Jump to content

stef4o11

Members
  • Мнения

    47
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно stef4o11

  • Рожден ден 7.01.1990

Друго

  • Kaра
    Audi 80

Персонална информация

  • Пол
    Male

stef4o11's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Не е от амортисьори . Не е от гумите (4 бр чисто нови са) . Съмняват се за полуоска ?
  2. Биалетките са сменени и двете , тампоните на носачите са ок , с летните гуми пак го правеше това . Днес пред нас вдигнах капака , изключих от скорост и хванах полуоската (нагоре и надолу) -имаше луфт , (наляво и надясно)-нямаше -не знам дали е нормално да го има този луфт . Един приятел ми каза за лагера , който влиза във вътрешното каре , че от там може да е проблема - (не съм много на ясно) . Ще пробвам да завъртя гумите , предни със задни и пак ще ви искам съдействие . Мерси на всички !
  3. Здравейте ! Не съм от най-разбиращите , но имам питане . Възможно ли е да има тресене от амортисьорите ? Случаят е следния . Когато карам със скорост до 90-95 км/ч , нямам никакъв проблем и никакво тресене . Когато обаче вдигна над 95-100 км/ч започва едно тресене на волана . Когато съм на скорост и карам със 100 км/ч тресенето е малко . Но когато изключа от скорост , вече започва да си тресе стабилно . Също така след като съм изключил от скорост и тресенето се появи като "чукнеш" волана на ляво или дясно (малко по бързо с минимални движения и рязко) се усеща увеличаване . Има и чукане , "тропане" като звука при тампон на макферсон,но ги смених и двата и тропането си остана . (само от дясно го има) . Гуми , реглаж , баланс , джанти тампони , накрайници и т.н. всичко е в изправност .
  4. Точно така е . Смених тампона под моното и при мен се оправи ! Мерси на всички .
  5. От къде да го смуче тоя въздух ?
  6. 1.8 моно инжекция , 90 коня , само на бензин е !
  7. Здравейте ! Проблема ми е следния . Както си карам и изключа от скорост , оборотите се вдигат веднага рязко и не искат да падат , нито ката включа на скорост нито никак , освен като изгася колата и я запаля пак - тогава се оправя до след 5 мин . примерно или малко повече . Смених датчика , който е за температура (за таблото) и като запаля няма проблем . Но като карам с над 1,400 оборота и изключа от скорост , оборотите се вдигат или до 1600 или ако са по-големи падат до 1800 и си остават така докато не превключа.Ако съм под 1400 няма проблем , падат си да 1000 и така си седят . Може ли да е от стъпковото моторче ?
  8. stef4o11

    Дискове-тресе

    Смених гумите , джантите тампоните на макферсона и пак тресе , но на половина (по-малко от преди ) ?
  9. Оправи се ако питаш мен . Реши се проблема .
  10. Аз смених датчика за температурата и се оправи . Но при мен беше малко по различен проблема . Само се форсираше до и над 4 хиляди оборота . Гаса колата , после паля и всичко се оправи след смяната на датчика . беше около 5-6 лв и смяна за 2 мин .
  11. stef4o11

    Дискове-тресе

    Добре де . Защо като сменя дисковете след 2000 км , започва да тресе а преди това не . 3-пъти подред става тоя номер . Освен някой апарат да не връща докрай , да нагрява диска и да го криви ? Но защо и стругаря каза че им нямало нищо на дисковете , след като ги качи на струга . Общо взето тресенето се появява след смяна на дискове и минати 2000 км.
  12. stef4o11

    Дискове-тресе

    За да не права нова тема , ще попитам тук . Каква е причината като натисна спирачката и след като я пусна да тресе цялата кола ?
  13. stef4o11

    Дискове-тресе

    Като на замръзнали амортисьори .Не знам как да го опиша . При минаване през неравности и клатене на купето се чува тоя звук .
  14. stef4o11

    Дискове-тресе

    Сутрин като тръгна и мина през неравност се чува все едно като огъване на гума ли не знам и аз как да го кажа . Възможно ли е или си втълпявам .
  15. stef4o11

    Дискове-тресе

    Направено и съгласен с DBI master
×
×
  • Create New...