-
Мнения
149 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Относно P.Krenev
- Рожден ден 3.05.1991
Друго
-
Kaра
Ауди а3
Персонална информация
-
Пол
Male
-
Локация
Златица
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
P.Krenev's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Колега от пластмасовата кора ,под прозореца ми беше проблема не оплатняваше.Намазах под нея със силикон черен,и за сега няма течове. Успех
-
Здравейте!!! Имам едно питане. Сервото на а3 1.9тди 90к\с 1998г. Различава ли се по нещо от голфовото, или от това на 110-тките? Предстои ми смяна за 2-ри път, и съм решил тези дни да поръчам едно втора ръка,а причината да гърмят, от какво може да е? Не съм от най-запознатите в тази област,но ако изключим помпата като варянт,понеже вакума нали е -1 няма как да е много вакум , какво друго може да е? Втория път когато гръмна,ми направи впечатление,че се случи след рязко натискане на спирачния педал до дъно!!!
-
Благодаря колега, ще ги проверя тез неща най-вероятно е от там ,защото сега не е валяло 2\3 дни и няма проблем .
-
Здравейте колеги, бих искал да изкажете мнение по темата. Наскоро сменявах радятор на парното моят беше спукан, и помня мокро беше от страната на шофьора в краката, а сега забелязах сутринта, че сякаш когато усилих до край парното ,се чува доста силен шум наподобяващ въздушна струя, но защо се чува в краката на пасажера, и другото което забелязах, е че е доста подгизнала стелката на пасажера. От какво може да е? Ако е радятора защо е мокро от тази страна, а ако не е от какво друго може да е ? Колата е ауди а3 1.9тди 90к\с 1998г.
-
Колеги благодаря за отделеното внимание и време.Проблема е решен. Вътрешното каре беше превъртяло шлиците и сега е "патрон",полуоската леко е пилнала шлиците,но майстора каза,че няма да има проблем,карето влезе стегнато и плътно, няма луфтове и хлабини.
-
утре ще напиша като го разглобим какво е положението,може за напред на някой да помогне темата със тези странни звуци : )
-
има напредък и то добър надявам се, комшията ми е майстор и го видях, че си е у дома викнах го да погледне, и само завъртя диска и вика това е каре утре я пребутваме в гаража му и ще го разглоби .
-
Колеги благодаря, че има толкова мнения, за съжеление колата ми е пред нас на крик, и вали немога нищо да направя, но излезнах и погледнах на запален двигател, както каза горе в един коментар колегата dart. Върти се само вътрешното каре с маншона заедно с фланеца без полуоската, и издава стържещи звуци ,надявам се да спре да вали скоро и да отвия имбусните болтове на фланеца интересното, е че когато ме дърпаха за да я прибера на свободна никакви звуци няма, как опитам да отпусна съединителя на дадена предавка започват стърженията.
-
Цитиране на предходен пост! Благодаря колега ще пиша веднага щом остановим проблема
-
Незнам дали е от значение, но да спомена,че сега забелязах,когато е на свободна и завъртя диска се върти полуоската, но вътрешното каре не се върти,а когато е на скорост на запален двигател пак си щрака така но се върти и вътрешното каре
-
Добър ден първо благодаря на всеки отговорил по темата.Събудих се и първата работа ми беше да излезна, и да опитам да разбера каква е повредата.Свалих джантата, ясно се виждаше, че не е външното каре, завъртях диска на ръка, и се чуваше отново шума все едно са износени шлици и се преплъзват, както на свободна така и на всяка една предавка. Разклатих полуоската и незнам до колко е нормално, но има съвсем малко луфт като приложа сила в разклащането.В момента чакам мой приятел да ми донесе еврейска звезда за да сваля маншона, който е от вътрешната страна и да погледна под него дали има нещо интересно .
-
сутринта направо я вдигам от 2-те страни във въздуха, и ще си каже дали е каре ще споделя след това ами попринцип прещраква на завой да ,но 2 пъти съм чупил без признаци и то на право,но на други бараки Ако е карето мисля,че е изпаднала зегерката и е излязло дано съм и прав, радвам се че споделяте мнения,но явно ще е само гадаене. Утре ще си каже : )
-
много лошо силно се надявам да е карето ,понеже когато клекна до гумата и се чува сякаш шлиците преплъзват , когато е на скорост и върти,а скоростометъра отчита
-
Здравейте бих искал,ако някой се е сблъсквал с подобен проблем да сподели мнение.Бях дал на едно приятелче колата да си свърши работа и малко,по-късно ми се обади и ми каза,че колата е издъхнала.Неговото обяснение беше следното: На запален двигател ,когато е отпуснал съединителя за да потегли се е чуло нещо, като удър под капака и от този момент , когато дам на скорост за потегляне, се чува звук наподобяващ стържене. Сякаш се е извадило карето и преплъзват шлиците, и като клекна до гумата си се чува някъде околу външното каре, а километража отчита скоростта, но на място задърпахме я и интересното е, че когато беше на свободна и ме дърпаха не се чуваше нищичко.На мен ми беше направило впечатление,че при сменяне на предавките понякога се чуваше едно щракане, сякаш нещо като стоманизирана ламарина е под напрежение и изплесва, но не при всяка смяна на предавка и неможех да го усетя кога го прави ,дали когато натисна съединител или когато преминавам на друга предавка.Само това мога да обясня това знам,ще се радвам ако някой изкаже мнение и се надявам да не е нещо "солено". Колата е ауди а3 1.9тди 90к/с 1998г.
-
Здравейте,ако ще има коментари,че пускам глупави теми, по-добре не ги пишете, щом питам значи са глупави за вас. Някой може ли да ми каже, имат ли разлика 90-те и 110 к/с в тръбичката която излиза от масления охладител и влиза в турбото, или околу него не съм сигурен точно къде .Защото ми е спукана и немога да намеря от 90к/с колата е а3 1.9тди 1998г 90к/с