Jump to content

manturbo

Members
  • Мнения

    183
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    AUDI A4 B6 1.9TDI

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Варна
  • Интереси
    газови турбини

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

manturbo's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. manturbo

    Авариен режим !!!

    Днес ходих при ИФИДИК. Само по обясненията ми каза, че проблемът е в МАП сензора, без да я закача на диагностика и без да ми иска пари (иначе на празен ход МАП сензорът показа : 2950 мбар, смених го и за сега няма проблеми)
  2. manturbo

    Авариен режим !!!

    На моята демо диагностика показва пренадуване. В понеделник ще я закарам на ифидик. Иначе докато е студена колата (60 -70 градуса ) лети 2-ра , 3-та до червеното няма проблем , влезе ли в работна температура и още на 1-ва преди 2000 оборота забива ... Ще се сваля турбото със сигурност. Просто имах някаква надежда да е от датчика ,защото показва 1.4 после рязко 1.9 и пак 1.4, което за толкова малко време мисля че е невъзможно ...
  3. manturbo

    Авариен режим !!!

    Когато е автомат колата , с 50 км/ч в града с колко оборота е ....? тука всеки втори на 2 с 4000 оборота кара в града да не зацапва ..... Проблемът на колата е, че е 16 годишен кошник ... Аз онзи ден направих 35 минути в задръстването само на 1-ва до 1300 оборота ... как да стане ....
  4. manturbo

    Авариен режим !!!

    MAN Turbo AG was a company based in Oberhausen, Germany, that produced turbomachinery, including compressors, expanders, steam and gas turbines . (Представям си ,ако бях писал НАСА , какъв щеше да е е проблемът на автомобила .. ) Ще отида при Ифидик да запазя ред. Благодаря
  5. Здравейте. Наскоро си сложих темпомат , кодирах си всичко , работи нормално. Но откатко го сложих се наблюдава , че колата влиза в авариен режим при каране няколко километра на темпомат. При поддържане на 110 км, при натискане за да изпреваря и спира да върви. Иначе си върви нормално без забиванки. От живите данни ми казаха , че както си вървяла на 1.4 веднага изписвало 1.9 бара. Може би е електрически проблема или от управлението на турбото. Ще е добре някой да ме насочи какво да пробвам преди да отида на майсторите да ме кръщават. Благодаря Тази вечер почистих датчика за налягане на турбото. Възможно ли е нещо от кодировките на модулите за темпомата да прави проблема (малко вероятно) ?
  6. Някой знае ли номерата и размерите на лагерите на динамото (б6 1.9тди 131к.с AWX) ?
  7. Здравейте. На 4ф, откъде най - лесно може да се вземе + от контакт? (Консумацията ще е много малка) .
  8. Каква е разликата в амортисьорите на SACHS - 311 017 и 558 301 ?
  9. Здравейте. Напрежението ми без товар е 13.9, с къси светлини 13.7. А самото реле има ли начин да го тествам нещо? Или направо да смъкване динамото и да сменям лагери и реле . (И на мен ми свети right parking light преден габарит, а right rear light е 10 ватовата крушка на задния стоп)
  10. Здравей колега. Имаш ли компресор на климатик за 4ф 2.7 тди 2006 и цена ако може? Поздрави
  11. Здравей колега. Имаш ли компресор на климатик за 4ф 2.7 тди 2006 и цена ако може? Поздрави
  12. Здравей колега. Компресорът на климатика става ли за 2.7 тди, ако да и го имаш наличен, може ли цена? поздрави
  13. Как да спра процеса "медиен сървър"? Страшно много точи батерията. Пробвах форматиране , махане на СД карта нищо. Само като направя една снимка и започва да точи. Стои с часове пуснат. Пробвах и да махна вайбер - пак нищо (huawei p9 lite)
  14. Здравейте! Някой попадал ли е на материали (снимки видео) за демонтирането на стартера на 1.9 тди?
  15. Здравейте! Сутрин при палене (-3 градуса ) изпищява зумера, светват лампите за ЕСП , спирачките (на дисплея на борда) и мисля, че се отключва повторно колата. Не съм я гледал има ли грешки още. Може ли да са симптоми на заминаващ акумулатор?
×
×
  • Create New...