Jump to content

viktory89

Members
  • Мнения

    11
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    го спокойно

Персонална информация

  • Локация
    Sofia

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

viktory89's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колеги, дайте съвет за скоростна кутия куатро типтроник (с хидротрансформатор) на 3.0 ТДИ от 2008. От както стана по-студено есента/зимата се появиха силни вибрации в купето само докато съм на D или R на спирачка в спряло положение. На P и N няма вибрации (и в случая не говоря за стандартните вибрации от по-високи обороти, докато загрее колата - те са ясни и нямат нищо общо в случая). Това става само докато колата е студена - след 6-7 минути вибрациите изчезват. Даже понякога, ако в този момент чакам в задръстването на D и съм спрял се усеща как все едно нещо сменя в кутията и вибрациите изчезват. Почти съм сигурен, че този проблем е от хидротрансформатора. Въпросът ми е някой имал ли подобен проблем и как е успял да го оправи? За момента съм пред дилема: - нищо да не правя и да се примиря с вибрациите на студено. Дразнещи са, но не е нещо да ме спре да карам. - Да сменя маслото на скоростите (както трябва, с маслото което трябва) и да се надявам, че ще изчезнат (със сигурност маслото на скоростите не е сменяно скоро) - Да разглабям кутията и да рециклирам хидротрансформатора - което не бих го направил, освен ако не е сигурно, че тази вибрация ще счупи кутията... Та някой сблъсквал ли се е с нещо подобно? PS: Компютърът не дава никакви грешки и сравнително скоро е сменян главния тампон на двигателя.
  2. И за да съм по-конкретен няма да слагам S- line бронята, а нормалната с голяма решетка (просто примерна снимка от нета): Трябва ли да сменям моите фарове за мъгла или мога да ги сложа и тях? И някой казват (за другия тип броня), че трябвало да се смени и " Side reinforcement bar " или на тази брояна не е нужно ? Ще съм благодарен за по-конкретен коментар.
  3. Колеги, все пак и аз да питам отново - лесно ли става смяната? Тоест вземам само голямата броня и другия капак и просто ги слагам ? Необходими ли са някакви по-специални нагласявания и промени по колата или по новата броня и капак ? От паркирането по бордюрите вече предната броня ми е заминала и не става за ремонт. Така и така ще купувам нова - поне да сложа с голяма решетка.
  4. Трябва ми едно жило от обикновена седалка от А3-ка 2004-та година (8p) двувратка. Седалката е дясната, а жилото се намира долу, вдясно под седалката- вижда се когато се отвори дясната врата. Жилото е дълго около 25 см, с кошух, от единия край има някаква пластмаса, а от другата отново някакъв стопер. Ако някой има такава седалка, моля да пише. Скайп: viktory_ Тел: 0878 102 900 Може и на ЛС.
  5. Да, запазих маховика- наистина си беше за смяна, всички майстори, при които ходих го потвърдиха. То сутрин като палех чукаше яко на метал и нямаше спор, че това е от маховика. Това обачве не ми пречеше толкова много колкото другите неща, които се надявах, че ще изчезнат със смяната му. Особено това интервално тресене при загрята кола и грешката при отчитане на горивото. Относно ваг-кома- майстора си е играл доста да го гледа и настройва, но просто софтуера на колата не е като хората. За това мисля да отида при Мишо да видя какво ще каже той- за това ако може някой да ми каже някакъв телефон и кординати, защото не можах да намеря актуални във форума...( сигурно не съм търсил достатъчно) Относно смяната- всичко съм го търсил от различни познати... но нормалните цени на комплект маховик и съединител sachs + лагер помпа valeo= 1300- 1500 лв семеринг = 90 лв ремонт 100-150 лв
  6. Така... все пак взех решение и смених маховика... с него смених и съединителя и един семеринг, който е бил някъде там... Резултатът е, че двигателя започна да работи малко по-добре, спря да трака и не тресе чак толкова много.- това е положителния резултат Но периодичното тресене си остана- сега просто то е по-леко. Майсторът ми каза, че това изцяло е от компютъра. Заедно с това леко тресене имам менене на оборотите, задържане на ниски обороти при палене за около 2 секунди и неработещия датчик за бензина- това са били проблеми изцяло от двигателния компютър. Каза ми, че изцяло трябва да ми се смени софтуера, като се вземе от друг компютър от някоя читава А3-ка софтуера и същото време трябва да си купя ново табло- каза, че това нямало да пасне с новия сфтуер- трябвало компютъра и таблото да бъдат от една и съща кола. Та дано съм помогнал с това инфо и на други колеги, както и ще е супер сега отново някой да си каже мнението вече човек, който разбира от тези компютри. ПС: буксата е оправена (запоена) и аирбега не свети.
  7. Забравих да направя докато я гася. Може би защото не ми е струва да има нищо странно... Ето клипче от купето как като я запаля вдига 1100 оборота и пада на 980. След може би 1 минута смъкна на 820 и през цялото време докато я карах си ги поддържаше. Искам само да направя една забележка, че акумулатора ми е 60Аh (доста е малко за този двигател) и вече и не е в много добро състояние. Възможно е и от подаването на ток да прави малко проблеми със запалването, особено на студено. http://www.vbox7.com/play:d655334739 Ето и второто клипче от двигателя. Сега като е студен тресенето е по-малко и не е толкова видно на клипчето. Дори ми стана странно, зашото обикновено като паля и започва яко чукане на метал 4-5 пъти и утихва (всички казват, че е от маховика), а този път нямаше нищо: http://www.vbox7.com/play:29d1b884e4 Ето и едно клипче, което записах след няколко минути след като загря малко колата- започна двигателя повече да се тресе. Май като е съвсем загрята най-добре се осещат вибрациите, които са циклични.. 2-3 притрисания в интервал от секунда и след това 2 секунди нормално и отново. http://www.vbox7.com/play:5e804135a0 Някакви коментари?
  8. Буксата е откачена под дясната седалка. Каза, че дори и да я сложа и да махна грешката, като дръпна седалката да се качи някой отзад, тя пак се вадела. Оборотите имам голямо съмнение (така и казаха повечето майстори е), че е възможно да е заради маховика. Те не са 1100. Варират между 820 до към 1100 на абсолютно случаен принцип. Като цяло през повечето време държи нормални обороти (860), но понякога просто изведнъж си решава и си ги вдига- това се случва и при студен и при топъл двигател.
  9. За повече... но при положение, че са сменени накладки, дискове, ремъци, ролки, обслужващ ремък, музика, нови зимни гуми и още 1 чифт летни, платени гражданска и технически, автокаско, готин номер и едни други спестявания на данъци и все пак уж я взимам от познат, който не и е **** ... да за маховика и за грешката в резервоара знаех. Термостата го имам- даде ми го чисто нов, трябва да го сменя. Аирбега- проблема е в дясната седалка- буксата била развалена и дори да се оправел, пак щяла да се извади и да даде грешка. Наясно съм с тези неща... и за това ви моля да кажете останалите с които не съм наясно
  10. Благодаря за мненията Все пак има ли някой, който да му се е чупил? И също така мнението ми клони към смяна- Да разбира се ,че финансовият въпрос е важен в случая, при положение, че имам да оправям проблеми като това, че ми показва постоянен празен резервоар, термостат за смяна, грешка в накладките и аирбега. И още 1 въпрос- ако реша все пак да го сменя с маховик втора употреба- какво мислите? Мога ли от автоморгата като го видя да преценя дали е запазен или не? Дали си заслужава или е много рисковано... все пак едно е да дадеш 600 лв за маховик и още 200 засмяна и друго да дадеш примерно 200 за маховик и 200 за смяна. Относно майсторите- да водил съм я на няколко и точно и те имат супер различни мнения като вас. За това не мога да кажа... Но принципно този, който според мен най-много разбира и се занимава много с аудита и който знае, че ако тръгна да го сменям ще го сменя при него ми каза да изчакам... Относно тампоните- да ще я закарам да ги погледнат- относно ремъците- наскоро са сменени. Също гледах и в другите теми за дюзите- всичко си е в норма между 0.3 и - 0.5
  11. Здравейте, колеги и съфорумници! Реших и аз да сменя малко марката и сега съм с А3-ка 2.0 tdi (без фейслифта) В момента имам доста неща да пооправям по аудито, но основния проблем, който имам е смяната на маховик и за това бих искал някой, който повече разбира, да си каже мнението. Също много полезно ще е и мнението на някой, който вече го е чупил. Ясно си личи, че маховика е за смяна- чува се доста ясно как тропа, но проблем със смяната на скоростите нямам. (казаха ми, че това бил един от признаците). Проблеми, които мисля, че са в следствие на маховика са поддържане на 1100 оборота и целия двигател яко се тресе в спокойно състояние. Някои казват, че си карат така вече 4 години и им е за смяна, а други казват, че счипи ли се, колата отива за скрап.... Та точния ми въпрос е мога ли да изчакам маховика да се чупи тотално, докато не мога да вкарвам скоростите или е наложително да го сменя веднага, защото примерно от него ще дойдат и други проблеми като се счупи? Много ще съм благодарен ако дадете компетентно мнение
×
×
  • Create New...