Jump to content

P.Krenev

Members
  • Мнения

    149
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно P.Krenev

  • Рожден ден 3.05.1991

Друго

  • Kaра
    Ауди а3

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Златица

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

P.Krenev's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. P.Krenev

    вода в купето

    Колега от пластмасовата кора ,под прозореца ми беше проблема не оплатняваше.Намазах под нея със силикон черен,и за сега няма течове. Успех
  2. Здравейте!!! Имам едно питане. Сервото на а3 1.9тди 90к\с 1998г. Различава ли се по нещо от голфовото, или от това на 110-тките? Предстои ми смяна за 2-ри път, и съм решил тези дни да поръчам едно втора ръка,а причината да гърмят, от какво може да е? Не съм от най-запознатите в тази област,но ако изключим помпата като варянт,понеже вакума нали е -1 няма как да е много вакум , какво друго може да е? Втория път когато гръмна,ми направи впечатление,че се случи след рязко натискане на спирачния педал до дъно!!!
  3. P.Krenev

    вода в купето

    Благодаря колега, ще ги проверя тез неща най-вероятно е от там ,защото сега не е валяло 2\3 дни и няма проблем .
  4. P.Krenev

    вода в купето

    Здравейте колеги, бих искал да изкажете мнение по темата. Наскоро сменявах радятор на парното моят беше спукан, и помня мокро беше от страната на шофьора в краката, а сега забелязах сутринта, че сякаш когато усилих до край парното ,се чува доста силен шум наподобяващ въздушна струя, но защо се чува в краката на пасажера, и другото което забелязах, е че е доста подгизнала стелката на пасажера. От какво може да е? Ако е радятора защо е мокро от тази страна, а ако не е от какво друго може да е ? Колата е ауди а3 1.9тди 90к\с 1998г.
  5. Колеги благодаря за отделеното внимание и време.Проблема е решен. Вътрешното каре беше превъртяло шлиците и сега е "патрон",полуоската леко е пилнала шлиците,но майстора каза,че няма да има проблем,карето влезе стегнато и плътно, няма луфтове и хлабини.
  6. утре ще напиша като го разглобим какво е положението,може за напред на някой да помогне темата със тези странни звуци : )
  7. има напредък и то добър надявам се, комшията ми е майстор и го видях, че си е у дома викнах го да погледне, и само завъртя диска и вика това е каре утре я пребутваме в гаража му и ще го разглоби .
  8. Колеги благодаря, че има толкова мнения, за съжеление колата ми е пред нас на крик, и вали немога нищо да направя, но излезнах и погледнах на запален двигател, както каза горе в един коментар колегата dart. Върти се само вътрешното каре с маншона заедно с фланеца без полуоската, и издава стържещи звуци ,надявам се да спре да вали скоро и да отвия имбусните болтове на фланеца интересното, е че когато ме дърпаха за да я прибера на свободна никакви звуци няма, как опитам да отпусна съединителя на дадена предавка започват стърженията.
  9. Цитиране на предходен пост! Благодаря колега ще пиша веднага щом остановим проблема
  10. Незнам дали е от значение, но да спомена,че сега забелязах,когато е на свободна и завъртя диска се върти полуоската, но вътрешното каре не се върти,а когато е на скорост на запален двигател пак си щрака така но се върти и вътрешното каре
  11. Добър ден първо благодаря на всеки отговорил по темата.Събудих се и първата работа ми беше да излезна, и да опитам да разбера каква е повредата.Свалих джантата, ясно се виждаше, че не е външното каре, завъртях диска на ръка, и се чуваше отново шума все едно са износени шлици и се преплъзват, както на свободна така и на всяка една предавка. Разклатих полуоската и незнам до колко е нормално, но има съвсем малко луфт като приложа сила в разклащането.В момента чакам мой приятел да ми донесе еврейска звезда за да сваля маншона, който е от вътрешната страна и да погледна под него дали има нещо интересно .
  12. сутринта направо я вдигам от 2-те страни във въздуха, и ще си каже дали е каре ще споделя след това ами попринцип прещраква на завой да ,но 2 пъти съм чупил без признаци и то на право,но на други бараки Ако е карето мисля,че е изпаднала зегерката и е излязло дано съм и прав, радвам се че споделяте мнения,но явно ще е само гадаене. Утре ще си каже : )
  13. много лошо силно се надявам да е карето ,понеже когато клекна до гумата и се чува сякаш шлиците преплъзват , когато е на скорост и върти,а скоростометъра отчита
  14. Здравейте бих искал,ако някой се е сблъсквал с подобен проблем да сподели мнение.Бях дал на едно приятелче колата да си свърши работа и малко,по-късно ми се обади и ми каза,че колата е издъхнала.Неговото обяснение беше следното: На запален двигател ,когато е отпуснал съединителя за да потегли се е чуло нещо, като удър под капака и от този момент , когато дам на скорост за потегляне, се чува звук наподобяващ стържене. Сякаш се е извадило карето и преплъзват шлиците, и като клекна до гумата си се чува някъде околу външното каре, а километража отчита скоростта, но на място задърпахме я и интересното е, че когато беше на свободна и ме дърпаха не се чуваше нищичко.На мен ми беше направило впечатление,че при сменяне на предавките понякога се чуваше едно щракане, сякаш нещо като стоманизирана ламарина е под напрежение и изплесва, но не при всяка смяна на предавка и неможех да го усетя кога го прави ,дали когато натисна съединител или когато преминавам на друга предавка.Само това мога да обясня това знам,ще се радвам ако някой изкаже мнение и се надявам да не е нещо "солено". Колата е ауди а3 1.9тди 90к/с 1998г.
  15. Здравейте,ако ще има коментари,че пускам глупави теми, по-добре не ги пишете, щом питам значи са глупави за вас. Някой може ли да ми каже, имат ли разлика 90-те и 110 к/с в тръбичката която излиза от масления охладител и влиза в турбото, или околу него не съм сигурен точно къде .Защото ми е спукана и немога да намеря от 90к/с колата е а3 1.9тди 1998г 90к/с
×
×
  • Create New...