Jump to content

Lucanov

Members
  • Мнения

    78
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 B5 1.8TQ AEB

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Dobrich

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Lucanov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Смених накладките, водачите с маншоните и ги оставих на тези дискове да видя ще почнат ли да работят нормално. Открих евентуална причина за толкова криво износената накладка. В леглото в което се закачат накладките и се движат открих малка шупла, в която може да е засядала единия край на накладката. С пила изчистих едновременно и четирите легла до здраво и ще видим след време ако работи коректно сменям дисковете с още едни накладки.
  2. Нови накладки и дискове ясно, за водачите имаше луфт на долния, като сложа новите водачи ще разбера от водача ли е или вътре от леглото му. Те и сега се движат лесно и свободно. Буталото ако заклинва цилиндрите как да проверя? За да ги прибера ги свивам с натискане с една скоба и върнете. От начало много трудно тръгват навътре.
  3. Свалих и другата страна, и там не много добре но поне накладките са износени равномерно. Долния водач като го натисна да прибере максимално навътре усещам че има луфт. Другите иман само при изтеглено положение. Какво съдържа този пълен ремонтен комплект защото като сменях смених буталото, гумички уплътнения, пробки за обезвъздушаване и маншончетата на водачите? Направи ми и впечатление че като се опитвах да прибера буталото отначалото не мърда и изведнъж отпуска и тръгва много по лесно.
  4. Здравейте колеги, миналата година след неправилно износване на задните дискове направих ремонт, смених гумички и бутало на цилиндърчето, минах на струг дисковете. Сега сменях заден лагер наглавина и много се изумих като свалих накладките. Диска е още по зле, а вътрешната накладка е износена много накриво. От единия край е почти нова, а от другия се е изяла до метал, дори леко е изкривен и метала. На какво може да се дължи това, лагера, кантара, цилиндърчетата или друго? Някой имал ли е подобен проблем?
  5. Да подновим темата... Наскоро някой да е сменял тези втулки, някакви нови цени и предложения....
  6. Вентилатора на парното наличен ли е, цена и оригинален номер.
  7. Колега, мотора(вентилатора) на парното, цена и ориг. номер ако са налични.
  8. Дневни светлени DRL за автомобил 12v 6W 84 LED LED SMD диоди - бяла светлина Алуминиев корпус Ярка светлина, ниска консумация на енергия 2 броя ленти по 17 см,. Цена 15 лв. За контакти ЛС или vessselinov@abv.bg
  9. При първа възможност ще погледна какво става на 13-ти канал на ВагКома, за бобината трябва да намеря някой със същия мотор, клапана на бензиновите пари се чува как работи, а и не съм забелязвал нещо при отваряне на резервоара. Барометричния сензор как да го проверя??? Днес забелязах и друго - при работа на място едно леко разтрисане от време на време, ще намеря начин да тествам бобините а комутатора може ли и той да бърка нещо? Свещите ги смених с оригиналните миналата година. Повторих един тест на ваг кома и на бензин и на газ, за да видя как се държи дебитомера - мисля че е ок (логовете). Със сменени свещи, нова ламбда, нов N75, две години по късно стойностите не се различават съществено от предните. Ако някой вижда някакви други проблеми в логовете с инжекторни времена и др. да каже.
  10. Чета сега темата, година и нещо след последния пост, положението не се е променило много. Сложих ГИ Романо, карам главно градско и то на кратки разстояния. Градско си харчи 18 извънградско 9 газ. Смених N75 - много често даваше грешка, отскоро почна и ламбда сондата да ми дава грешки за изгорял подгрев, мудна била каза газаджията и я смених със същата - оригинална на Bosch. Очаквах че ще има осезаема разлика, доста хора във форума пишат че след смяна колата е съвсем друга, но при мен нищо не се промени. Много малко може би по леко поема между скоростите. Някакви съвети как да проверя knock датчик-а работи ли коректно, температурния също как най сигурно да го проверя? Също бобините могат ли да се проверяват през VAG COM, отчитат ли грешки ако не работят правилно?
  11. Имам друга тема в която съм описал колко работи съм опитвал и проверявал във връзка с разхода. Пиша след година опити и засичания. Но в Добрич от есента са махнати всички спящи полицай, задръствания няма, тръгвам за работа, спирам на един или два светофара най-много, карам без да ускорявам бързо или с излишна скорост и спирачки и пак нито веднъж за година нямам регистриран разход под 16 и то 16 е условно казано, защото най-малко 500 метра съм на бензин. При положение че извън града държи 10/100 газ с климатроник и без да се лишавам от изпреварвания и да се ограничавам със скоростта, ми изниква въпроса какво не е наред в града че толкова скача този разход. Наскоро срещнах един колега, младо момче с 1,8 T А3 и неговата гори 16 но колегата сподели че това е с здрави гонки по светофарите, рязко ускорение и каране до прекъсвач.
  12. За това говоря, нормално друг път. Ако зимата засека колко време движи на бензин, въпреки че никога не паля и не тръгвам веднага и чакам да позагрее, ще се разплача. Да кажем че е от това че е студен двигателя - да обаче и лятото градското не е на много по малък разход.
  13. Здравейте карам A4 B5 1.8T AEB Quattro. Сложих ГИ Romano преди година. Настройките на ГИ са на 35 градуса да минава на газ, а по показания на каналите на климатроника или на ВАГ КОМ това става на 50 градуса. Ходих във Варна където ми сложиха ГИ и на 90 градуса загряла кола инжекциона показваше пак по-малко. Това ме бърка доста, защото карам главно градско и то на къси разстояние (4-5 км.) Второто което е големия проблем е разхода на газ. Колата върви добре, извънградско много пъти съм засичал разхода варира 9,5-10,5 но в града е над 16-18. Пълня бутилката минавам 100 км пълня пак на същото място и разхода е над 15-16, като включим сутрин че тръгвам на бензин и вечер след работа не ми се мисли колко е. На какво може да се дължи това. Не тръгвам с яко газ, не я настъпвам ..... То вярно че комби, че quattro но доста колеги са така а друго казва разхода. И защо извънградско е нормален?
  14. Не се обиждам, аз пиша за съвет защото действително не зная какво да правя. По принцип във форума е пълно с доводи да се премахне катализатора, сега получих и достатъчно убедителни доводи защо да остане. За разхода знам че има много възможни неща - едно по едно се опитвам да ги изчиствам. Точно за това се допитвам до форума, защото не зная как да проверя запушен ли е? Не мисля че ще е лесна работа да развия катализатора от турбото и просто да погледна..... За чипосване не съм с чип, мислил съм да и сложа но по важно ми е да работи безпроблемно и да ми върши работа....
×
×
  • Create New...