Jump to content

dimitar ch

Members
  • Мнения

    56
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Sofia

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

dimitar ch's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. dimitar ch

    Audi Q5 Concert vs Audi Multimedia

    Благодаря за бързия отговор. Поздрави!
  2. dimitar ch

    Audi Q5 Concert vs Audi Multimedia

    Здравейте колеги, Някой може ли да даде повече информация за Audi Multimedia (тази където бутоните за управление са до скоросния лост) и Audi Concert (бутоните са директно под него) на Q5. Гледам Q5-ци от 2013/2014 повечето са с Audi Multimedia, но забелязах и с Audi Concert, на която дисплея ми се струва по-малък. Кое е по-висок клас оборудване? Благодаря предварително! Поздрави!
  3. Здравей, при мен беше доста по-тегаво паленето и се оправи с нов акумулатор и рециклиране на стартер (свалих го сам и го носих при едни момчета близо до Сити център мол София). Дано съм ти бил полезен. поздрави
  4. Закачих я на диагностика. G62 показва нормални стойности (според човекът с диагностиката). Единствената грешка, която би имала нещо общо е тази от прикачената снимка. Пак според човека с диагностиката може би проблемът се крие в : динамо / ECU / кабели - късо. Засега е това, което имам като инфо. Благодаря
  5. Здравейте, От известно време имам следния спорадичен проблем. На свободен ход двигателят се форсира сам до около 1100 оборота на око (дизел 2.0 тди 2003). Няма значение топла или студена е колата. Прави го в спряло състояние, както и при движение (по магистралата ако изключа от скорост пак виждам, че оборотите по някой път са 1100). Забелязах, че ако изфорсирам колата на място, в част от случаите помага и оборотите си падат на нормалните 900. Някой ако се е сблъсквал с подобен проблем ще съм благодарен да сподели опит. Поздрави.
  6. dimitar ch

    Помпа съединител

    Здравейте, Смяната на горната помпа реши проблема. Благодаря на всички за помощта! Поздрави
  7. dimitar ch

    Помпа съединител

    Благодаря ти! Ще го имам предвид и него. Забравих да спомена, че миналата зима с брат ми пръскахме с някакъв смазочен спрей точно долу под педала, където предполагам е тая горна помпа, и за известно време закрепихме положениет, ама тая година е по-зле Поздрави.
  8. dimitar ch

    Помпа съединител

    Здравейте, Взех помпата, но майсторите ми казаха, че е много разправия смяната - под капака се свалят разни неща, за да се стигне до нея. Трябвало половин ден поне. Другата седмица ще я сменим и ще видим. Лошото е, че говорих с други хора и може наистина да не е помпата @scream_rs - Малко повече информация за тоя лагер ако може да дадеш ще съм ти много благодарен. Ще пиша какво е станало. Поздрави.
  9. dimitar ch

    Помпа съединител

    Благодаря ти за изчерпателния отговор!
  10. Здрвейте колеги, от известно време миналата година (а и вече тази), като стане по-студено времето имам проблеми с педала на съединителя. Когато го натисна не иска да се връща и трябва да го бутна с крак наобратно. Като покарам и се затоплли в колата се оправя горе долу. Можете ли да ми кажете какво точно трябва да търся (горна или долна помпа за съединител) и евентуално номер на частта и ориентировъчна цена. Колата е Ауди А3 2.0 ТДИ 2003. Благодаря! Поздрави.
  11. Знам ли може и да го хване, аз гледах старите грешки с тебе където четохме, ама не ми се струват свързани. Тъпото е, че това реле 109 при А3 8P май го няма и като гледам еквивалента му е 458, което е сменено. Наистина може да са сложили дефектна част, не е изключено, но си мисля, че вероятността е малка. Не знам обаче тоя проблем от кога е, с тая лампа, просто не ми е правил впечатление. Но потвърждавам (днес и вчера), че на първо завъртане лампата не пали, на второ си светка за 1 секунда и гасне, както трябва да е. Това става абсолютно всеки път поне досега. Ще покарам малко и после може би диагностика. Независимо с лампа или не колата си пали поне сега нормално. Ще видим на по-студено време
  12. Поправка, на първото завъртане при студен двигател, лампата въобще не светка. На второто завъртане на ключа светка и подгрява свещите. Гледам по нета за реле 109, но това май е това реле точно, което смениха първо - където писах по-нагоре.
  13. Здравейте, Само да допълня, забравих да кажа, че майсторите са забелезяли нещо странно с подгряването на свещите. При първото даване на контакт лампата светва за секунда и гасне, на второто даване на контакт си задържа и пуска подгряването. Казаха в студените дни да давам два пъти контакт, за да пусне подгряването на свещите. Имало информация за тоя проблем по интернет, но според тях не е свързан с главния такъв. Ако някой знае нещо по въпроса моля да пише. Благодаря!
  14. Здравейте, В лог файла не се виждаше особен проблем. Единственото, което се забелязваше беше спад в напрежението до към 6-7 волта, доколкото си спомням. След това всичко се нормализираше от само себе си. Последните 2 седмици, майсторите разглабяха и са сменили още две релета (реле силово и реле мототна електроника). Едното е било оригинално и е давал проблем вътре в някакъв елемент. Номерът на това реле е: 1К0 906 381, както и голям номер 458 на него в изглед отгоре. Другото е било сменяно (някога във времето) и е неоригинално според тях, произведено в Португалия, от tyco предполагам, с номер А 002 542 13 19, и се е нагрявало много - чак парело. Сега забелязах, че и на първото, оригиналното със знак на Ауди производителят е Португалия. Както и е да е. Имало е окисляване на куплунзите под таблото и на електрониката зад левия фар в моторното отделение. Засега е това. Ще карам известно време да видим и ще пиша ъпдейт ако има. Нещо, което са ми сменили майсторите за мое улеснение (но вече ме дразни) от компютъра е, че ксенона ми се пали още с даване на контакт, после при пускане на първо положение ксенона гансе и се палят габаритите и след това на второ положение пак се пуска ксенон. Мисълта ми е, че през деня ок, но вечерта има 2 паления на ксенона, което не е добре въобще за крушки и т.н. Другото, което е че не мога да угася фаровете напълно без да угася колата май. Предполагам на компютър лесно ще си върна старите настройки. Това беше малко офтопик. Поздрави
  15. Здрасти, С един колега прочетохме грешките снощи. Steering wheel е OK, но пък Steering Assist не е. Само да потвърдя, че говорим за лампите на таблото, не плафони и т.н. Ако имаш време мога да пратя .лог файла на лично или да го пусна тук да му хвърлиш едно око. Не е като да няма грешки Благодаря! Поздрави
×
×
  • Create New...