Jump to content

onas

Members
  • Мнения

    41
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi A4/A5

Последни посетители

695 профилни разглеждания

onas's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. onas

    Проблем с шибидах

    На мен се подваждаха маркучите от наставката,залепих ги със силикон и няма проблем вече.По същия начин ми подливаше до корите.
  2. A 4-та ми е със седем скорорсти,а А5-та ми е с осем скорости,поне така показва на таблото 😉.А това за безстепенните скорости означава ,че не се усеща преминаването от една на друга скорост,поне аз не съм чул за безстепенна кутия.Освен при електрическите. И да попитам само,кутията ти праща ли я на Мишо,защото зная ,че не е в България? Благодаря ти.
  3. Какъв двигател и скорости е колата ви? Моята е 8-степенна мултитроник.
  4. Моята имаше същия проблем. След такива проблеми с горивната система, се сменят датчиците на коленов и разпределителен вал. Много майстори ми спореха, но ги смених на моя отговорност и заспа. И не са толкова скъпи,желателно е да са нови!
  5. Намерихте ли проблема, моята има същия проблем? Обслужена е кутията, и ми казаха, че са сменени съединителите и маслото. Но имало проблем с нялягането, това дава на диагностиката.
  6. onas

    Не загрява колата!

    Включих и подгрева, но се оказа от този на ЕГР-а. Просто от много прости майстори си бих главата, защото бил само един. Благодаря ви момчета!
  7. onas

    Не загрява колата!

    Здравейте. Стана студено и колата почна да загрява много трудно градско, а извън градско изобщо. Смених главния термостат, но питам имали втори и къде се намира? Колата е А5 2.7 ТДИ 2008г. Благодаря и без да ми се подигравате много!
  8. Много е относително колега,колко дюзи са за ремонт или смяна.Регулатор гориво,помпата ГНП ,другите помпи дали са смяна,клапани ,маркучи и всичко това дали ще е втора ръка.С една дума от 500 лв. до 5000 лв. може да е,поне аз такова наблюдение имам.
  9. Браво колега, дано са проверили и изчистили навсякъде. По принцип се "лепят" стружки по помпата в резервоара.
  10. Не че се включиха много хора за помощ по темата, но няма нищо. Оказа се че е датчик колянов вал.
  11. Двутактово по 100 гр. обаче да се уточни, да не направи беля някой.
  12. Пускат пускат,задират валовете които са стоманени.Това са стари митове,то и помпите на 2.0 не пускат изобщо стружки по мнение на много хора АМА.Поне така знам аз,не искам да споря.
  13. Чисти се резервоара, помпата в него също или нова. Дюзите се рециклират след проверка на стент, регулатора за горивото също или нов. Почти всичко се сменя или почиства, зависи колко и какви са стружките(алуминиеви или стоманени).
  14. Твърдят ми че са ги направили правилно, ще сменя датчиците и ще покаже. Защото си мисля че ако не са зацепени ще играе мотора постоянно, а той го прави на ниски обороти през интервал от около 20 секунди.
  15. Здравейте. На ауди А5 2.7 ТДИ 2008г. след смяна на вериги, и много други обслужвания по двигателя. Колата сега дава разлика или несинхрон в двата вала (колянов и разпределителен) , на ниски обороти както работи колата през интервал от около 20 секунди претриса. Пали и върви нормално, единствено има бавен старт. Въпроса ми е дали не са зацепени веригите, дали да сменя и двата датчика или е нещо по токовете? Само смених за проба този на разпределителен вал, и пак е така. Благодаря.
×
×
  • Create New...