Jump to content

stefan_mil4ev

Members
  • Мнения

    152
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно stefan_mil4ev

  • Рожден ден 27.09.1989

Друго

  • Kaра
    Audi 100 avant

Персонална информация

  • Пол
    Мъж

Последни посетители

1766 профилни разглеждания

stefan_mil4ev's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. P.P.S. Мина вече година от последните премеждия Стигнах заветните 22 -25/ 100 км, наложи се да се смени гарнитурата на главата, поръчах си от e-bay нова плочка за газ, малко доработка по газовото и вече година само яко каране! Разход градско около 14л /100 км, извунградско около 10л / 100км с каране до 120км/ч. Всичко си дойде на място след смяна на смесителя! Колата заработи осезаемо по-меко, изчезна неприятното прекъсване на ПХ и вече при изпреварване не глъхне умирайки, а ускорява много добре! Не съм вярвал, че разхода може да падне под 18л градско! P.P.S.2 Междувременно си купих друга кола, но на нея газ няма да сложа. Ауди-то го карам за служебна предимно градско, понеже мога да си го тваря доволно
  2. колега още ли продаваш стъпковото моторче?

     

  3. Преди време търсех такъв соленоид, но не намерих нищо подходящо. Стана ми интересно точно как лъже показанията на потенциометъра, за да може да се управлява степ мотора.
  4. Не се вижда отдолу. Мисля, че трябва да сваля кората под волана за да я видя. Някаква настройка прави ли се или махам едната и слагам другата?
  5. Колеги светна ми ABS на таблото. Закачих диагностиката и излезе, че има проблем в стоп-машинката. Като се натисне спирачка, стоповете не светят. Грешката я изтрих, за сега не се е появила. Погледнах от долу, но не можах да видя машинката. Лесно ли се сменя и къде се намира?
  6. Страшно голяма играчка е да се смени. При мен също тръгва след почукване. Четките бяха свършили, смених ги, но се оказа и че колектора е износен и четките задират. Ако го вадиш, по добре го сменяй.
  7. Вентилатора се управлява директно от климатроника. Не минава през реле.
  8. Степ моторчето е проверено и си работи нормално, изключвам го като евентуален проблем. Някой да даде идея, от какво може да губи празен ход. Като се отпусне жилото на дросела се чува характерното цъкане.
  9. Колеги колата ОТНОВО реши да ми създаде трудност. Газовото е премахнато, кара се на бензин. Когато пусна вентилатор и фарове, колата угасва. Ако пусна само фарове в повечето случай не гасне. Когато пусна газта в движение или спра, почти задължително оборотите падат за момент почти до изгасване и се нормализират. По някога, по време на престой, рязко ги вдига на 2000 и пак ги стабилизира. Майстора ми каза, че е степ мотора. Как мога да съм сигурен, че е от него? Тази мех. инжекция направо ме побърка
  10. Колега точно днес и аз имах проблеми с перките на същата кола, при мен не се пускаха и двете Щом не ти пуска едната значи най-вероятно е изгоряла, но е възможно и да имаш прекъсване по трасето на кабела. Откачи тази която не се пуска и виж дали е здрава намотката и.
  11. След корекция по настройката на инжекциона, колата не мога да я позная Оказа се лека кривина на клапата. Вече пали от раз и върви чудесно.
  12. Аз имам същият проблем с неработещите консуматори. Всички предпазители от ляво и под капака са здрави. Да не е скрит някъде този предпазител?
  13. Вчера оставих колата на ремонт, човека установи, че колата не може да се изфорсира до край и мерише на бензин от ауспуха. Аз не съм състезател и не съм го забелязал. За сега, чакам резултати.
×
×
  • Create New...