Jump to content

nasoss

Members
  • Мнения

    9
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 AVAN 1.9 TDI

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Sofia

Контакти

  • Skype
    nasoss1

Последни посетители

489 профилни разглеждания

nasoss's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, Преди два дена забелязах,че на таблото на колата ми Audi A4 1.9tdi 2002 AVF първоначално излиза индикаторната лампа(Glow plugs),която постоянно мига на таблото.След известно време светла и лампата за ESP,която свети постоянно.По някое време изчезва лампичката за ESP и остава само Glow plugs лампата. Случвало ми се е и двете лампи да изгаснат след известно време,но в повечето случаи тази която е за "Glow plugs" мига в повечето случаи.Моля който се е сблъскал с такъв проблем да даде съвет какво да направя за да го оправя! Само да спомена,че когато е много горещо колата работи на 1100 оборота в покой а преди работеше на 800 оборота Не знам дали има нещо общо с проблема който съм описал по горе .Ще очаквам отговори.Благодаря Ви предварително.
  2. Благодаря на всички ви за съветите.Само да споделя,че като я взех колата преди година гарнитурата на тадем помпата съм я сменял с нова и сега протечи.Основния проблем в момента с колата ми е,че трудно пали както бях написал в началото като престои цяла нощ.Не разбирам много от тези неща и затова я закарах при майсторите Мишо и Ники от Герман които ми диагностицираха че проблема ми е с тандем помпата.Склонен съм да им вярвам,защото от всичко което съм прочел за тях виждам че си разбират момчетата от работата и доста мълки са спестили на много хора.Относно дали да е е нова или отремонтирана реших да си взема нова.Може ли само да ми кажете за тези пари 600-620лв. оригинална ли ще е помпата и каква марка трябва да избера?Благодаря.
  3. като запали след 30сек. има облак черен пушек и после се оправя
  4. Здравейте, Преди година си взех Audi A4 1.9tdi Avant 131к.с 2002г. ПД,но ми излезе проблем при паленето.Когато колата престои едно денонощие и на сутринта като реша да запаля завърта първия момент и след това гасне.След повторно запалване ми е нужно около 30сек. задържаня на стартера за да запали и след това нямам никакви проблеми докато колата не преспи на паркинга.Това се случва на топло и на студено време.Няма разлика.Закарах я при Мишо и Ники от Герман и ми казаха,че проблема е от тандем помпата която имала теч.Вариантите които ми предложиха бяха да сменя тандем помпата с нова на цена 600-620лв. или да ми я ремонтират на 170лв,като споделиха също че може след това и да се наложи и да се сменят уплътненията на дюзите.Мисълта ми е дали да рискувам да ми я отремонтират за 170лв. и след месец може година да се наложи пак да я сменям.Както се казва ефтиното да ми излезе скъпо накрая.Ако има някой който е бил с отремонтирана помпа да сподели мнение. БЛАГОДАРЯ!
  5. Ок Благодаря ти за отговора.Ще си взема Моторно масло CASTROL MAGNATEC DIESEL 5W40 DPF ЦЕНА: 69 ЛЕВА / 5 л.Отговаря на 505.01 , VW 502.00/505.00/505.01
  6. Здравейте, Ползвател съм на Audi A4 1.9.TDI AVANT B6(2003)-двигатели с турбокомпресия (Помпа Дюза) Налага ми се да сменя масла, и съм се спрял на два модела.Въпроса ми е, някой ако е по наясно .Каква е разликата между тези два модела масла: Моторно масло CASTROL MAGNATEC 5W40 C3 ЦЕНА: 16 ЛЕВА / 1 л. ЦЕНА: 56 ЛЕВА / 4 л. ЦЕНА: 69 ЛЕВА / 5 л. Моторно масло CASTROL MAGNATEC DIESEL 5W40 DPF ЦЕНА: 17 ЛЕВА / 1 л. ЦЕНА: 56 ЛЕВА / 4 л. ЦЕНА: 69 ЛЕВА / 5 л. И какво бихте ми препоръчали да си купя за моя автомобил Audi A4 1.9.TDI AVANT B6(2003)-двигатели с турбокомпресия (Помпа Дюза) Благодаря предварително
×
×
  • Create New...