Jump to content

petar_a

Members
  • Мнения

    322
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно petar_a

  • Рожден ден 13.06.1967

Друго

  • Kaра
    audi B4 1.9 tdi

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Vidin

Контакти

  • Skype
    pino.p67

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

petar_a's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. След изгасване на лампата пали от четвърт без значение колко минус е навън.Нафта зареждам вече 2 години само от бензиностанция Круз на Е79 ,всички тирове зареждат там имат добавка за минусуви температури.
  2. Затапваш тръбичката за маслото ,махаш перките на турбината и слагаш един болт да не смесва топлата и студена част.И имаш скопено магаре,не върви ,пуши ,гори повече но става за придвижване..И през това време си търсиш друго турбо,ако не правиш твоето.Няма какво да стане на двигателя,само от 110 кс. ще стане 60 кс.
  3. Вторите снимки са от Б4 ,които нямат нищо общо с твойте ...не виждаш ли ,че долу е свита пружината.И най евтиния и сигурен вариант,че ще е повдигнеш колкото желаеш е да сложиш втулки под тарелката ,3 см втукла повдига 4 см.. и ако не ти харесва винаги можеш да отрежеш от втулката или да направиш по голяма. Откъде си сигурен,че тези пружини не са омекнали и те? ..Амортесьор се купува нов ,защото не знаеш колко ще изкара и после излиза двойно. Втулката компенсира омекването на пружината и при натоварване задницата не пада ниско долу...И двете аудита са ми с втулки и го казвам от опит...Едни втулки са 10лв и се правят за 10 минути сам си направи сметка кое е по изгодно. п.п първите снимки ,който си купил от сега ми се виждат омаслени амортисьорите и тарелките,та колко ще изкарат не е гаранция...
  4. +1 за повдигачи.Не затварят плътно клапани и то всмукателни,точно това се чува все едно тъпан бие във въздушния филтър.Повдигачите разглобихте ли ги,изпразнихте,измихте от маслото?При всяко сваляне на разпределителния вал е задължително да се разглобят и изпразнят повдигачите.Предполагам не са ти пробутали водачи менте и да са задрали.Нормално е разхода да е голям,като не затварят плътно клапаните.5.5 с климатик 6 повече не трябва да гори в тез жеги.
  5. Да от страната на шофиьора са вкарани под мокета и под задната седалка и влизат в багажника.Ще свалиш лайсните и задната седалка и пъхай отдолу ,да не забравиш и кабелите от касетофона ,после пак да разглобяваш.И гледай да не ги прещипеш някъде да стане беля,под задната седалка мисля има дупка в гредата дето минават другите кабели.
  6. Зад айбиеса в дясно от сервото има тапа ,от там са прекарани при мен.Ще снимам ако не е намериш.
  7. Щом преди си сменял тампоните и е било наред ,ги изключваш..Този болт по-принцип се върти много трудно,направен е така за да не се развива сам .Гумите задължително в право полужение.
  8. Полувин оборот е много....охлабваи по малко,докато не усетиш лек луфт ..после натегни една идея...и ако пак затяга ,реиката е за ремонт.Ако задаржането е от реиката .На сстарото ми ауди се появи луфт и като пренатегнах този болт се появи точно сащото затягане на волана,след охлабване се оправи.Може за проба да откачиш реиката от волана за да си сигурен ,че волана се върти свободно,казали са ти за лагера на волана ...Поне се откача лесно . пп.сега прочетох за срърженето.сигурен ли си ,че тампоните на макферсона или по точно лагерите са читави,от там също може да има задаржане и стържене.И защо си изхварли старата реика имаше ли луфт,тези реики карат по много,обирали луфта от тоз болт и после да е хварляш на боклука.Моята е на 600к и има още хлеб в нея.
  9. Не искам да те вкарвам в филми колега,но така и така ще разкачате ангренажа ,проверете шайбата на коляновия вал,тези мотори са си проблемни там,късат шпонки и започва да играе предварението,за това писах,че според мен е много от 1.1до 1.8...поне на приятели дето съм закачал компа повече от 0,1-0,2 не играе..А при мен не мърда стоиноста.колкото го задам от помпата толкова си седи показанието..или ако се измени е с 0,1 и то е много бавно ,а не стоиностите да скачат като при теб,че дори не може да ги отчете компа.
  10. Заради това помислих,че не си го взел и него.. можеш да си поставиш и твоята шайба на него ясно е че са еднакви всички.. В тази помпа няма какво да сдаде багажа вътре в нея,има една бобина и един температурен датчик и десетина края които са запоени,най-много някои ако е отварял ,да не е направил качествена споика..спокоино ,не е като на 2.5 да изгаря. Ако милиграмите са под 2 като загрее се получава точно мененето на обороти..
  11. Колега,нали ти написах да свалиш шайбата от голямата гайка ,провериш повлекли ли са резбите и после да мислиш за друга шайба,и след като този 3 елемент го няма ,за какво ти е таз шайба,нали на него са резбите??? Извади и третия болт и ако е здрава и на него резбата слагаи новите болтове и стягаи Тази другата центровка ,дето и викаш динамична никъде не се настроива,според оборитите на двигателя вътрешното налягане в помпата измества авансатора ,а ел авансатора докарва предварението ,което ЕКУ иска за определените обороти.за това ти казаха колегите да направиш лог на 4-ти канал да се види работи ли коректно авансатора. Докараи е на белези и ще видиш савпадат ли ,на този мотор поне е лесно,но не ми се вярва да не е на белези.Забелязах ,че много играе аванса 1.1-1.8 според мен е много, повече от 0.1-02 не би трябвало да играе.Нека кажат и колегите.Върти ми се една мисъл в главата ,но да не вкарвам колегата в излишни филми... пп. То че има и друго е ясно,но нали видяхте процентите на авансатора ,какви са в началото,все отнякъде трябва да се започне...
  12. Предницата за какво да бута? Докарваи на белези и отвивай голямата гайка и вади цялата шайба ,на место нищо няма направиш,и сигурно и резбите са повлекли,но това ще се разбере ,като извадиш болтовете.Наи-добре от некоя морга нова шайба,или само вътешната част ,ако е има отделно.Иначе с центровката си се справил. И така на един болт,нали другия превърта,не е пали повече,да не отърве и този,че може се разпадне шайбата и стана мармалада в ангренажа.
  13. Температърата е точно на 7 канал както си ги поснал,първата е на горивото втората на въздуха третата на антифриза , на твоя ваг не пише кое какво е. Според мен и като гледам и при мен ваг какво показва си е всичко наред с графиката на таиминга ти за тези стоиности .Ето ти 2 графики за сравнение едната е без да е карана колата само заграяла до 88гр ,а другата след доста каране .Ако се намали на 2.4 предварението мисля,че и при теб графиката ще си доде намястото.А относно температурата на графиката и стоиноста на 7-ми канал ,нещо такова се получава,както си го сметнал знаеш ли ги защо не са ги написали и там в градуси целзии.
  14. petar_a

    Тракащи повдигачи

    Повдигачите от този тип за всички бензин дизел са еднакви .Ако ти се цапа бих те посъветвал да ги свалиш и разглобиш и измиеш ,и смени маслото с 5w40 и масления филтър. Една добавка също няма да навреди .Не би трябвало ИНА да се разтракат.
  15. Двата клапана нямат нищо общо ,не се бъркай.Този за палене и гасене си е за смяна защото изпуска.А клапана дето да го премериш е за вътрешното налягане в помпата ,от което пък зависи коректната работа на авансатора ,както е написъл колега Buddah. Да трябва да се оправят показателите на 4-ти канал.като дадеш малко предварение.
×
×
  • Create New...