Jump to content

Незнайко1

Members
  • Мнения

    33
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A6

Персонална информация

  • Локация
    BG

Последни посетители

1384 профилни разглеждания

Незнайко1's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте пак, И отново въпрос за автосервизи за газови уредби, работещи с AG Zenit в гр. Сливен да се намират или да препоръчате автосервиз извършващ диагностика и ремонт? PS КарТех на Кирил Вълев, нещо не работи ли или телефона си е променил?
  2. Незнайко1

    G179 Airbag crash sensor

    Да с 4B0 959 643А AirBag🥊 Решено. Датчик поперечного ускорения (датчик удара) Audi A6 C5 4B дорестайлинг. — Audi A6, 2.8 liter, 1998 year on DRIVE2
  3. Имам следното съобщение за грешка при тесt с VCDS и свети лапата на таблото : 01222 - Crash Sensor Side Airbag; Passenger Side (G180) 36-00 - Open Circuit преди седмица наводних задна дясна седалка долу. Изгледах клипове за C5, но за 4B точно не откривам каде са точно датчиците Под задната седалка намирам кабелче за какво е?
  4. по 3. хидравличната помпа понякога започва да скърца, подобно на демферна шайба като загрее, това е на зле. Също в някой модели има една ролка, която е алуминиева и се износва, и тя се сменя, при други стоманената си остава. Иначе в крайни положения на волана при почти всички църка.
  5. Смених батериите на едното дистанционно и се наложи го обучавам та се получи доста странен ефект! На VAG-Com 46- Централно не работи, на 35-Централно заключване: канал 21 не работи :(, но всички останали неща функционират, виждам битовете на измервания как става 1 и на теста също. Съответно обучавам по стандартната процедура ключ на контакт, и с втори ключ заключвам багажника, и с дистанционното бутон отключи, премигват мигачи, 5 секунди, и отключва, всички точно, изваждам ключа от контакта, затварям вратата. Проверка на дистанционното и изненада! Бутона отключване - заключва, а бутона заключване - отключва. На шофьорската врата ключалката е взломяване и не работи. Пробвах и с другите дистанционни с VAG-a изтрих всички ключове и по стария начин се обучиха с разменени бутони, а на VAG-a в измерващия блок 8, в група 3 не работи, в група 7 показва правилно битовете на отключване -- заключване всички дистанционни са VDO 571 - 8L0 837 231 А Как се решава този проблем с разменени бутони?
  6. И аз съм заинтересован от този въпрос. Имам и още един въпрос: Замяна на километраж само, че този с часовника със стелки и пак с голям FIS с по новите с електронен часовник с дата? Дали има нещо по специфично, освен пин код и имобилайзър?
  7. Един въпрос: Колко ключа може да се регистрират в централното заключване? В момента имам два ключа, ако регистрирам трети ключ, дали някой от предходните ще бъде деактивиран?
  8. При мен има едвам различаваща се буквичка А Но друго ме смущава, на един Baofeng сканирах честотите, на които излъчват ключовете този 8L0837231 излъчва на 433,000MHz, докато другите 4D0 са на 433,920 MHz. По битаците от време на време се появяват ключове, или в ebay също, че и цена държат.
  9. При мен буквата не е щампована върху пластмасата като номера, а е принтната може да е изместена или избледняла
  10. Незнайко1

    Прекъсване 1.8Т

    И при мен същите симптоми, прекъсвания, оказа се бобина, година ходя по майстори, и всеки се захваща с газовата уредба. Докато не изгоря свещта на дефектната бобина, и само един младеж забеляза при нови свещи топло време с VCDS леко забавяне на „ъгъла“ на съответния цилиндър. Иначе при студено време при малко натоварване на ел. инсталация, всичко Ок, при жега, пуснат климатик, фарове, и прекъсвания без никаква закономерност. Взех две бобини едната на Mobiletron производство Англия, с уплътнения, другата BERU, производство Китай, без уплътнение! и на двойна цена. Не забелязах разлика в оборотите при тест с двете бобини. Сега и аз си имам една резервна, за всеки случай.
  11. При мен е някъде другаде е причината, по магистралата като е над 120 км/ч и натисна спирачката тресе, сега в градско не се кара много и няма къде да я засиля повече от 90 км/ч не се появява дефекта. Мога само да гадая, и ABS и накладки, и дискове, сума ти други причини могат да бъдат. С vcds няма грешки от ходовата система. След две седмици пак ще я връщам към София и други пътувания се очертават. Та затова търся сервиз в Сливен, на който се има доверие, много е рисковано да се неглижират такива симптоми, и да се очаква да се проявят по ясно!
  12. Здравейте, и при мен се получи същия проблем, със сътресения и вибрации при натискане на спирачката. Интересувам се от читав сервиз в гр. Сливен, който бихте препоръчали?
  13. Ето тук инфо за акумулатор, доста подробно При сваляне на акумулатора загубите са за часовника, при часовник със стрелки дърпаш врътката до часовника и задържаш, при цифрови през MMI, както казва OvivO, Ел. стъклата също се обучават, спускаш и вдигаш до горе и задържаш, но съм забелязал на едната ми коли, че ако не пипам стъклата след известно време са си възстановява настройките без обучение. Също при подаване на ток при "паднал" акумулатор може да се получи токов удар и да се ресетнат настройките. А също и километрите на дневния километраж в повечето случаи се нулират, поне при мен е така.
  14. Да ли някой може да сподели ръководство за работа с VAG-COM, т.е. на VCDS, В интернет пространството се намират на EN, руски, частични указания на български, но ако има пълно издание на български ще му бъда благодарен.
  15. Здавейте, VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 4B - Audi A6 C5 Scan: 01,02,03,06,08,15,16,17,18,34,35,36,37,45,55,56,57,67,75,76,77 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 907 557 A Component: 1.8L R4/5VT MOTR HS D02 Coding: 04002 Shop #: WSC 00000 3 Faults Found: 00561 - Mixture Adaptation 15-10 - Adaptation Limit (Add) Not Reached - Intermittent 17972 - Throttle Actuator (J338): Under-Voltage during Basic Setting P1564 - 35-10 - - - Intermittent 17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings P1559 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 962 258 B Component: Zentralverrieg.,DWA D16 Coding: 04618 Shop #: WSC 02324 8 Faults Found: 01374 - Alarm triggered by Terminal 15 35-00 - - 01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring 35-00 - - 01369 - Alarm triggered by Hood Switch 35-00 - - 01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch 35-00 - - 00668 - Supply Voltage Terminal 30 07-10 - Signal to Low - Intermittent 00955 - Key 1 09-10 - Adaptation Limit Surpassed - Intermittent 00956 - Key 2 09-10 - Adaptation Limit Surpassed - Intermittent 01482 - Motors for Central Locking 29-00 - Short to Ground мисля че и още грешки има, къде може да се намери по-подробна информация за кодовете на грешките и отстраняването им? кабела има ключе с няколко позиции на коя позиция трябва да бъде? Кабела е от преди около 10 години
×
×
  • Create New...