и по-добре мисля да и сложа по-голями дискове и следователно се сетих че на б4-ките са с по-голями .... въпроса е на мойто дисковете са 256мм ,а забелязвам че има б4-ки с 280мм диск,та става ли директен монтаж ако купя дискове и спирачни апарати или трябва и шенкела да сменявам и също така кои модели са с 280мм дисковр на б4-ките или по-точно кои двигатели ? И най-вече може ли да стане фатката или трябва нещо друго да мисля,отворен съм за идеи??
  15. Колега става на въпрос за С-ковия волан от ауди след 98г. там случея е такъв че шлиците на волана са по -голями както и целия отвор,за това се слага една втулка с вътрешни и външни шлици пасващи на кормилния прът на 80-ката и отвън шлиците пасват на волана. Колкото до колегата му помогнах как се прави всичко и волана даже е монтиран!!
×
×
  • Create New...