Jump to content

Дроб съм

Members
  • Мнения

    47
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    B5 Avant AFN

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Дроб съм's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Да, оказахте се прави. Колата вече се движи, благодаря за отговорите
  2. Здравейте, предстои ми смяна на мотор и реших да взема оборудван с ГНП. Въпросът е ще се разберат ли компютърът на колата и имобилайзера с новото ГНП? Ще трябва ли да прекодирам нещо или пък да взема и компютъра от донора? И колата ми и донорът са А6 Ц4, от последните години, с АЕЛ мотор.
  3. Здравейте, някой справил ли се е с луфта в телескопа между двете карета на кормилния прът? При мен е сериозен. Има ли оправия или да търся такъв втора ръка?
  4. Възможно е да има микроключета, които да спират захранването на моторчето, когато седалката е в крайно положение. Когато ключето замине, седалката постоянно си мисли, че е в крайно положение и съответно изобщо не се опитва да мръдне в тази посока.
  5. Клапан за бензиновите пари от резервоара е това, по принцип като работи щрака, както щракат дюзите горе-долу /като звук/. Щом имаш чек е удачно да ти я погледнат с Vag-com.
  6. Ето как стана при мен без разглобяване на корите, само с подпъхване с пластмасова шпакла. Платът е с дунапрен. Аз лично не виждам никакъв вариант да се ползва оригиналния плат, остатъците от стария дунапрен нямат махане.
  7. Взех АТЕ, но с уговорката, че в крайна сметка не уцелих модела. Основната разлика беше, че няма ЕСП датчик, което не беше болка за умиране лично за мен, тъй като първата работа след като взех колата ми беше да разкарам ЕСП-то софтуерно. Сервото ми излезе 260 лева с отстъпки, мисля че към 300-330 лева му беше редовата цена. Разлика в поведението на спирачките няма. Иначе по номер на оригиналното цените започваха от 500 лева, това отново за АТЕ.
  8. През същото минах и аз, на С3 8Л. За съжаление няма друг виновник, освен сервото. Смених го и сега имам спирачки на изгасен двигател дори след 9-10 часа престой (преди след 30тина минути вече нямах нищо, преди да запаля). Смяната е куца, обезвъздушаването след това граничи с невъзможното, но това е положението. Аз срещнах сериозен проблем при избирането на правилното серво за моята кола, тъй че съвет от мен - задължително се докопай до лепенката с ОЕМ номера на самото серво. При мен се падаше точно зад АБС помпата, тоест нулев шанс за прочитане без да го извадя от мястото му...
  9. Ето ги и обещаните снимки, оригинално таванът и корите бяха сивкави, но черни станаха доста добре.
  10. За да свалиш средните колони трябва да свалиш задните кори, под тях се откриват долните захвати на колоните. Задните колони се държат само на щипки, за да ги свалиш трябва обаче първо да свалиш лайстната в горния край на багажника, която ги свързва. Тя също е на щипки.
  11. Есента претапицирах тавана и корите на вратите на моята кола (С3 8Л). Лепилото (същото, което е показал колегата по-горе) и плата купих от един магазин в Дървеница, излезе ми 60-70 лева. Процедурата не е никак трудна, единствено за качването на готовия таван е хубаво да има още един чифт ръце. Най-трудното е чистенето на повърхностите от старото лепило, което при мен оставаше заедно с дунапрена от оригиналния плат. По-късно ще кача снимки за да добиете идея как се е получило, при положение, че се захващам за сефте с такава задача
  12. Абсолютно същото нещо се получава и при мен откакто паднаха температурите (S3 8L). Всичко си функционира нормално и нямам притеснения, но ако някой все пак знае защо се получава съскането може да сподели
  13. Дроб съм

    Проблем с haldex

    Доколкото знам, 10-15% усилие се предават постоянно назад, на подемник можеш лесно да провериш. Ако задните колела са неподвижни при запален двигател на първа, халдексът не работи. Другият лесен вариант е рязък старт на запрашена/мокра настилка. Ако предните колела станат на салата, халдексът не работи. След като на диагностика липсва комуникация с халдекс модула, или има прекъсване някаде по буксите му (провери кабела под резервната гума, стига до букса от задната страна на дифа) или самият контролер е поел по вечния си път
  14. Същият проблем имам и аз, моята с3ка е без навигация, с 1DIN барче и въпреки това имам 2 антенни букси. Пробвах какви ли не комбинации с фантомно захранване и без, но без резултат.
  15. Здравейте, От скоро имам колата, сложих си афтърмаркет СД, но имам проблем с радиоприема в движение. Почти навсякъде повечето станции се приемат ОК на място, но в момента в който тръгна всичко приключва. Ползвах този преход за да подкарам говорителите, там проблем няма, всичко си свири ОК. Не съм ползвал само свободния кабел, завършващ с обувка от илюстрацията, не ми стана ясно къде се свързва. https://aval-bg.com/product/2916-adapter-za-aktivna-sistema-audi Разбрах, че ми трябва и преходник за фантомното захранване на антенния усилвател. Набавих и него, като е свързан към кабела, подаващ +12в на контакт. Това е преходникът: https://www.avitel-bg.com/acv_1500-03-antena-phantom-power Сега идват въпросите. Колата ми е 2001 година с Bose озвучение. Нямам идея какво е било оригиналното радио, беше поставен някакъв Концерт от А6, който не пасваше изобщо. Имам обаче две антенни букси идващи от таблото, отделни кабели на стария стандарт. Към концерта беше вързана едната, сега с преходника ползвам другата, която дава една идея по добър сигнал като че ли. Въпросният преходник подобри положението малко, но проблемът още е на лице. Трябва ли ми друг преход, или може би антенният усилвател е заминал?
×
×
  • Create New...