-
Мнения
129 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Относно S.Stoya
- Рожден ден 3 Март
Друго
-
Kaра
B5 1.8TQ
Персонална информация
-
Локация
София - Перник
-
Интереси
__ _______________ __
(____]==OOOO==[____)
[===____________===]
|\_( ============= )_/|
|___|...........................|___|
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
S.Stoya's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Колега тоз Кен от къде си го закупил и колко пари ти излезе? И ако може да покажеш как си го свързал от блока? Имах идея да си направя сам кечкен от ламаринена кутия вътре с телче да лови маслото.
-
Здравейте, Докато рових за 1.8Т в нета попаднах на тези Хамериканци дето продават лачен чаркалък и за старите и за по-новите 1.8Т 2.0Т двигателчета. https://performancebyie.com/collections/all/b5-a4?page=1 Много красив кеч-кен продават. https://performancebyie.com/products/ie-recirculating-catch-can
-
Колеги, онзи ден докато чистех колата и тя работеше на място, в един момент рязко започнаха да чукат повдигачи или поне така си мисля. Когато я запаля сутрин изчукват и за секунда две утихват, и след време като загрее пак се разцъкват. А много рядко ненадейно светва ламапта за маслото, това е вднъж на 3-4 месеца когато карам на ниски обороти. Маслото което съм сипал е 5w30 Castrol Edge. Филтъра е Mann. Каква може да е според вас причината. Помпа, цедка, зацапани пулове или маслото й е рядко?
-
Добре, остава само да намеря майстор който да се навие на такъв преглед. Колко лагерчета има по задния диф?
-
Колеги, здравейте възможно ли е задния диф да шуми, но единствено и конкретно при скорост между 100-120. В началото мислех, че е лагер на колело. Смених го понеже се чуваше осезаемо отляво. Въпреки, че майстора каза, че не го чува да шуми като върти колелото. Шума намаля с една идея, но при 100-120 си става виене като на лагер. Сега се притесних, че дифа шуми.
-
B5 имах в предвид! Просто питах дали някой не е стигнал до по-хитро и леко решение. Имаше някакъв вариант с машинно почистване на радиатора в Дунев, ако някой е пробвал? Бях пробвал с оцет уж разтварял нали е киселина, не знам дали имаше ефект, с яйца, зехтин и други подправки не ми се пробва :D. Иначе за смяна на радиатор се убедих, че трябва сам да си го правиш. А пък аз нямам къде особено в тоя бахър.
- 11 отговора
-
Здравейте и за много години. Наскоро и при мен парното замина изведнъж. Преди 2 години имах същия проблем който се реши за две зими с промиване на радиаторчето. Тази стана така, че след счупена капачка на разширителния съд изхвърли антифриз и раз. съд остана без течност. Смених капачката и налях антифриз. Но след по малко от месец хоп парното изчезна, загря първоначално и после духна хладно. И се почна в най-големия студ опити за обезвъздушаване от изходящия маркуч. Няма въздух. Обърнах тръбите за да избута наобратно ако има буклук. Пак нищо. Та въпроса ми е може ли да има въздушен джоб в радиаторчето. Или си се е запушили просто. И какво може да е решението. Но без сменяване на радиатор! Сменявал съм на B3, сърцето ме боли като се замисля да го правя същото на B4! То това не е христианско!
- 11 отговора
-
Колеги, оправих парното. След като качих нов джам заради кражбата, реших да се захвана и с парното. Направих промивка на радиатора така: извадих двата маркуча от радиатора, сипах оцет в съда за вода на чистачките (преди това изпразних съда от вода). Наденах по дебел маркуч на тънкия който отива към дюзите на пръскачките и го вкарах на изходната тръба на радиатора. На входящата, сложих маркуч обратно към съдчето за чистачките (важно е да си стой цедката отгоре) и почнах да пръскам оцетец в радиатора около 5-10 мин. Излязоха парчета ръждица, след това сложих маркуч към чешмата и промих радиаторчето с вода, оттам текна отново ръждива вода. Накрая обърнах и тръбите от мотора за да избутат ако има още нещо, сега на изхода влиза антифриза. Парното се появи и сега се возя на топло:-). Остава да разбера защо уреда за темп. на мотора отива на 100 градуса, имам съмнения в датчика за темп.
-
Не, с червен си беше и такъв налях червен Хепу последно при смените. Но колата е при мен от пролетта не знам италианците какви са ги вършили. Но си мисля, че тия коли са пили води и кво ли още не за да се запушват така. Ще опитам с лимонената киселина, това с помпата на чистачките изобщо не се сетих. Благодаря!
-
Вероятно си прав колега, но нито имам къде да го правя нито пари за нов радиатор. Сега и с тоя разбит джам ми се отвори работа, ще се сменява на открито, заеби. Ще търся място да го промия радиатора, а може преди това да сипя нещо оцет ли кво и аз не знам, и колкото топло дойде толкова.
-
И аз имах съмнения за тая машина дали няма да изтрещи радиатора. Ще опитам сам със чешмата. Понеже не ми се влиза в филма със смяна на радиаторчето, правих го на б3-ката преди време а тук филма ще е още по голям. Дано мина метър. Иначе да ще мина при газаджиите темп. на мотора.
-
При опит да обезвъздуша радиаторчето се оказа, че е запушено та мисля да пробвам тази услуга http://www.ditovautoclima.com/parno.html. Дали някой я е пробвал? Не знам дали това би могло по някакъв начин да има връзка с температурата на двигателя. Като цяло това с темп. на двигателя стана след монтирането на газовия инжекцион. Но понеже ми разбиха колата заради тъпото радио (поне да беше хубаво) ще се занимавам после с парното.
-
Съмнявам се няма петна в антифриза, и е спокоен като работи. Не знам каква е връзката с парното и температурата .
-
Колеги и аз да питам. И аз нямам парно на 1.8т, започва да лъха леко топло ако карам по магистрала когато е в обороти а климатроника е на HI. Маркучите към радиатора в купето са горещи но не много. На всичкото отгоре уреда на таблото показва 100 градуса на антифриза. Затова смених помпата и термостата, но никакъв ефект. Веднага след смяната щом загря, лъхна леко топло и след минути изстина и това беше. А уреда продължава да се качва до 100 градуса.
-
Здравейте, искам да попитам нещо относно AEB. Имам колата от скоро (1.8TQ) На студен мотор турбината се чува свири, а след като загре се чува доста по слабо. Не, че ми пречи даже ми харесва звука, просто да питам дали е нормално.