значи 3.0 е типтроник,понеже държа да е куатро,а при 1.8т(куатро)има и мулти(за европа) типтроник за сащ?правилно ли съм разбрал?доколкото съм запознат мултито по добре ама чупливо ?
явно не се изказах както трябва,понеже ми се кара нещо 2016 януари имам впредвид съотношение цена/качество/поддръжка и намиране на читав екземпляр щото като гледам 1.8турбо куатро автоматик си е кът
ако трябва да се избира ауди а4 б6 куатро,автоматик 3.0 ли бихте избрали или 1.8т?сорри на автора,че му се включвам така в темата ама гледам е станало сериозен дебат
и с майстор неможахме да намерим проблема понеже темперетурите се вдигнаха и не го прави тоя номер сега...ако има някакви идеи и имам друг въпрос да не правя нова тема спирачните апаратите на Б5 еднакви ли са?
написал съм,че и накрайник имам за смяна незнам за коя марка става въпрос от прочетеното реших да сменя цялото от Passi BESA=300+100 труд = 400 +- и д не го мисля повече докато е в мен
ясно тая цена 50-80 лв труд на мен ли ми се струва малко или попринцип ми взимат скъпо после реглаж ала бала някой който скоро е сменял колко пари са му взели за цялата процедура да имам идея
Януари си обслужвам колата и я дадах да я погледнат(на мой приятел) каза ми,че имам три кокала и един накрайник за смяна по 80лв на кокал..въпросите са ми: 1.Добра ли е цената? 2.Да сменям ли три или да сменя цялото окачване? 3.Ако е цялото препоръчайте ми марка и сигурен човек от тук от който да го купя
да не отварям нова тема да спамя форума,ще ползвам на колегата стига да няма нищо против?Колко нерви и пари би ми излязла гимнастиката да си направя огледалата с подгрев,че сега зимата е ужасно без...?
до сега не беше тъй аз и за това реших да питам когат дам на контакт си зареждаха и изгасваха всички,а сега за акумулатора остава другите се скриват,паля и тогава изгасва за акумулатора