Jump to content

victor_

Members
  • Мнения

    41
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi А6 (C5) Avant

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Sofia

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

victor_'s Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Аз пък свалих 5 градуса от смяна на нов "Тhermotec" пак с нов Denso, така че бих те посъветвал от там да започнеш. Не изключвам варианта моят да е бил дефектен, но дори и сравнявайки двата на око се вижда колко по-масивен е Денсото, и тежи значително повече.
  2. Аз минах на бобини от FSI, ако търсиш подобрение във разход/вървеж няма да намериш (ако сравняваме с нов или читав бобинен блок). Аз направих конверсията защото намерих много евтино чисто нови оригинални бобини VW и ми се занимаваше с експерименти Също така елиминирах кабелите на свещите, които бяха на 20 години и рано или късно трябваше да сменя също. На самите бобини им се маха гумения пръстен, иначе не влизат, трябва и леко да се поореже пластмасата за да си паснат на мястото. Аз навих самовулканизираща се лента вместо гуменият пръстен, така влизат плътно в капака на клапаните и не контактуват с него. Отделно трябва да си направиш/преправиш инсталацията, аз си купих оригинална букса, в която да включа настоящата от ЕКУ-то, така че във всеки един момента да мога да се върна към бобинен блок. Отделно ти трябва и 6бр букси за самите бобини, втора ръка трудно, а и най-вече безмислено - чупливи са.
  3. victor_

    Смяна табло?

    Лостчето за чистачки си има букса, ти само трябва да свържеш 3тата (сивата) букса от таблото с тази на лостчето на чистачките. Някъде имах и схемата. Трябва да си прекараш кабели и до радиото, за да ти излиза станцията на фиса. Не е голяма драма и да го пропуснеш, но горната част на фиса ще стои черна, ще светва само като има съобщение (нямаш бензин/масло и т.н.) Още 2 кабела трябва да пуснеш до казанчето с течност за чистачките, за да ти сигнализира като ти свършва течноста (+ самият датчик да си намериш ако нямаш, моята си имаше, просто не беше вързан). Отделно има и система за проверяване за изгорели крушки на стоповете и фаровете, много е удобно, но трябва още допълнителна инсталация + модул. Аз я пропуснах. п.с. Мога да ти предложа табло и лостче, ако не си си намерил. Таблото е с една забележка, но пък и цената му ще е съобразена. Пиши на лично ако те интересува.
  4. victor_

    Смяна табло?

    Имай предвид, че колата ти не е подготвена за табло с борд. комп. (фул фис). Ще ти трябва да си прекарваш допълнителна инсталация. Иначе се сменя фиса и на това табло, не е проблем, но лично за мен не е ценово оправдано.
  5. Всъщност, един от нас не знае какво е торсионно окачване. Аз намерих в Google това: http://penkiller.com/index.php?topic=1338.0 Още повече, би ли споделил ако наистина са с торсион, за какво са им пружини отзад на изброените от теб автомобили?
  6. Няма значение преди/след фейслифт. Куатрото е с независимо окачване, предното предаване е с цял мост отзад, с пружини. От там идват 1000 други разлики по купета/резервоари и т.н., но това е друга тема. А торсионно окачване лично не съм виждал в нито един продукт от гамата на Ауди
  7. Виж си и рейката подробно, може и от там да тропа. Моята един път тропаше почти незабележимо, друг път все едно както казваш - ще изпадне.
  8. Явно и така става, ама времето, което отделяш за да се мъчиш, изнервяш, псуваш, дереш ръцете си, къпеш се с течност за чистачки и прочие, нямаше ли да е по-лесно да свалиш подкалника? В никакъв случай не се заяждам, просто питам.
  9. Единствената разлика е в подредбата на бутоните. Напълно взаимно заменяеми са. Не съм сигурен дали на Ц5 се монтират от по-новия тип, виждал съм няколко модела от 2004 и са били със старите. Ако ще слагаш - въпрос на вкус, и двете стават.
  10. victor_

    Брони от Allroad на А6

    Коя година е твоята? Моята е 2000г. и няма, със сигурност. Отделно, тъй като нямах борд компютър сложих табло с така функция от кола 2001 година, таблото захапа без проблем. По това съдя. Сега се поразчетох по въпроса и май е много объркано положението. CAN шините започват да навлизат през 2000 година, но не всички произведени тогава модели имат. Масово се слагат през 2001+ година.
  11. victor_

    Брони от Allroad на А6

    Не съм съгласен. Ако таблото ти е с механичен часовник можеш да си сложиш с дигитален часовник от Ц5 междинка - т.е. кола произведена от втората половина на 99г до 2001 (май) година. След това таблата вече са с CAN и там както каза колегата - клони към невъзможно. Лесно се познава по това, че няма хромирани рингове. Ако колата е с борд компютър трябва да се смени и средната букса (червената) със сива и съответно да се пренаредят пиновете. Ако няма борд компютър става директно.
  12. victor_

    Брони от Allroad на А6

    От 99 нататък 2.8 са с ел. газ, не знам защо твърдиш неверни неща. И още по важно, какво значение има? Ако е за темпомата, има и 2.8 с жило и с темпомат, заводски. Какво те притеснява жилото? По-горе един колега каза много правилно. Като не те бъркат 1000+ лева за смяна на фейса (безмислено според мен, не е кооооой знае каква грандиозна разликата) по-добре ги инвестирай в превантивна поддръжка на 2.7, сигурен съм, че ще си по-доволен. Отделно, като собственик на вече второ 2.8, бих препоръчал 1.8Т 180кс поне в отношение разход/вървеж/поддръжка. В никакъв случай, не казвам, че 2.8 е лош - напротив, адски яко добиче е, но си иска своето
  13. Аз също започнах да събирам необходимите неща за подкарване на мултиволана. Освен самият волан с бег-а, и управлението какво друго трябва? Срещна ли някакви трудности или всичко стана по план? Каква е разликата в лентовият кабел?
  14. Силно се съмнявам. По-скоро едното ти е здраво и работещо - другото прекъснато.
×
×
  • Create New...