Да се включа и аз ... S6-ца 4.2 C5 има 3 перки, като виското е ясно, до него електрическата се включва при загряване а предната се включва винаги с климатика заедно. Загряването до 95-6 гр. в градско през лятото в задръствания се е дефлот за тези мотори ( и моите го правят това ), но все пак два са най-лесните и бързи ремонти с които се започва ... капачката на разширителя и самия разширител... Тези коли имат една тенденция да пукат разширителя по средни му ръб , което не е видимо за окото , но се вижда по това , че антифриза колкото и да налееш винаги спада малко под средата и стои там. При мен са изчистени перфектно радиаторите и пак го прави, така че съвет: Не се занимавай със сваляне и чистене освен ако нямаш мн свободно време. Има и още едно нещо , което съм имал като проблем. Понякога виското може и да е ново , но неговата ролка като се прецака, то не работи пълноценно и може да даде тези проблеми. И последното някой от по новите С-ки имат един малък допълнителен радиатор под десния фар с допълнителен термостат точно за такива екстремни ситуации . Не е лошо по скоро него да провериш, защото термостата често се прецаква и направо може да го отстраниш, така или иначе тези коли и зимата бързо си загряват ако имаш всички кори. Последно ако си с газ и всичко да ти е наред , пак ще ти дига градуси в задръстванията. Един съвет, как аз се справям с проблема... в задръстванията спирам на 4-5 метра от предната кола , за да не ми вкарва нейните горещи изгорели газове в радиатора и да загрява, още повече ако спреш зад някой друг осмак или автобус