Jump to content

pegere

Members
  • Мнения

    148
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно pegere

  • Рожден ден 22 Февруари

Друго

  • Kaра
    audi А4 1.9tdi 110

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    PLOVDIV

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

pegere's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Спирачен цилиндър за 80-ка
  2. Графитните перки на моторчето са отишли Има теми за това във форума.потърси
  3. При мен ефекта е поразителен,дори при включен климатроник лоста не мърда
  4. А за въздух в горивото проверихте ли
  5. Проверете клапана на ГНП-то
  6. Каква е грешката която дава,на VAG-COM
  7. Махаш акумулатора и ще го видиш,другия е под сервото
  8. Не искам да те разочаровам предварително,но милиграмите няма да променят нищо Ще изчакам да пишеш какво е станало
  9. Колега забелязах че тапата на смукателния колектор е много омаслена
  10. http://s811.photobucket.com/user/lloydy2010/media/2 album/CD02E182-3E63-4352-89BC-05E4B1902D4C-12818-000012F768CB8167.jpg.html Първата снимка от линка е клапана На нея ясно се вижда /скобата/ която е на вън,в долния край на клапана,начуквате леко докато се изравни с тялото на клапана В неделя направих тази процедура,не мога да кажа за някаква коренна промяна,тресенето го има но една идея по леко,може и да си въобразявам
  11. Дори не свалям фаровете за да се стигне до броня и радиатори,с дълга и широка отверка махам видията по средата на капака /претпазителя на ангренажа/ и после със отрязан камък 13 отхлабвам двете гайки под шайбата,третата/контролната или застопоряващата/ това е болт с 13 звездагайчно или лула,и четвъртия болт който е отзат на ГНП-то с чупещо рамо на камък 13,той ми дава най много зор
×
×
  • Create New...