Jump to content

Цецо

Members
  • Мнения

    125
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Контакти

  • ICQ
    147521540

Персонална информация

  • Локация
    Sofia

Последни посетители

1387 профилни разглеждания

Цецо's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте. Имам следния проблем с четирикракото ни А4 AFN-ка, 2000г. Чуства/чува се нещо като удар (единичен) при потегляне, усещам го някъде зад мен. Особенно осезаемо е при по рязко отпускане на съединителя, усеща се и при превключване на предавките при по - ниски обороти и по - рязко пускане на съединителя. Ако се "мами" със съединителя го няма. Нямам опит с подръжка на куатро, та кажете, познат дефект ли е това?
  2. Подарявам сервизна книга: "Service Audi 80/90 - Autopoint" http://dox.bg/files/dw?a=6285579642 Книгата е със захабени корици от стоене в шкафове. Иначе вътре е като нова. От София съм, за страната - за сметка на получателя. За контакти на лично или във темата.
  3. Здравейте колеги. Какви са размерите на фабричните 15 цолови стоманени джанти на А4 /B5 лифт/1.9TDI/Quattro. Знам, че са 5x112, ама колко J и колко ЕТ?
  4. Продава се Голф 2. Година на производство: Ноември 1991. Двигател: код KR, бензин, 16V, 139 кс. (102kW) Цвят: черен. Допълнителни екстри: Дигитално табло, Борд компютър, Шибедах, 4 Ел. стъкла, Хидравлика на волана, Лети джанти (ATS). Пробег: 172 000 Състояние: Много добро. Цена: 2200лв. Колата е за ценители на марката. За контакти: 0885.704.080 Снимки:
  5. Продавам 2бр. летни Goodyear Efficient grip 205/55/16 91H DOT-3010. Гумите като цяло са в добро състояние, едната има лепенка, но е малка и направена грамотно. Грайфер > 6мм. Цена - 130 за комплекта. Гумите са в София, предпочитам сделка след оглед на място. За контакт: 0887 626 144 - Цецо Снимки:
  6. Здравейте. Какъв е точния модел на гумите и коя година са пройзведени (DOT)
  7. Продавам радар детектор Whistler Pro-78. Ползван е 3-4 пъти, окомплектован. Този модел беше начело по всички тестове за непрофесионален детектор преди 2 години. В същите тестове Cobra винаги окупират крайните места. http://www.whistlergroup.com/pro78-spec.html Цена 150 лв. 0887626144 Цецо (София).
  8. Колега, това със сигурност не става за А4 2002 година. За никое А4 няма да стане, колектора не е същия, това е за напречен мотор! Би трябвало да става директно на Октавия 1, Голф 4, Ауди А3 и Сеат Леон всичките 110 коня. Има вероятност да става и за по новите версии на 90 коньовите мотори. Но само за автомобили с напречен двигател, А4 не е такъв! Сори за спама, но да не стават недоразумения!
  9. Точно това и е големия минус на тая кола според мен. Макар, че то и на 1.8 с 5 скорости положението е същото. На 140 мотора бучи на много обороти. Ама то малка кубатура бензин е така.
  10. Ако ще газифицираш - не си и помисляй за ФСИ!
  11. Адаш, не заблуждавай човека Пукащите глави на А4 ги няма, обсъждахме го в друга тема тук. Има ги само на BKD мотора, който се монтира напречно т.е. на А3. На А4 има други проблеми свързани със строшени маслени помпи (също толкова неприятен проблем като цяло). DPF-а се отстранява хирургически, но процедурата незнам до колко е изпипана към ден днешен. Иначе за 7000 евра в Германия, читава Б7 - АБСУРД!
  12. Е какво да му е по скъпото на съединителя? Нали и на Шкодата е 228 с двойномасов маховик. От 500 до 1000 лв. според зависи какво купуваш и дали е с отстъпки. На Б6 (AWX) не беше ли пак толкова? Виж по-големия AVF май е 240ка може и да по-скъп, за него незнам. Точно за съединителя съм правил справка, щото ползвам доста връзки за частите и цените не бяха осезаемо различни. Да се е различвало с +-50/100лв. т.е. 10% което е нищо. За дисковете... признавам, че не съм проверил, но базовия вариант ако се ползва (сиреч не ходиш на уголемяване, дупчени и т.н. ) едва ли е повече от 20-25% разликата. Незнам приятел, признавам, че новата Шкода тепърва почвам да я обслужвам. Знам, че на старата ми О1 (ALH мотор) обслужването на мотора излиза по-скъпо от А4 Б5 същата година (AFN мотор) на един приятелче. ALH е с повече ролки и цената отива до 200+ ако се подменя наред. А изхождайки от факта, че BCE (О2) е по нов мотор от AVF(A4) съм почти сигурен, че от VAG са шибнали някоя допълнителна по-скъпичка ролчица. С всеки нов мотор го правят, мамка им. Иначе е ясно, че Октавията е по евтината кола. То е нормално, това си е просто голям Голф. Но тепърва ще се инвестира в нея, 105 коня за 1.9 мотор е грехота Поне показателите на B6 като вървеж трябва да достигна за да не съм капо
×
×
  • Create New...