Jump to content

Black-White

Members
  • Мнения

    54
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Black-White

  • Рожден ден 16.10.1990

Друго

  • Kaра
    A 3

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Black-White's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, предстой ми смяна на предни дискове за А3 1,9 110кс.(AHF). В момента съм с апарати FS III и 256мм. дискове. Четох на няколко места, че преминаването към 280мм. с тези апарати изисква само диск и накладки. На други места пък пише, че трябва и шенкел да се сменя. Въпроса ми е каква е истината, може ли само с дискове и накладки да се мине. Вторият ми въпрос е за марката дискове. Спрял съм се на АТЕ дискове и накладки. Някой има ли наблюдение върху тях? Поздрави
  2. Никой ли не е ползвал такова ядро колеге? Поздрави
  3. Здравейте колеги, първо да се извиня ако темата не е за този раздел. Интересувам се от мнения за марката "KODE". Мисля да си обслужвам турбото и разликата в цената на рециклиране и ново е малка. Въпроса е, че новата средна част е марка "KODE", а не успях да намеря мнения за тях. Има ли някой който е ползвал тази марка да каже мнение. Поздрави
  4. Здравейте колеги, имам няколко питания към вас и се надявам да ми помогнете. Колата е 1,9 AFH. Настроена на 1,4бар,след смяната на турбината с по-голяма би трябвало отново да прави 1,4 налягане нали? Сега карах с включен ваг-ком на канали 3,10,11. При 3-ти канал дебитомера изисква 850mg/str, а аз на всичката газ стигам до ~670. Сменял съм дебитомер преди време и знам какво става като когато той е заминал. Тук работи, но не ми достига въздуха. На 11 канал при пълна газ Duty Cycle трябва да е ~70-80% доколкото знам, аз едва стигам 47-50%. Интересното е ,че на място при форсиране стига 57%. Това значи, че актуатора трябва да се донастрой нали? Може ли от липсата на въздух да не работи както трябва актуатора? Може ли от спукан маркуч да не ми достига въздуха(да знам дали да го сменям всичките) и изобщо от какво може да идват проблемите. При първото вързване имаше грешка 575. Турбото е отваряно и чистено докато не стана като ново вътре, което ме кара да елиминирам зацапването, понеже се кара от под 1000 км., а проблема е от първите дни след качването. Поздрави и дано някой успее да помогне със съвет.
  5. Може ли инфо за кит-а,понеже имаме 2 салона за оправяне,дали става и за бяла кожа ? Поздрави
  6. Никой ли не е слагал нещо по-различно,да даде предложения ?
  7. Здравейте,първо да Ви пожелая Весела Коледа,много щастие на всички.Искам да попитам за задна добавка за а3 8Л.Искам нещо семпло,не някакви рейджарски изпълнения.Спрял съм се на добавката от голф 4 V6 ,мисля че трябва да стане на моята броня,но нека ако някой има предложения да ги сподели,ще съм му благодарен.Не знам дали темата е за тук или за подфорума А3 8L,ако е за там нека да бъде преместена. Ето на какво съм се спрял: Поздрави
  8. Ако турбото е в "началото" на края, и го бара от него,е нормално да няма още масло по меката връзка нали?
  9. Да да и из мисля, че е много и ми се въртят две неща в главата. 1-во да попадам 2-ва пъти на гадно масло, или да си заминава турбината. Мисля, че ако е нещо по мотора гумички ими друго щеше да припушва бяло...?????? Може ли някакъв съвет какво да правя и проверя. Поздрави
  10. Здравейте, попрочетох темата и от мненията ви разбирам, че е нормално да бара масалце Аудито. Аз карам А3 1.9 (110 кс.) , от както съм взел колата я карам с 10W40 на Мотул. Сега пак си сложих такова, на 1000км. го изхвърлих понеже беше на минимума. Майстора каза, че маслото изглеждало много зле. Сега съм с Кастрол 10 40, минал съм около 1000км , а маслото е точно на средата на щеката. Това за нормално ли се счита или да търся проблем в колата? Сменял съм"О" пръстена на масления охладител, не тече от никаде, и пуши леко бяло при студено време първите 2-3 км. Моля за съвет. Поздрави
  11. Black-White

    A3 губи масло

    проверявах го Поздрави
  12. Black-White

    A3 губи масло

    Здравейте колеги.Имам един проблем с колата.Сменях масло с филтри и "О"пръстена на охладителя.Смених всичко както трябва(или поне така си мисля).Сипах маслото и от тука почва филма,първо колата събра точно 5л.и реших,че е заради охладителя.Покарах малко и проверявам....липсва малко масълце.Колата нито пуши бяло,нито има омаслено около меката връзка нищо,проверявах турбината за луфтове и там нищо.Вчера я разходих малко(около 2-3км.) колкото да поработи малко и днес меря и пак липсва още малко....Има ли вариант да и е станало нещо от не каране(имам служебна кола и аудито го вадя само събота и неделя)няма омаслено по охладителя или по картера или другаде по мотора.Маслото е 10В40 на Мотул.Някой има ли идея от какво може да е.А и мотора си работи тихо не е да му лопат повдигачи или други шумове.Ще съм ви много благодарен ако помогнете. Поздрави
  13. не колега,в Пловдив никаде нямаше Поздрави
  14. Джанти 17 5х100 ET35 7,5J. Прави без заварки,джантите са боядисани преди месец в цвят тъмен графит с перла и след това полирани.Карани са една събота и неделя.Възмoжен бартер за 17' или 18'.Цена 440лв. за контакти Димо 0883349944 Поздрави
  15. Black-White

    Бял пушек

    Мерси колеги,а дали има ефект от затапването на тая картерна вентилация,смисъл освен,че не трябва да има маслко в пътищата друга файда ? Поздрави
×
×
  • Create New...