Здравейте колеги. Имам от няколко седмици един проблем с колата. Като начало на празен ход (~800 оборота) не работи равномерно... след което вдига леко празния ход поработи така и след известно време след като загрее двигателя започва сам да се форсира до 2000-2500 оборота задържи известно време така оборотите и пада пак на 800 оборота след което пак отначало... на ваг ком ми изписваше май като грешки, че има слабо налягане м/у турбото и дросела... също ми изкарваше понякога като грешки за прекъсване на някои от цилиндрите... после ми изкара грешка за дивертър клапана... като начало преди да ми изкара грешка за този клапан почистих дросела (обучих го след това), смених и свещи, а днес смених този клапан с такъв от ТТ BAM двигателя (225 коня), но проблема си остана... вакумния маркуч който отива към този клапан също съм го проверил... и днес като я закачих пак на ВАГ ком отново ми изкара грешка за този клапан... Като цяло колата е по- мудна, а като се изфорсира много бавно смъква оборотите... мой човек ми каза, може да е т. нар. N75 клапан, който се намира под смукателния колектор, но ми се ще като цяло, ако някой е имал подобен проблем като моя да ми каже дали на 100% е от него, защото не ми се намира 2- ри такъв да изпробвам в момента, а не ми се иска да давам 90-100 лева за нов и да се окаже, че и от него не е.... ще съм благодарен за всеки отговор по темата