Jump to content

victor4o4

Members
  • Мнения

    198
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно victor4o4

  • Рожден ден 23.11.1990

Друго

  • Kaра
    A4 1.8 ADR

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Перник
  • Интереси
    kebab remover

Контакти

  • Skype
    shad3_45

Последни посетители

1600 профилни разглеждания

victor4o4's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Викторе, прочетох че си имал проблем с кола като моята. Как отстранихте проблема, защото при мен е подобна ситуацията, но не е толкова голям диапазона на оборотите.

    1. Taunusa

      Taunusa

      П.П. За Б5 АДР 125 коня става въпрос. 

       

       

      Поздрави!

       

  2. Колега, тестовете бяха направени на бензин. Това променя ли нещо? Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. Колега, току-що закачих колата на ваг-кома и за моя изненада при рутинната проверка за грешки излезе грешка 16514. Качил съм снимка. Качвам и клипче на тримовете. https://photos.app.goo.gl/7XZXBIjjD9PCs9F43 Поразрових се из каналите нагоре-надолу за да видите какви показатели дава. Тестовете са правени на бензин в спряло положение.
  4. Благодаря за бързия отговор, колега! Би ли могъл да ме насочиш какво да гледам на тримовете като я закача довечера? Или да пратя снимка да погледнеш?
  5. Здравейте, колеги! Имам един леко дразнещ проблем с моята А4-ка (1.8 АДР 1997 газ инж.-бензин) и той се състои в следното: Когато карам на скорост и махна крака си от педала на газта понякога колата започва да придърпва. Това придърпване се усеща и при по-рязко ускорение на ниска предавка. Преди време пак имаше подобен проблем, но проблемът беше решен след смяна на рейка на газовия инжекцион и смяна на свещи (това се случи преди 10000 км поне). Сега, като я закача на VCDS ми излиза следната грешка: 00561 Mixture Adaptation Limit MUL Not Reached От какво може да е? Дали газовата има нужда от настройка, или по-скоро MAF сензора е заминал? Как да разбера към какво да се насоча?
  6. Това е кутията на Имобилайзера, за която колегата ти говореше:
  7. Имобилайзера работи ли като хората? При мен такъв беше проблема доста дълго време, а беше махната лампичката от таблото
  8. А изобщо сменяваш ли маслото някога?
  9. Значи си с гумените клапи, освен ако някой преди теб не е правил изродщини
  10. update: махнах го като бръкнах с дебела отверка в отвора на синьото лостче, размърдах отвертката и издърпах рязко. излезе лесно
  11. Предполагам, че е заради показването на температурата. Не си заслужава според мен. Ако ще се вкарваш във филми, поне си сложи фейслифтово табло с борд.
  12. Гигантско благодаря за номера, колега! И отгоре, и отдолу има дупка, в която може да се завре отвертка, ще пробвам и ще пиша
  13. Да, виждам, че има и номер на лостчето, което предполага, че може да се смени. Въпросът е как точно става ваденето
  14. Здравейте, колеги! От доста време радиаторчето на парното ми е запушено и реших да го сменя с ново. Тъй като съм правил тази процедура на предходната ми кола (Ауди 80, Б4), реших, че мога да го направя и на А4-ката ми. Извадих купулинга на парното в купето (с радиаторите), но за съжаление счупих едно от лостчетата, които мърдат клапите на парното. Тези лостчета подлежат ли на смяна? Прилагам снимки:
×
×
  • Create New...