Jump to content

tedos1970

Members
  • Мнения

    37
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A6 Quatro

Персонална информация

  • Локация
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

tedos1970's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, имам следния въпрос: Карам С5 Quattro (торсен диференциал). Зимните гуми са с 5-6 мм грайфер, но за съжаление повредих непоправимо едната. Т въпроса ми е: Мога ли да поставя две нови гуми с 10 мм грайфер на единия мост, а на другия да оставя двете стари (5-6 мм грайфер). Новите ще са абсолютно същия модел. Дали няма да създаде проблем на Quattro-то.
  2. Здравейте, спрял съм се на този модел, но ме интересува какво му е куатрото - торсен или халдекс.
  3. Търся десен стоп за Ауди А6 комби С5 2004 г. С бяла задна светлина (не е опушен). София.
  4. Колега, имаш ли заден десен фар за Ауди А6 С5 комби 2004 г. Цена. Поздрави!
  5. Здрасти колега как оправи утечката с навито или блутута.... и при мен има утечка. Но не можем да хванем навито ли е или блутута, телефона? Яде ми акумулатора за 4 часа.  Благодаря ти

  6. Колега, преди близо 4 год. бях пред същата дилема - реших да си купя А6 2.5 ТДИ само че 4х4. Като теб поисках мнение във форума. И започнаха същите квалификации "душегуб", "кашкавалени валове", "трошляк" и т.н. в този дух. Но получих и една ценна информация, която си допълних от други места - в края на 2003 г. кобилиците на клапаните са заменени с ролкови, т.е. триенето е заменено с търкаляне. Кодовете на тези двигатели са BAU, BDG и BDH. Така, че си купих такова Ауди А6 2.5 ТДИ 4х4 код на мотора BAU. Купих я на 170000 км. (по километраж, не съм я проверявал за действителни км). В момента е на 215000 и съм сменил само два кормилни накрайника (а не цялото окачване каквото мнение може да срещнеш във форума). Естествено и масло на скоростите и редовната смяна на маслото на ДВГ. Върви перфектно, динамика, ускорение, за стабилност да не говорим - не прави разлика дали е хлъзгаво, мокро или сухо; разход изв.гр. 7.5 - 8.0, гр.-14.0. Пропуснах да уточня, че е автоматик (типтроник естествено). Но с опция за ръчен режим и смяна на предавките от волана - които опции аз често използвам.
  7. Между другото свързах се със сервиз в Хасково - Fix-electronics. Казаха ми, че могат да го оправят, но трябва да им закарам и колата, защото според тях навигацията е следствието, а не причината. Но все пак Хасково е далеч... Ако някой може да даде мнение и за този сервиз.
  8. Благодаря за мнинеята! Блутута е изключен. DVD-то в багажника не работи (така е купена колата) и за три години не ми е правила проблем. При закачане на амперметъра ок. минута дава по-висока консумация и след това пада на тази импулсната. Не съм го държал 5 минути, но за три дни акумулатора отива (100 Ач 830 А - Бош). Бях тръгнал да си купувам нов акумулатор, но в магазина го замериха и казаха, че е перфектен и не е за смяна (а можеха да ми продадат един нов, все пака са търговци) и там ми хванаха утечката. След това - при майстор. Той си игра два дни и отсече - навигация, като между временно отрязя блутута (така и така не го ползвах). И така - сега съм с извадена навигация. Кото я влюча в буксата дава утечката 0.04 - 0.2 А, като изключа буксата - 0.02 А. Търся специалист в София.
  9. Всичко това е направено. Утечката е на импулси през ок. секунда 0,04 (40 милиА) и скача до 0,2 (200 милиА). При изключена от буксите навигация общата утечка на колата става 0,02 (20 милиА), което е нормално. Когато се яви проблема акумулатора отиде за три дни.
  10. Колеги, навигацята ми дава утечка 0,2 А, Утечката е на импулси през ок. секунда 0,04 - 0,2 А. При изслючена от буксите навигация няма консумация. Щом й включа буксата започва 0,04 - 0,02 А. В момента е салена. Някой да даде съвет или да помогне. Колата е А6 2.5 ТДИ - март 2005 г.
  11. Опс-с. Допуснал съм грешка, но не зная как да я коригирам. Навигацията е RNS E
  12. Колеги, навигацията ми дава утечка - 0.2 А. Утечката е на импулси през ок. секунда 0.05 - 0.2 А. При свалена (изключена от буксите) навигация утечката е 0.02 А, което е нормално. Накой да даде съвет какво може да се направи. Подлежи ли на ремонт и къде??? Колата е Ауди А6 2.5 ТДИ (С5), март 2005 г. Навигацията RNS E.
  13. Колега, интересува ме такава навигация (може и от друг автомобил) - цена.
  14. Колеги, датчика е сменен, проблемът изчезна. Благодаря за съдействието.
  15. Къде се намира този датчик и лесно ли се сменя? Трябва ли да се правят някакви настройки?
×
×
  • Create New...