Jump to content

georgi86

Members
  • Мнения

    56
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi

Персонална информация

  • Локация
    burgas

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

georgi86's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колега продаден ли е? Че на мен ми трябва цял комплект двигател,турбо,ecu че ще го слагам на друга кола с друг затегнал двигател 2,5 тди. За цена ако искаш на лс.
  2. Не сам 300+ само 150 съм на пролет един ремап ще се направи , за гърнета от този сайт http://www.autoanything.com/exhausts-mufflers/65A5767A0A0.aspx какво е мнението това за средни за крайни все още не знам дайте идеи? Тези ги чух и ми хареса отсеченият звук .Да си призная искам и турбинката да се чува ако си сложа друг blow-off ли както се казва като на бензиновите(s3 1.8T) дали ще стане моята работа? Благодаря ви предварително за саветите?
  3. Здравейте.Не знам да ли има още някои тук но да попитам колата ми е ц5 куатро 2.5тди downpipe ми е 63,5мм ,а другите тръби са ми 55мм ,ако направя downpipe на 76,1мм а другите тръби 63,5мм само с резонатори + спортен филтър ще реве ли много и дали ще покачи малко мощност
  4. Цитиране на предходен пост! Благодаря ви много за отговорите. Проблема с не вървенето се оправи, не знам как от само себе си .
  5. Принципно когато запалиш колата лосчето се вдига и когато я изгасиш пада. благодаря колега ,а лопатките при загасен двигател затворени ли трябва да са?
  6. Днес в движение я тествахме в интейка на 3-та предавка на макс обороти наду до 2150 mbar не отчете грещка само има лек лаг от 1800 до 2000 оборота.Но това с лага не ме притеснява основния ми вапрос е за когато двигателят не работи лостчето на клапана трябва ли да е в долно положение (геометрията да е затворена)?
  7. Здравейте, турбината ми е с променлива геометрия ,а въпросът ми е когато двигателят не работи лостчето на клапана трябва ли да е в долно положение (геометрията да е затворена)? Питам защото ми почистваха турбото и колата нещо не върви както преди.Дали при сглобяване може да са объркали нещо или да търся проблема другаде?Благодаря ви предварително.
  8. Здравейте колеги. Въпросът ми е да запазя ли изпускателната система след като сам сменил от а6 2,5тди 150 сложих 180 с компутърът и ремап ли там както се казва, чип ли не сам сигурен как се казва? Ауспусите ми са от 150 куатро. Благодаря предварително
  9. georgi86

    мнение за

    Здравейте колеги.Днес ходих на диагностика и показанията са: VCDS-Lite Version: Release 1.0 Sunday, 16 June 2013, 03:45:35:0 Chassis Type: 4B - Audi A6 C5 Scan: 01,02,03,06,08,15,16,17,18,34,35,36,37,45,55,56,57,65,67,75,76,77 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 059-907-401-AKE.LBL Controller: 8D0 907 401 B Component: 2.5l/4VT EDC 00SG D41 Coding: 01003 Shop #: WSC 02325 1 Fault Found: 00550 - Start of Injection Regulation 17-10 - Control Difference - Intermittent Readiness: N/A ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-111-ABS.LBL Controller: 8E0 614 111 A Component: ABS/EDS 5.3 QUATTRO D00 Coding: 0273004284 Shop #: BB 24334 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: 4B0-820-043-MY1.LBL Controller: 4B0 820 043 F Component: A6-Klimavollautomat D60 Coding: 00063 Shop #: WSC 02325 Note: Excessive Comm Errors ------------------------------------------------------------------------------- Address 15: Airbags Labels: 4B0-959-655-AI7.LBL Controller: 4B0 959 655 J Component: Airbag 7 Audi 0501 Coding: 00106 Shop #: WSC 02324 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Labels: 4B0-919-xxx-17.LBL Controller: 4B0 919 880 G Component: C5-KOMBIINSTR. VDO D08 Coding: 05160 Shop #: WSC 00000 IMMO-IDENTNR: AUZ7Z0W0481209 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 35: Centr. Locks Labels: 4B0-962-258.LBL Controller: 4B0 962 258 B Component: Zentralverrieg.,DWA D30 Coding: 04682 Shop #: WSC 02325 3 Faults Found: 01562 - Right Rear Door 59-00 - Can't Unlock 01559 - Drivers Door 61-00 - Won't De-Safe 01562 - Right Rear Door 61-00 - Won't De-Safe ------------------------------------------------------------------------------- Address 45: Inter. Monitor Labels: 4B0-951-173.LBL Controller: 4B0 951 173 Component: Innenraumueberw. D03 Coding: 00002 Shop #: WSC 02325 No fault code found. End -------------------------------------------------------------------------------------------------- TDI-Timing: fuel temp-166 timing-60-63 на загрял мотор на 90С.Въпросът ми е има ли някакви грещки и TDI-Timing така ли трябва да бъде?. Благодаря ви предварително. Колата ми е audi a6 2.5tdi afb 150к.с. 98г
  10. колеги знам от къде ми тече просто питам да ми изброите всички гарнитури и семеринги да ги сменям всички ще свалям двигателя да не се занимавам повече сам 6те ги сменям 4е да видя колко пари ще струват това ми е въпроса ? колега martodмного си умен маи си вишист ,а?
  11. Здравейте колеги, някой може ли да ми помогне с въпросните гарнитури+уплатнения искам да ги сменя всичките по двигателя че много ми тече масло? Кои трябва да сменя ако може да ги изброите? Колата е а6 тди 150кс. Много ще съм ви благодарен.
  12. georgi86

    относно QUATTRO

    много благодаря
  13. georgi86

    относно QUATTRO

    Колега между торсена и кътията има ли гарнитура?
  14. georgi86

    относно QUATTRO

    По нататък мойе се измисли нчкой гяволък :ideadev:/> Ако може да попитам моя торсен на опащката на скоростната кутия ли се намира? ако е там лесно се сваля да му се измисли нещо.
  15. georgi86

    относно QUATTRO

    Браво на колегата, това май трябва да го прати на ония в Германия че това си е истината.
×
×
  • Create New...