Jump to content

ETHANOL

Members
  • Мнения

    635
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно ETHANOL

  • Рожден ден 12.12.1970

Друго

  • Kaра
    с десен волан

Контакти

  • Website URL
    Holman.co.uk
  • Skype
    michail.damianov

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Swindon, UK
  • Интереси
    най-различни

Последни посетители

1240 профилни разглеждания

ETHANOL's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. ETHANOL

    Новото А1

    https://en-gb.facebook.com/swindonaudi/videos/199743094238484/ https://www.facebook.com/100002880397697/videos/pcb.1671883909584273/1671856909586973/?type=3&__tn__=HH-R&eid=ARBEFuRdPoSC9bMQz7Q8AIfFOi-wwQJ9Lpk4k_X0goC6U-HO-npsuMXnCYDhcFOw87Ltb5k9CFT3Ob0b
  2. Е то по тая логика сега пък направо показват бройката конюшни разрушени за постигане на мощността на колата. Примерно на А8-цата 55TFSI където са утепали 320 коня са си 55 конюшни!
  3. Ами откакто се появиха за всяка втора кола клиентите искат премахване на задните надписи. И продължава да бъде объркващо. Наскоро колега трябваше да обяснява половин час, че 50 TDI на Q8 не е 5-литров мотор и не е 500 коня. Update - Току що имахме отказана кола, А3 30 TFSI, което е 998 cc, 116 кс, защото клиента се усъмнил, че сме му закарали 3-литрова А3-ка.
  4. ETHANOL

    Новото А1

    Така е Райно, прекрасна кола. Но моделът вече е на повече от 6 години и има нужда от нещо по-така. Това е първата малка кола с Touch Response технология на дисплея. И на живо да ти кажа е голяма кукла. https://www.audi.co.uk/new-cars/a1/new-a1-sportback.html
  5. Малко предпремиерни снимки на новото Q8 очакващо се на пазара от Септември (надявам се да нямате проблем с Фейсбук линкове)…
  6. Сега новите попълнения.... За мен... Q3 8U 1.4 TFSI, 150 PS Cylinder on Demand '2016 За жената... A3 8L 1.8 20V '1999
  7. Е ние се разделихме оня ден с принцеска. Честито на новата собственичка.
  8. ETHANOL

    Audi SQ7: THE diesel power!

    Ето го животното. Прясно свалено от камиона... Следват Q2 и новото А5.
  9. Back in the club. A3, 1.9 TDI (ATD engine), 2003, автомат на прилични километри, т.е. мили.
  10. ЦЕНИТЕ ПОДЛЕЖАТ НА СЕРИОЗЕН КОМЕНТАР!!! DVD записвачката е продадена. 1. Принтер XEROX Phaser 3122 Скорост на печат: 20 ppm (реално са 12 стр в мин,) Резолюция: 1200 х 600 dpi IQ Оперативна памет: 8 МB Eзик: GDI Интерфейс: USB, IEEE 1284 Parallel Тонер касетата е пълна и със сменен барабан, но печата малко по-бледо Цена: 140 лв. (коментар). 2. Видео карта nVidia GF-N6600LE 128 MB, AGP Работи безупречно Цена: 25 лв. (лек коментар) За връзка: 0988 / 741094 0886 / 259986 Skype: michail.damianov или в темата
  11. Пиша направо в темата на колегата (поднасям извинения), щото нещо не можем да се разберем с моя отпадък. Та на последната здрава преди около 3 месеца й смених мембраните на изпАрителя (АДА с обикновена газова, щот така я купих). След смяната газаджиите ми казаха, че трябва да поулегнат мембраните и до тогава ще има драма с разхода. ОК. Покарах около седмица на 20/100, после врътнах малко и падна на 18/100. Закарах я на диагностика и ми казаха, че много бил отворен регулатора (кранчето). Позатегнаха го, регулираха празните обороти и разхода падна на около 15/100. Смених кабели и свещи, но разхода не пада. Освен това над 4000 об гърми. Та сега хем карам бавно и не смея над 3500 об., хем на градско съм на малко над 15/100 газ. Преди да сменя мембраните рекорда ми беше 12,8/100. Зареждам само на ЕКО и винаги на една и съща колонка (тва след като работих 2 год. на Петрол и им понаучих устройството и на стройките на колонките). Вчера НСОНСО ми каза, че винта на междинното налягане бил много отвинтен и врътката за реглажа на празните обороти също. Та питане - при кого да я закарам, така че да я закачи на газ анализатор и грамотно да регулира тоя безобразен разход, пък и да установи тия взривове от къде се получават, че изпитвам сериозен финансов страх за дебитомера и за моторчето за празния ход.
  12. Проверено от газаджиите до италианеца на бул. Горнобански. Пълначка (на бронята), тръбите до клапана, самия клапан, тръбичка до изпарителя (при смяната на мембраните резнахме малко тази тръбичка за да може лещата да влезе плътно), самия изпарител (мирише от него и като го "насапунисахме" от никъде не изпуска), маркуча до кранчето. От там нататък нали системата вече работи на вакуум, но и там проверихме. Остана отдолу. Да де, ама като загася колата спира да мирише, т.е. евентуалния пропуск е от ел. магнитния клапан нататък. Но пък пяната не показа нищо. Може би трябва на студена кола да го пробам, щото тогава най много се усеща. Не знам.
  13. Така и направих снощи. Все още като пусна педала на газта оборотите падат почти до нула и после се връщат. Ама май това си ми е проблем с моторчето за празен ход. Повече ме притеснява факта, че мирише на газ. Уж сменихме мембрани, после на друг газаджия го поляхме с пяна изпарителя и всички връзки и клапана......нищо. Продължава да мирише. Разхода не го знам все още. До няколко дни като заредя ще пиша.
×
×
  • Create New...