Jump to content

CnacmeB

Members
  • Мнения

    18
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi S6 C5

Последни посетители

989 профилни разглеждания

CnacmeB's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Тази седмица беше сменено маслото на колата + филтри + добавка микрокерамика Marly. Сменен беше и семеринг на колянов вал, тъй като беше установено омасляване при прегледа, както и още едно-две дребни неща (закупена 4та капачка за джанта, подменен мигач на ляв калник). Разбира се, работата беше свършена в сервиза на D-Bros. Актуален пробег: 320300 км Актуална цена: 12 000 лв Прилагам и 2 снимки от този уикенд.
  2. Здравей колега, Да, цената е 12 000 към момента и може би си прав, че е добре да се промени в първоначалния пост. Въпорсът е, че не съм сигурен как "да помоля" модераторите, нито ги знам кои са...
  3. Подновен технически преглед (валиден до 21.12.2018)
  4. Здравейте колеги, В момента съм в преговори с Порше БГ за конкретен автомобил и с цел бърза продажба съм склонен да занижа значително обявената цена. Нова цена: 12 000 лв. Междувременно е подновена гражданската отговорност (валидна от днес, 09.12.2017) като е платена изцяло, а не на вноски. Ето още една снимка от онзи ден. Извинявам се за лошото качество, но е правена с телефона на тъмно...
  5. Дата на първа регистрация: 12.2000г Двигател: 4.2 V8 ANK 340 ps 409 Nm Задвижване: Quattro Цвят: сребърен металик Скоростна кутия: автоматична + типтроник Километри: 316500 км Екстри: Xenon Фарове за мъгла Система за измиване на фаровете Климатроник (двузонов) Серво управление (със сервотроник) ABS ЕSP EDS BAS Въздушни възглавници 10 бр Черно кожено Recaro с надуване и ел. настройка Подгряване на предни и задни седалки Делима задна седалка 60/40 с подлакътник Ски сак Лайсни от алуминии Преден и заден подлакътник Волан S6 с перфорирана кожа (регулируем по височина и дълбочина) Управление на скоростите от волана Борд компютър Навигация + 6cd чейнджър Мултимедиа с USB и Cardreader Регулируем интервал на чистачките Аудио система BOSE Алуминиеви лети джанти 18" RS с летни гуми на 80% + втори комплект зимни 18" гуми на 90% Преден и заден парктроник Камера за заден ход Централно заключване с комфорт функция Фабрична аларма с комфорт функция и 2бр сгъваеми ключа + 2 бр сервизни ключа Ел.стъкла 4 бр Ел.огледала с подгряване и автоматично затъмняване и прибиране Сенници с вградено осветление Черен таван от алкантара Щори на задните врати Ambient пакет Поставки за чаши Подгряване на дюзите за измиване на челното стъкло и ключалката на шофьорската врата Тонирани стъкла с фолио 3M Color Stable Black CS 35 MA Сервизна книжка водена до 2017г Напълно обслужена Газов инжекцион монтиран и обслужван от Муцев Газ с компоненти за автомобил до 450 кс с бутилка на мястото на резервната гума и пълначка до капачката на резервоара Текстилни и гумени стелки Стелка багажник ГО Каско ГТП Допълнителна информация: Автомобилът е с автентичен външен вид и технически изряден, на реални километри. Отлично техническо състояние с оглед на годините и пробега, подготвен за експлоатация. От 2013 до 2014г е поддържан от първия собственик за БГ в Overdrive. Oт 2014 до 03.2017 е бил личен автомобил на Цветан от D-Bros Automotive и реално до днес всичко по колата е правено в D-Bros Automotive. Сменен е ангренажен комплект + всички ролки и обтегачи, водна помпа, термостат, пистов ремък и ролки с оставащ пробег до следваща смяна 55 000км За последните 15-20 000 км са направени следните ремонти: Сменени са обтегачи и вериги на валовете с оригинални такива Семеринги разпределителни валове, колянов вал (преден + заден) Гарнитури капаци клапани 3 бр хидравлични тампони на двигателя Маншони на 4 бр предни карета 2 бр предни лагер главини Биелни лагери 2 бр горни ламбда сонди Всички бобини Оригинално предно окачване Предни и задни амортисьори + тампони и прашници Задни биалетки Тампони предна и задна стабилизираща щанга Воден радиатор Рециклиране на механизъм чистачки Рециклирани алтернатор и стартер Нов разширителен съд за антифриз Ел. перка радиатор Акумулатор Рециклирани са фаровете и е поставено защитно фолио при Geraka Монтирани са нови ксенонови крушки +50% на късите и Phillips Xtreme Vision +130% на дългите Предни и задни дискове и накладки Ате Предни и задни спирачни маркучи Спирачна течност Ate Type 200 Преди 18 000 км е направен тотален ремонт на скоростите, сменени са: Корпус хидроблок Всички дискове Всички лагери валове Опашка (монтирана е усилена от USA) Нов torque converter ZF Масло и филтър Семеринги преден и заден диференциал + семеринг на опашката на раздатката Нови масла преден заден диференциал и раздатка ОЕ Външни кормилни накрайници LMY + маншони рейка Монтиран е панелен филтър K&N Монтирани са дистанционни фланци H&R Маслото е обслужвано на пробег между 7-9 000 км При всички смени е правена промивка и двигателя от вътре е като нов При последните смени на масло е слагана добавка микрокерамика Marly Zenox Цена: 12 000 лв. Тел. за контакт: 0886 443 767 - Мартин
  6. Здравейте, Продавам личния си автомобил Ауди А6 Ц5 1.8Т (код на мотора AEB) с ръчни скорости и предно предаване. първа регистрация: Март 1999 произведен: Окт или Ное 1998 Автомобилът е закупен от мен 06.2013 от частно лице от Пловдив, който е бил първи собственик в БГ и го е внесъл от Италия през 2009г. Пробег по километраж: 198 000 км, като при покупката преди близо 4 години беше на 124 000 км. Естествено, единственото, за което мога да гарантирам са тези 75 000 км, които съм изминал аз откакто колата е при мен. Колата е изключително запазена за годините си без забележки по двигател, ходова част и трансмисия. Има две-три дребни козметични забележки по екстериора и още толкова по интериора, но нищо фрапиращо. По отношение на поддръжката винаги съм се отнасял съвестно като обслужванията са правени редовно, а при възникване на непредвидени ремонти съм ги отстранявал своевременно и с качествени части. Автомобилът се поддържа при Цецо от D-Bros като последно го прегледах преди седмица, за да съм сигурен, че не е изкочило нещо от последното влизане в бокса (началото на Декември 2016, когато смених долен заден носач от шофьорската страна с такъв на Lemforder). Екстри: освен стандартното оборудване за модела, колата има сгъваеми огледала, активни говорители с усилвател и субуфер Blaupunkt в багажника, електрическа настройка на предните седалки по височина, 16 цола алуминиеви джанти, включително 5та такава с резервна гума. Допълнително съм поставил емулатор за CD changer на Grom Audio, който е свързан към входа за CD changer-a, управлява се от бутоните на оригиналния касетофон, скрит е в жабката и позволява да се слуша музика през USB. Също така съм взел 4бр. 17 цола оригинални джанти от 4F, на които съм сложил летните гуми. Колата е с изцяло платена гражданска отговорност валидна до Март 2018, както и технически преглед също валиден до Март 2018. Зимните гуми са Conti Winter Contact TS 850 и са в много добро състояние както е видно от снимките. Летните гуми са тотално изхабени и за смяна, но идната седмица планирам да ги сложа на колата, за да не се захабяват зимните гуми. Последната смяна на масла и филтри е правена на 190 300 км, така че след малко повече от 2 000 км предстои нова смяна. За допълнителна информация на тел: 0886 443 767 Цена: 5 800 лв. P.S.: Причина за продажбата - закупена друга 6ца от същото моделно поколение, само че S.
  7. Разбира се, че винаги има и читави бройки (затова горе съм сложил 90% като дисклеймър ), но въпреки това ми е доста трудно да повярвам, че масово попадам на този тип хора "с възможности", които просто си сменят колите като носни кърпички. Все пак, С-ките са такива коли, че за да се поддържат на ниво изискват немалки суми и при средните цени на обяви в момента, сметката не се връзва с няколко хиляди. Пак казвам - малко е странно как пък толкова филантропи има на пазара, които горят от желание да "подаряват" едва ли не читави коли за "жълти стотинки", които са оправили буквално преди няколко седмици (защото всеки обяснява как е направил първоначалнто обслужване, сменил е дискове, накладки, гуми и разни други неща, а в доста случаи е сложил и едно газово за 2к лв). Е аз ли не мога да смятам, или собствениците на С-ки са сред най-ларж хората в тази държава? И по темата: Ще се радвам, ако някой се включи с детайли по обявата по-горе.
  8. Здравейте колеги, отдавна не съм писал, но просто няма развитие по темата. Както бях написал по-рано в темата, след гледане на известен брой коли като че ли в момента най-ми допада С6. В тази връзка, някой дали е гледал тази кола на живо и с какви впечатления е останал: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11478102926880489&slink=1z10hg А по въпроса за читавите бройки - все повече си мисля, че това е имагинерно понятие и човек трябва да е настроен, че след покупка ще има доста неща за пипане. Само се замислете на какви цени са консумативите (летни/зимни гуми с оригиналните размери, дискове от хубавите, накладки от хубавите, някой и друг носач от хубавите или пък ксенонови крушки от хубавите ), добавете служванията (първоначалното на ангренаж, ролки и т.н. и последващи на масло и всички филтри), добавете непланирани ремонти с оглед на възрастта и средно статистическото състояние, в което се купуват тези коли (редовните проблеми с кутията, това-онова по двигателя и някои от другите възли) и си направете сметка колко би искал един собственик, който не е пестил по колата си. След това влезте в mobile.bg и забележете цените на обявите - дали въпросния собственик по-горе би се разделил с колата си за 8-9к лв? Също така ми прави неприятно впечатление, че 90% от колите, които съм гледал досега са при сегашния им собственик от 6-12 месеца, през които той е "оправил" доста от споменатите по-горе неща и в същото време тъкмо след като е изчистил проблемите по колата и вече може да и се радва - изведнъж решава да я продаде на доста изгодна цена (от перспективата на купувача). Масовите обяснения, които чувам в такива случаи са "ами аз си карам колите по 1 година и след това обичам да ги сменям", "наситих се на тази кола, искам нещо ново" или "ами нямам време да я карам" В тази връзка може би си заслужава да попитам колегата Menethil, който е писал малко по-горе, дали пък не му е омръзнала вече С8-цата, която е купил за 7.5к и е налял още толкова за ремонти. Все пак вече са минали няколко месеца и може би би я дал на цена от 8500-9000лв.
  9. Колега, Уточних много ясно още в началото, че целта на този пост не е да събирам информация за това колко би ми струвало да поддържам такава кола или колко пари трябва да съм готов да заделям седмично/месечно/годишно за консумативи или непредвидени ремонти. Не разбирам защо при така ясно зададения вапрос (Колеги, препоръчайте автомобил, който си заслужава да погледна, ако знаете за такъв....) това се превръща в поредната разводнена тема с подмятания колко струвала поддръжката на такава кола, кой от къде си взимал частите с намеление, кой знаел сайтове за поръчка на евтини части (пък било то и за Дачия, тъй като колегата който беше цитирал цени направи леко уточнение, че всъщност не бил пазарувал за С6/8) и как аз съм се плашел от наливането на 7000лв по една такава кола (само за уточнение - просто преразказах накратко разговорът ми със собственика на една от двете С8-ци с ръчни скорости; как ти това го разтълкува като "страх" у мен от скъпа поддръжка - не съм много сигурен). Имам чуството, че едва ли не по-важната цел е да "наковем", уличим във финансова несъстоятелност, да уплашим и да откажем отсрещната страна да си купува такава кола, вместо да помогнем с конструктивни мнения по темата... И сега по същество: Тъй като успоредно с писанията тук ходя усилено на огледи (днес гледах С4 и С6 - и двете авант) и трупам впечатления, трябва да си призная, че започвам да харесвам все повече С6 автомат спрямо другите варианти. Знам, че това с автомата е обръщане на 180 градуса от първият ми пост, но след няколко тест драйв-а си давам сметка, че лично на мен ми допада повече. Така или иначе, това не променя темата, а просто дава повече варианти за преглед и тестване.
  10. Колеги, Днес ходих да гледам С4-ката от линковете, които дадох в първия си пост. Колата на живо изглеждаше перфектно (визуално като интериор и екстериор, технически не мога да съм сигурен). За съжаление точно когато отидох бъдещият собственик я плащаше на момчето от къщата. Бих искал да направя едно уточнение за темата, тъй като забелязвам, че отива в посока различна от първоначалния замисъл: 1. Благодаря на колегите, които споделят цени за части и съвети кое може да се намери от фирми заместители и кое го има само в оригинал, но не това е идеята на запитването ми. Наясно съм с разликата в цените между настоящата ми кола и това към което се целя. Смятам, че сравнително реалистично съм си преценил силите и няма да изпадна в ситуация, в която няма да мога да си сменя консуматив (дискове, накладки, т.н.) или да покрия непредвиден ремонт по двигателя. Не се хвърлям насляпо по тези коли без да имам бегла идея какво да очаквам. 2. Много добре осъзнавам разликата между различните класове (4/6/8). Ако в момента имаше 20 обяви за С8 с ръчни скорости, темата нямаше да е озаглавена С4/6/8, а само С8. За съжаление, в БГ в момента виждам само 2 такива обяви (от Ямбол за 6700 с видимо уморен интериор и екстериор, въпреки уверенията в текста, че гледам "перфектната С8-ца" и от Бургас за 15500, която преди по-малко от година е купена от колегата във форума Don Cecone, която аз самият карах миналата зима когато той и искаше 10-11000 и също уверяваше, че е перфектна и която само 8-9 месеца по-късно се препродава след като новия собственик в тел. разговор ми обясни как е налял 7000лв.). Молбата ми е ако знаете за конкретен автомобил, който е обявен за продажба, че е в добро състояние и си заслужава да се погледне или ако знаете за такъв, който не е обявен по сайтовете - да споделите. Разбира се, аз също гледам постоянно, но логиката ми е, че два или повече чифта очи виждат повече от един... Ще съм благодарен на всякакви адекватни предложения.
  11. Мерси колега - тази съм я пропуснал във форума. Има ли случайно някой който да я е гледал и да знае подробности за състоянието?
  12. Ще звънна. Нямах време досега от работа. Питането конкретно по тази кола беше с идеята ако някой знае детайли да сподели И за мен топ варианта е с8. За моторите - има разлики. Без да претендирам за експертни познания в областта съм наясно с основните разлики и нямам идея с този пост да събирам инфо за моторите а да получа съвети за конкретна кола, която се знае че е читава
  13. Колега, и тази от къщата е с регистрация, но просто са и закрили номера. според мен продавачът е решил да се пробва през къща и на по-ниска цена.
  14. Не колега - за мен лично това не е опция. Държа колата да е в максимално оригинално състояние и без всякакви така характерни за региона "домашни" преправяния. Точно затова предпочитам да се оглеждам и за S6 и дори S4, а не да взимам нещо и да влизам в сложни приключения с неясен изход. Благодаря все пак за предложението.
×
×
  • Create New...