Jump to content

turbofen86

Members
  • Мнения

    469
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    на газ

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Перник

Последни посетители

2336 профилни разглеждания

turbofen86's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

1

Community Answers

  1. Продавам въпросните дюзи Lukas/Delphi 440сс 3 бара,EV1 Пасват директно на 1.8T AEB и AGU. Работят перфектно,без проблем с празен ход и тн. Цена за форума 160лв Тел.0899076917
  2. виж N75 клапана,може да е дефектирал
  3. В крайна сметка ,прави ли нещо? Моята прави винаги 14.5v. докато не загрее към 60-70градуса и после пада на 13.8v. Така е била винаги от както е при мен вече 6та година и не съм му обръщал внимание,но последните дни забелязах че в задръстване и пуснат климатик на макс,пада на 12волта на празен ход ,а над 1500об. е около 13волта,което вече май не е много нормално. Акомулатора е нов на 4 месеца и сега незнам да предприемам ли нещо
  4. 10 бара за тоя мотор са си добре ,а и не се знае как точно е мерена,че и това е от значение
  5. Как мислиш да монтираш колектора от S3 ,че директния монтаж на A4 е невъзможен
  6. По-скоро притискател
  7. При неработещ двигател и изваден ключ ,натискаш един път за кратко лявата врътка на таблото,след това я натискаш втори път ,но по-продължително и ще се появи символа км2.Задържаш бутона reset ,за 2 сек.който е на лостчето за чистачките и даваш на контакт.Това е.
  8. turbofen86

    Проблем с фаровете

    от някакво реле правеше тоя номер
  9. Ще е глупаво да си купиш помпа,без да видиш как е с твоята,просто защото и s4 е с помпа 25,4 мм. ,която се слага и при А4. Помпите са с 23.8мм. бутало и 25,4 ,предимно на фейсовите с "двойното серво". Минал съм и през двете и разликата не беше голяма. Сега съм с помпа с 27мм . бутало от А8 D3,която също става с малко заигравка.
  10. Пробвай първо с твоята,ако има проблем ,тогава мисли за друга
  11. Една диагностика, ще ти покаже вероятната причината. Както го описваш ,дросел или дебитомер са първите заподозрени
  12. Различни са ,при AEB мери до 177гр,а при BFB , не съм сигурен ,но е около 220-240гр.,
  13. Решетката си е част от корпуса и премахването и ,надали ще подобри нещо,доколкото знам ,разпределя по-добре потока въздух към дебитомера, предполагам че и без нея разлика няма да се усети, имам няколко, та ще направя пробата тези дни. Тръбата на дебитомера от снимката е с вътрешен диаметър 70мм,който според мапера , даже е малък за моята К04,но все пак разликите между моето антично АЕB и твоето BFB не е малка и при теб ,може и да е достатъчен за 350 коня
×
×
  • Create New...