Jump to content

tsetsik

Members
  • Мнения

    47
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A3 1.8 AGN

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Sofia

tsetsik's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. ок, нека спорът спре тук, не се опитвам да убедя никой, просто изкавам лично мнение, с което не задължавам никой
  2. Значи, това с тропащите кори и пластмаси в 99% от случаите са на обръщани англичанки от бг майстори. Хората си ги пазаруват от Англия за безпари и после се хвалят как за 2 бона са обърнали дирекцията, но моята е оригинално произведена с ляв волан и да ти кажа, няма тропания и хлопания. Относно комфорта, че за какъв комфорт говорим при положение, че става въпрос за бегачка, за която се предполага, че ще се влиза с висока скорост в завоите. Имам 2-ма много близки приятели (единия с М3 Е46, а другия с Mitsubishi Galant VR4 на 350 коня на колелата) и на тримата колите ни возят като лагерни колички, но това идва от окачването. Последното нещо, за което хората си купуват RS4 е комфорт, като искаш комфорт, се мяташ на С класа. Та споделете верно като виждания, с какво според вас RS4 e много повече кола от ево 8,9 или СТИ
  3. Колега, като човек, който беше изправен пред същия избор, мога да ти кажа аз какво направих след подробно проучване. РС-ката б5 е супер яка кола и много ме кефи, но като проверявах цените на частите бяха нещо от сорта на 1000лв за ангренаж, дисковете предни бяха към 1600лв, ако е заминал някой амортисьор и нещо дрго изкочи и си ебаси парите назад. Другият проблем, че няма много афтърмаркет части за тях и нямаш много опции за части. Имаш 2 турбини, което означава и ако и двете нещо не са ок, цената пак няма да е супер малка. Та мислех мислех и си купих Subaru Impreza WRX STI 2004-та година, абсолютно сток на 100к километра, реални. Афтърмаркет части дал господ, една турбина, много здрава кола. Карам си я всеки ден и е ебаси кефа, ускорява от 0 - 100 за 5.4 и градско в София със задръстванията ми дава 14, но съм я докарвал и до 22. Та моя съвет към теб е следния: Subaru Impreza WRX STI или Mitsubishi Lancer Evolution (8,9). Единствената забележка е, че ако е субару трябва да е 2.0 двигател, не 2.5, че тези 2.5 са пълни боклуци
  4. Не ходих да го гледам, защото с един приятел установихме с неговата 4ф-ка, че не влиза в гаража. Макса на дължината е 4.5 метра, а а6-цата е 4.7 метра и не се затварят вратите. С новото строителство е така и сега си търся А4 Б7 2.0 TFSI
  5. Американката я гледах миналата неделя. При нея положението е следното: пича е разкачил всичко (конзолата с ръчната, махната жабка и тн). В резултат на което таблото е като коледна елха, всичко свети, че не работи, а той сподели, че е разкачено защото някакъв ел. модул под конзолата бил за смяна. Предният десен фар също свети, че не работи, но там моторчето било повредено, като спира се чува една леко стържене (най-вероятно е от дисковете), на 18-ки е без никакви гуми, по няколко външни детайли има забележки за отстраняване, преден десен фар е хлътнал леко и тн. Иначе луфтовете са еднакакви и по двигателния отсег няма следи от развивани болтчета, но по тази кола според мен трябва да се хвърлят доста парички, което я обезмисля като покупка
  6. Само да вметна, че с тази гадна нафта в БГ и имайки предвид, че не изминавам много километри, не ми се кара дизел, a като включим и претенциозните дюзи съвсем ми се изпарява желаниято за дизел
  7. Ами мислил съм си за А8, но ме притеснява идеята, че е на въздушно окачване, а и не искам да давам повече от 23 - 24 хил. лв за кола. Иначе аз живея до метрото и работя билзо до метрото, та колата я ползвам основно вечер и събота и неделя, та не навъртам много километри, което малко обезмисля газовата уредба
  8. Привет колеги, това е обявата http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11382466330123819&f1=details Та въпросът ми е, какво мислите за тази кола конкретно. Ясно е, че километрите не са реални, най-малко по факта, че е сменял веригите + обтегачи, а колата е писана на 162К километри. Имам представа за поддръжката на подобен автомобил, но дали си заслужава този конкретно ? И ако реша да я взема, къде да я прегледам в Бургас ?
  9. Значи аз не съм разбрал много добре, но при мен не ги сменяха и сега си влизат идеално скоростите
  10. Наистина, моя е грешката, незнам защо си мислех, че синхронизатора е жило, образовах се на тази тема вече, но тогава възчожно ли е да се регилират синхронизаторите и възможно ли е да имат луфтове или не съм разбрал правилно ?
  11. Ами за съжаление, не са никак евтини. Жилата (синхронизаторите) не ги смениха а ги регулираха колкото се може и имат много лек луфт иначе нови са 400лв, помпите (комплект) са към 150 - 200лв, аз сменях съединител, пистов ремък, обтяжна ролка на пистовия ремък, отстраниха ми един теч на масло + части + труд, всичко тотал - 800лв. Но го имаше и момента, че са мои хора и ги помолих да работят с качествени части (не китайски). Като взимах колата ми казаха, че е могло и по-евтино, но нали ги помолих без китайски (евтини) части
  12. Пичове, аз имам същата кола и имах такъв проблем. Смених съединителя с оригинален и скоростите почнаха да правят проблеми, както е описал колегата по-горе. Майсторите бая се изтормозиха с моята кола, но се оказаха синхронизаторите и помпите на съединителя. И двете бяха протекли мъжката. Смениха ги и двете помпи (продават се комплект) и сега скоростите си взилат перфектно и мазно
  13. Понеже днес осъзнах, че скоро няма да имам грам свободно време, а мигачите тотално отказаха, реших и си закарах колата на електричар, който за 1 час ми оправи мигачите и ми взе 30лв. Проверих на няколко места цената на копчето + релето е над 60лв. Със сигурност беше релето, а той каза, че го е ремонтирал. Как се ремонтира реле, идея нямам ? Но така или иначе момчетата ми ги препоръчаха и наистина се справиха добре, но пича каза, че този номер е станал, само защото е с 1 реле, ако е бил вариантът с двете релета, е трябвало да купувам нов ключ. Та, ако някой иска координати на тези пичове, да драсне някой ред, ще ги споделя
  14. А то е едно реле и за аварийките и за мигачите от лостчето, нали така ? И това е въпросното реле ?
  15. Здравейте, нещо ми се прецакаха мигачите на а3-ката. Пускам ги, мигват 2 - 3 пъти и изчезват, а по някой път даже не се и пускат. От копчето за аварийните е същата работа, което ичключва предполагам лостчето за мигачите и оставам на варианта за релето. Някой има ли представа къде се намира в колата това реле и дали е лесно достъпно, за да си го сменя ?
×
×
  • Create New...