Jump to content

Иван Лютов

Members
  • Мнения

    232
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A3 8PA 1.9 TDI

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Иван Лютов's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

1

Community Answers

  1. Само да вметна, че тоя е луд човек да му иска 350 лева на тоя волан с тоя airbag, моя миналия беше същия (като волана беше с забележки, а airbega беше като чисто нов) и едвам го продадох за 140 лева общо след 3 месеца... Реално след като прочетеш какво още трябва да смениш понеже и там трябва да вкараш към 200 лева за другите неща по-добре е да изчакаш да изпадне някой 3 -лъчев мулти волан с airbag за 300-350 лева, вместо тоя, където си харесал. Или поне го пазари за 200 лева волана с airbega.
  2. При мене се оказа, че вътре е ръждясало, а моторчето е здраво и беше блокирало и не мърдаше. Изчистено е вече и заработи отново Явно тия дъждове не са му повлияли добре дано вече не се разваля.
  3. При мене не е от бушона е сега преди малко видях, че му няма нищо. Явно или е изгоряло моторчето или нещо друго има.
  4. Да прав си ако е заминал бушона просто ще го извадя и няма да слагам друг, докато не се види от какво е станало. Така и така аз тая чистачка не я ползвам или нещо супер рядко. Тука последно време ни удави с тия дъждове и предполагам, че при мене е същата работа като при тебе.. пълнила се е с вода сигурно.
  5. На работа съм...Най-рано мога другата седмица по някое време, ама дано е изгорял бушона и да се оправи.
  6. Оф сори, че пиша в темата на колегата ама сутринта тръгвам за работа вкарвам задна скорост да излезна и нали задната чистачка се пуска отиде до горе и така си и остана. Не иска да мръдне повече....(мислех, че на мене няма да ми се случи като съм чел за тия проблеми ама не е така ). Та при всеки е нещо различно като чета от темите ама при мене като пробвам да задържа да я пусна пръска течност чистачката не мърда и един сантиметър, също така като оставя лостчето на долу да работи на интервали се чува някакво единично цъкане(не разбирам предполагам е реле или знам ли), обаче чистачката пак не мърда и си стои вдигната нагоре. Та въпроса ми е на 100% ли ми е изгоряло моторчето или има шанс да е от нещо друго. Намерих преди малко от един пост на Пламен, че бушона е номер 41 та ще го видя довечера него макар, че ме съмнява. И последно някой вече не им ли намери цаката на тия чистачки
  7. Засекох си колата най-накрая да видя какъв е разхода на пълно-пълно до капачката. Резултата е за 760 км 50.6 литра, което по мой сметки прави около 6.6-6.7. Като от тия километри 500 са магистрала (350км с 150-160, 150 км са със 180 като съм намалял само за камерите на ихтиман и преди Пловдив), 60 км извънградско с ограниченията около 90-100 и 50-60 в селата и населените места и 200 км градско в София. Та общо взето съм повече от доволен от разхода като за смесен разход.
  8. Реално няма логика да трябва да сменяш нещо друго ако ще слагаш същия волан, просто го сменях. И аз я направих тая модификация със смяната (по-точно я направи колегата bsdnikolov ) от 4-ри лъчев обикновен волан на 3 лъчев мулти волан, като смених волан+airbag ,модул, слип ринг и лентов кабел. За цените е много до пазарлък и късмет при мене лично са 300 лева за волана + airbag-a и 180 лева за модула, слип ринг и лентовия кабел, значи 480 ( аз сложих и темпомат като него го купих за 60 лева лостчето). Ето тука може да видиш как стана при мене понеже волана е претапициран. Иначе един приятел скоро взе такъв като от твойта снимка с дупчената кожа като нов без забележка + airbag-a ( той имаше олюпено леко на хром лайсната) за 300 лева общо.
  9. Това е масово при горе-долу всичките хора с които съм си говорил и не може да се разбере от какво е....при мене е абсолютно същото кога по-силно кога по слабо. Някой казват, че може да е от дюзите ама знам ли..присещам се през няколко месеца и почне да ме човърка отивам за диагностика някъде и всичко излиза перфектно по ваг-ком...(центровка, дюзи с близки стойности около 0 и там каквото може да се види, тампони на двигателя видимо добре). Та много ще се радвам някой да открие от къде идва това притрисане и да каже... Даже с Пламен доколкото помня си бях говорил и му споменах и той ми каза, че и при него на неутрална на светофар го правело понякога (понеже е с автоматична кутия и 2.0 двигател), а колата му както се вижда от темите и като знам как я поддържа е перфектна...
  10. Свещите са ми нови беру и 4-те ама както казва Пламен от тях няма как да е, то дизела не е като бензина не играят роля. 99.99% съм ударил греда с бройката на съединителя е била дефектна и се съмнявам в притискателя ама не ми се разправя пак с тоя съединител ще си карам така. Просто ми беше интересно при тебе дали се е оправило
  11. Аз скоро го сменявах с комплект на Sachs преди има няма 5000 км (демферен маховик, притискателен диск, феродов диск и лагер) ама остана едно леко притрисане при тръгване (имаше си го и с миналия съединител) , а си мислех, че ще се оправи. Та няма да сменям пак докато нещо не се прецака или започне да тропа маховика. То това притрисане може да не е и от съединителя де ама пък може и да е от него за това те попитах дали имаш вибрация при потегляне.
  12. Колега информативно колко пари ти излезе маховика + съединителя и на каква марка сложи. И сега имаш ли леко притрисане при тръгване с новия маховик и съединител или потегля без никакви вибрации.
  13. Ами това ми звучи отвсякъде като някакъв проблем с турбото. Нещо зацапано геометрия например и като я понатъпчеш се оправя докато не се задръсти пак.
  14. Има нещо със сигурност щом не иска повече от 170. Аз съм я пробвал мойта до 190- 190 и малко и пуснах газта ама щеше да направи 200 със сигурност ама доста бавно вече накрая едвам ускорява. А преди няколко месеца и сложих и чип и сега до 200 ги прави бая по лесно, даже я пробвах на моста от летището към младост закова 210 по километраж и доколкото видях станаха 4500 оборота на 5-та ,а момчето което ми прави чипа и сложи ограничител на 4500 оборота да спира горивото, та повече нямаше да може да направи. Най-вероятно както Moonland казва ще е от дебитомера проблема.
×
×
  • Create New...