Jump to content

Влади_мир

Members
  • Мнения

    34
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 B6 1.8TQ

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

Влади_мир's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте колеги, Продадох си Аудито и ми останаха малко части, които вече не ми трябват. Три машинки за багажника- оригинални, Алуминиевата лайсна с ключалката+ втора ключалка+механизма+окабеляването- оригинални, дебитомер- оригинален, хидравлична помпа- оригинална(издаваше леки звуци, но никога не е отваряна и рециклирана), два предни диска Ate power disk(почти без ръб), рамена за чистачки- оригинални, мека връзка. За връзка 0895683863. Цена за всичко 200 лева. За София, по ваша инициатива, всяка част може да се тества.
  2. Колега ДОТ 4616 made in korea !! от gumi7 ги взех . Но им казах ,че ако са произведени в китай няма да ги взема ! Аз взех колата с нексен и останах много доволен и за това си взех пак такива . За тази цена са добри гуми според мен ! 

    1. atanasovkn

      atanasovkn

      и да добавя 123 лв. бройка 

    2. Влади_мир

      Влади_мир

      И аз така смятам, че си струват. Гледам ги и аз за същата цена. Имат борд, нали и са подсилени, мисля че XL се водеха.

    3. atanasovkn

      atanasovkn

      има и ХЛ и на същата цена мисля ,че бяха .Но моите не са хл 

  3. Точно към тях съм се насочил и аз, даже със същия размер. по нашите форуми и клюкарници ги хвалят, по чуждите ги плюят, но съм го решил, само ще изчакам до към края на март, че още ми се струва рано. Ще споделиш ли с какъв ДОТ ги взе, и от къде(на лично, че ще ни подгонят от СЕМ). Колега, какво имаш в предвид, от опит ли го казваш?
  4. решено е в полза на 215, благодаря за отговорите
  5. колега да не влизаме в излишни спорове, вече няколко пъти споменахме, че става въпрос за височината(т.е. колко е от асфалта до джантата), а не за диаметъра. колкото до калкулаторите които ми показваш, не си мисли, че всеки онлайн магазин използва различен калкулатор, всичките са си купили готов темплейт с разработени търсачка и калкулатор и само са и налели продуктите.
  6. на Примекс по dafault не трябва да се вярва, най малко, че размерът 55 е отношение, а не височина, както те са го написали. Ето тук е описано какви са разликате. Не съм разбирач от темата но попрочетох, ето още една статия. Според първата статия всички предимства са за 215.
  7. ок, разбрах те това ми трябваше, размера ще е 215/55/16. само че продължавам да твърдя, че разликата е 5мм. а не 11мм.
  8. това означава ли, че 215 не е за предпочитане пред 205, зашото рейката не е малък проблем, пък ако стане и тромава...
  9. Google е твоят човек
  10. Да на 215/55/16 височината е 11,8см., а на 205/55/16 височината е 11,3см. Аз оплаквания от 205 нямам, еднствената причина е, че колата ще се вдигне малко, но ме претиснява, че ще стане по тромава. но тия дето остават са расови
  11. колеги имам въпрос относно размера на гумите, въпреки по високата цена ми се иска да си сложа 215/55/16, в момента винаги съм карал на 205/55/16, но ми идват малко ниски, почти на всеки полицай закачам лекичко, разликата е 5мм височна. Дали си заслужава, возията дали ще се промени. спрял съм се на тези 2 модела и размери, но още не съм решил за размера.цък и цък
  12. Здравейте, колеги понеже трябва да купувам летни гуми, искам да споделя едни мой претиснения относно симетрична и асиметрична шарка. Колата ми с е със зимни гуми Мишлен 205/55/16 със симетрична шарка и няма никакви проблеми в смисъл на равен и прав път, ако пусна волана ще си върви и 20км. само на право. Летните ми гуми Бриджстоун 205/55/16, които вече са за смяна са с асиметрична шарка и колата с тях има едно теглене във волана. Гумите се търкалят на едни и същи джанти, реглажи, окачване, всичко е 6. Споделих това на последната смяна с гумаджията и той ме застреля с отговора, че за нашият пазар в България и качеството на гумите, които ни продават за автомобил с перманентно 4х4 задължително се слага симетрична гума, защото на асиметричнта гума една шарка ако бяга дори с един милимундер в сравнение с другите гуми и колата започвала да тегли на една страна. Като се замисля по законите на физиката има логика в това твърдение и наистина асиметричната гума трябва да ти е с перфектно наредена шарка спрямо другите 3 гуми за да няма теглене на волана. Та това са ми претисненията, вие как смятате има ли резон за това твърдение и дали наистина е по добре да се кара симетрична шарка на Куатро автомобил. Разбира се изхождам от факта, че нито един търговец в БГ не може да ти даде гаранция, че ти продава гуми първо качество, та тук идва и въпроса от къде да си купя читави гуми.
  13. При мен всичко стана перфектно, явно съм попаднал на читав китаец- късмет съм извадил, и обръча и врътката паснаха все едно от Порше са купувани.
  14. Наистина беше брутално, аз направо с резачките го потроших, луда работа, отне ми 45мин., но всички заспа. Благодаря колега, сега остава утре, като поставя модула и всичко да свети коректно. забравих снимките Колеги, пропуснах да питам, дали ако сложа модул с опция- "Auto", фаровете ще се включват автоматично при подаване на контакт?
×
×
  • Create New...