Jump to content

terzievhr

Members
  • Мнения

    32
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A4

Последни посетители

752 профилни разглеждания

terzievhr's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте! Докато се ровех из мрежата, попаднах на ето това, което правят колегите в Румъния:https://www.facebook.com/CarPlayAndroid/videos/803717028012840. Не намерих тук някой да е подкарал добре TSR или пък тоя Lane assist with no time limit warning на 4G. Някакви идеи, дали някъде може да ми върнат разпознаването на пътните знаци в България по начина на румънците? Поздрави!
  2. Километрите към момента са около 297 х. Някъде юни сменях основни консумативи. През август смених моторче на ръчната. Миналата седмица ми изпусна предна дясна възглавница на амортисьора и я рециклирах с 2 год. гаранция. Цена 18,5 х. лв. Обявите в сайтовете за продажби са изтекли и поне известно време няма да ги подновявам.
  3. Допълнителна информация: " завиващи" ксенони + подсветка в близък план; амбиентно (вътрешно и външно) осветление; автоматична печка само за мотора; подгрев и на задните седалки; регулиране и памет на задните седалки (бизнес пакет); щори на задните стъкла; BOSE; автоматичен багажник; подгрев струята на пръскалките; F1 пера; летни+зимни гуми; два ключа. Автентично състояние. Колата е гаражна и е поддържана изрядно. Всички модули + двигател, окачване и трансмисия са абсолютно ОК. Пазя документите с историята и покупката ѝ. Мога да докажа километрите. Още инфо по тел. Допустими са преговори, но за предпочитане на място при оглед. Цена 19 500 лв.
  4. Здравейте! Предлагам на вниманието на колегите от форума следния автомобил: Audi A8 A8L. Дата на производство януари 2008 г. Мощност 233 к.с. Пробег 290000 км (не са достигнати, но е в движение). Закупил съм го от Холандия януари 2018 г. Пазя документите с историята и покупката. Цена 10 500 EUR с възможност за преговори на място. Допълнителна информация на тел.: 0897949238 и https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11600872002130387 Ще кача снимки и тук. Поздрави, Хр. Терзиев
  5. Нов - не поставян на автомобил; комфорт модул.
  6. Здравейте! Бих искал да помоля за цена на моторче за шибедах на А8 Д3 с ОЕМ 4E0959591? Поздрави!
  7. Здравейте! Търся ОЕМ два тампона на кутия и един на мотора: 4E0399151DF-ЛЯВ, 4E0399151DH-ДЕСЕН, 4E0199381FJ-ДЕСЕН, Интересува ме цена и произход на частите. Поздрави!
  8. Мисля, че колегата вече я продаде, тази красавица...
  9. terzievhr

    Рециклирани носачи

    Благодаря на всички, които писаха по темата и дадоха своите становища. Категорично, всички проблеми бяха образувани от рециклирането на носачите. За някои автомобили, може би да, но за нашите 4ф, абсолютно - НЕ! Или поне не в - Казанлък... Пълна подмяна с нови, реглаж и колата сега е перфектна.
  10. Здравей колега! Извинявам се, че ползвам темата, но ако е удобно и имаш информация, можеш ли ми сподели, дали при 4ф това разстояние 48 мм е същото и ако не, какво е? И още нещо - за долните носачи какви са тънкостите при стягането? Благодаря предварително!
  11. terzievhr

    Рециклирани носачи

    Благодаря! Цитиране на предходно мнение!
  12. Здравейте колеги, Не съм писал досега, но при проблеми с автомобила, почти винаги с търсене и изчитане на публикуваните теми стигам до решения. От по-малко от година карам 4ф-ка 2,7 комби, ръчни скорости 2005 г. Преди две седмици свалих предното окачване и дадох за рециклиране двата горни и долния заден - и леви, и десни носачи. На долните предни само стегнаха шарнира и смениха маншончетата. След сглобяване се промениха: 1. управлението - воланът в движение се "втвърди" - при малко отклонение не се връща леко, а има запъване - нищо общо с това, което е типично за волана на тези коли; 2. в малките неравности на пътя с малка скорост, започна пукане (чукане), което се чуваше и при завъртане на волана на място. За първото: реших да преглътна, защото знаех, че хората доста затягат шарнирите при рециклиране и очакванията са след известно време да се поотпуснат. За второто: не рециклирах кормилните накрайници - не даваха индикации за проблеми. Днес купих нови - и вътрешни и външни и ги сложих. Промяната е наполовина - не чукат и пукат толкова много, но си се чува едно все пак неприятно хлабуцане. Една подробност - в маншона на този, от който уж се чуваше повече пукане, рейката бе омаслила около 5-10 мл. Всички тези неприятни "подробности" не бяха налице преди. Колеги, моля за становище, дали нещата отиват към ревизия на рейка? Стегнатите шарнири могат ли да доскапят рейката. И въобще, вашето мнение, удачно ли е да се рециклират носачи на този вид автомобили? Благодаря!
×
×
  • Create New...