Jump to content

gop86

Members
  • Мнения

    289
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

2 Последователи

Друго

  • Kaра
    RS6???

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Sofia - Pazardjik - Sofia

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

gop86's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колеги някой да е слагал от S6 волан към мултиволан с типтроник и двата. Да каже дали има схема на инсталацията ? Имам налични волана с ТРВ модула в него релето за мултиволан с типтроник и кан и РНС-Е то и лентовия кабел ми е с 9 или 10 пина . Благодаря предварително.
  2. gop86

    RNS-E на А6

    колеги помагайте!!! Сложих си РНС-Е на мястото на РНС-Д. Преправих буксите за усилвателя ,за захранването , подкарах чейнджъра ,скоро ще срежа и кръглата букса от ТВ тунера и нея ще преправя и за сега вс. е ок! Но can-h can-l ги хванах от 26 пиновата букса на РНС-Д и ги вързах за съответните на РНС-Е , пуснах ваг кома намира всичко ,но дава разни греелки за адаптация за кодиране. Уж адаптирах Инструментите , кодирах радиото кодирах навигацията ,адаптирах каквото ми даде и накрая пак нищо ... нито подсветка нито гасне с ключа ,нито инфо на фиса , на 30мин гасне и за капак не ми се отваря дисплейя и няма как да извадя диска. ( последното нз дали е от програмиране или е от развален механизъм , но уж ми я продадоха за здрава) Слагам я на S6 C5 2003г.уж с всички неща налични да стане Plug & play ;( Дайте акъл или ако има от София или Пазарджик някой направо на място да отида да помогне. А за бонус съм взел блутут и мулти волан ,които искам да добавя ,но там още повече ще ми трябва помощ!!!
  3. Здр  колега мога ли да те помоля за малко инфо ... какво точно не ти работеше на дисплея и кое точно препояваше ? Защото аз взех една , която свети бяло дисплея и като го отворих от долната страна има 4 редици запойки които изглеждат разпоени и нз дали е от тях ??? Благодаря предварително

    IMG_9707.JPG

  4. kenwood2 колега мога ли да те помоля за малко инфо ... какво точно не ти работеше на дисплея и кое точно препояваше ? Защото аз взех една , която свети бяло дисплея и като го отворих от долната страна има 4 редици запойки които изглеждат разпоени и нз дали е от тях ??? Благодаря предварително
  5. Колеги имам желанието да си сложа мемори на седалките. Салона ми е RECARO на S6 изцяло електрическо . Интересува ме, някой правил ли е такава щуротия и ако да , какво трябва да си набавя за да го направя. Не възнамерявам да включвам волана и огледалата а само седалката , но ако е възможно бих ги вкарал и тях в меморито ( поне огледалата защото волана е механичен ) ?
  6. Някой има ли официална информация за заводския разхода на масло при 4.2 от смяна до смяна ? И аз като не доливам , това да не означава ,че имам проблем в мотора? Това с 500мл на 1000 км означава да доливаш 5л. от смяна до смяна ??? Нещо ми звучи много несериозно това. Той трабанта ми не му наливах толкова масло в бензина .
  7. Жабката цена в това състояние и таблото с гръмналия бег на какви пари ще го дадете?
  8. Колега аз нямам много опит ремонтирал съм си три двигателя до сега 4.2 на S6 . Гори ли масло ремонтирай мотора преди да е станало късно. Ако сега ще се разминеш с едни сегменти и лагери ( по поръчка от ауди само и 2-3 седмици чакане ) , то ако се замотаеш някое бутало може да излезе през блока или някой клапан да изпадне в цилиндъра ... и в двата случая имаш мн голям проблем. Ако вземеш нов мотор и го сложиш директно е най-голямата простотия която може да направиш ! Вземеш ли нов мотор отваряш го , преглеждаш всички лагери всички сегменти , почистваш добре , напасваш хубаво клапани , сменяш гумички ( които не са скъпи но са 40 бр. ) нови гарнитури , много важно проверяваш веригите и обтегачите ( макар,че трудно може да разбереш ако са разтегнати веригите .Вземи си ги свалени и иди до някой магазин да ти изкарат нови и ги наложи дали са ок ) обтегачите ако имаш финанси ги смени и тях. Цилиндрите са с едно специално покритие ( забравих му името ) , но трудно се надират и обикновено блока е ок. И след всичко това е много важно да зацепиш правилно валовете, защото един зъб няма да блокира мотора , но ще ти тресе и ще те дразни. За зацепването има специален инструмент ( не го прави при майстор на око ) 200 лв и повече искат за наем за 24ч. Другия вариант да си намериш схема и да си го направиш на струг. ( при мен така стана , че си го ползвам чат пат ). За майстор аз 3-те ми двигателя ги ремонтирах при много добър мой приятел в Пазарджик , но като си му споменавах да прави на други хора ме гони от сервиза . Но за да стане както трябва иска наистина всеотдайна работа и мн внимание на детайлите , а случаен майстор няма да го направи . А сам да го правиш е .... :Х доста рисково ( меко казано ) . Успех дано вземеш правилното решение , че наистина е мн рядко тази комбинация и ако не бях на S-ka щях да съм на такъв АЛРОУД
  9. Да се включа и аз ... S6-ца 4.2 C5 има 3 перки, като виското е ясно, до него електрическата се включва при загряване а предната се включва винаги с климатика заедно. Загряването до 95-6 гр. в градско през лятото в задръствания се е дефлот за тези мотори ( и моите го правят това ), но все пак два са най-лесните и бързи ремонти с които се започва ... капачката на разширителя и самия разширител... Тези коли имат една тенденция да пукат разширителя по средни му ръб , което не е видимо за окото , но се вижда по това , че антифриза колкото и да налееш винаги спада малко под средата и стои там. При мен са изчистени перфектно радиаторите и пак го прави, така че съвет: Не се занимавай със сваляне и чистене освен ако нямаш мн свободно време. Има и още едно нещо , което съм имал като проблем. Понякога виското може и да е ново , но неговата ролка като се прецака, то не работи пълноценно и може да даде тези проблеми. И последното някой от по новите С-ки имат един малък допълнителен радиатор под десния фар с допълнителен термостат точно за такива екстремни ситуации . Не е лошо по скоро него да провериш, защото термостата често се прецаква и направо може да го отстраниш, така или иначе тези коли и зимата бързо си загряват ако имаш всички кори. Последно ако си с газ и всичко да ти е наред , пак ще ти дига градуси в задръстванията. Един съвет, как аз се справям с проблема... в задръстванията спирам на 4-5 метра от предната кола , за да не ми вкарва нейните горещи изгорели газове в радиатора и да загрява, още повече ако спреш зад някой друг осмак или автобус
  10. gop86

    S6 4.2 лош празен ход

    С втората ми S6-ца имам същия проблем. Няма да изброявам стотиците неща, които съм правил и съм изчел , но след 4 часа с ваг ком в колата установих , че въпреки здрави обтегачи и вериги , и въпреки почистени регулатори сходимостта на валовете не е добра и дава няколко градуса отклонение , което оказва влияние . Новите обтегачи и вериги не е гаранция за добро зацепване на колата ( което може да е проблема при теб ) . Друго което може да е проблем и да не го отчита като грешка на ваг кома е детонационните датчици, които да дават такава симптоматика. Най-добре е да седнеш с ваг-кома и да провериш първо сходимостта на валовете , след това да проследиш всички цилиндри за детонации ( missfire май се водеше нещо ) и тогава ако всичко е наред да продължаваш с наливането на пари... а при тези коли може да е безкрайно. Не е лошо да си видиш и дюзите, ако някоя не пръска добре пак може да не го отчете като грешка и затова да го прави. И едни датчици има , които много се замърсяват и когато са сменяли веригите ако не са ги почистили също може да дадат такъв проблем. Старата ми 6-ца работеше перфектно , а беше с махнати катализатори , с махнати ограничители и някакъв немски чип...и мъркаше, сегашната се клати на свободно като гондола Ако нещо друго откриеш с което се оправят нещата пиши , че съм набедил пак обтегачи и вериги и мисля да ги сменям скоро , да не хвърлям пари на вятъра ако не е това.
  11. Таблото жабката и предното стъкло състояние , цена и някакви снимки ?
  12. Колеги имам желание да направя нещо подобно като колегата от този фором... http://www.audi-sport.net/xf/threads/mfsw-sports-trip-tronic-wheel-mfttsw-or-something.200750/ Няколко пъти го изчетох , но накрая не разбрах как става подаването на сигнала от TRW- то през лентовия кабел и как точно свързва това реле... абе с две думи има ли някой разбирач, който да каже как да го направя това?
  13. gop86

    4.2, V8 - генерация

    Колега аз имам такава генерация, но е без средното гърне ( малко по шумна е ). Аз сложих по тиха , че вече съм с бебе а и ми мина мерака. Ако имаш интерес мога да ти пратя снимки и да се договорим нещо. Пиши на вайбър или звънни 0897555020 .
  14. Цена за комплекта босе ? Колони усилвател и буфер ? И инсталация ако я имаш налична?
×
×
  • Create New...