Jump to content

mirko28

Members
  • Мнения

    10
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    AUDI-A3

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Варна

mirko28's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Много ти благодаря за информацията. Аз се зарових яко и намерих данни: 0 гр. - 3,28 килоома 10 гр. - 1,99 килоома 20 гр. - 1,25 килоома 30 гр. - 0,80 килоома 40 гр. - 0,53 килоома 50 гр. - 0,36 килоома На мен проблема ми е зимата защото не ми показва вярна температура и не ми сработва на судено, а ми се налага някой път. Мени си градусите показва 2 после 25, -30 и така. Все пак много ти благодаря за труда.
  2. Относно датчика за вншна температура, някой може ли да ми каже или да замери какво спротивление дава въпросния датчик при температура на околната среда ~ 20-25 градуса. Моя не работи отново и ми писна да се занимавам, че за това ме интересува спротивлението да му сложа едно такова и да преключа.
  3. mirko28

    Проблем с перките

    Най вероятно са заминали втулките на моторчетона перката.Подмяна на втулки или втора употреба около 50лв.
  4. darlik_95 пич и при мен беше така, пръсках топлих пълен майтап, ако отпусне слд 2-3 мин. пак същото. Хванах му цаката, връзвам вратата с колана и сядм върху него. Спряха ме ченгета и ми вика караш без колан - аз се засмях и като му казах как карам се хвана за главата и ми каза БЯГАЙ.
  5. Браво колега, малко са смелчагите за тази процедура. Тази операция съм я правил 3 пъти с голф 2 , 2 пъти през 3 седмици с голф 3, а сега май ми предстои и с поредната ми кола А3. Понеже не видях в обясненията ( може да съм го пропуснал ) мога да отбележа един пропуск. Така и така е било разглобено всичко хубаво е да се оправят клапите за насочване на въздушната струя и топло студено - също като голф 3 така и ауди а3 са направени с едни метални клапи на дупки покрити с дунапрен който изгаря и излиза през решетките в купето. Аз лично го оправих този проблем като върху старата клапа нитовах нова ламарина- за да не изгаря повече. Резултата е нямам думи - няма такова парно. Искам да те питам на Аудито централния блок кадето е радиатора и клапите не се ли отделя със метални скоби от другата част кадето е радиатора на климата? На голфа беше така и не ми се наложи да точа фреона.
  6. Реших си проблема. Ремонт в град Добрич при бай Манол- този овек е цар. Счупен лагер и от там зъчатката на задната. Ремонта 250 лв.
  7. Ремонта какви пари ще струва приблизително. Старата кутия беше "DLP" новата също. Д атърся ли с друг код.
  8. И аз съм във филм със скоросната кутия. Карам А3 1,6 8L `97. Няколко дни след като я купих ми направи впечатление че изключва задната, трябваше да я държа с ръка. сега като падна снега зкъсах малко и трябваше да ползвам задната малко повече, и тя съвсем се предаде-останах без задна. Купих друга кутия след монтажа пак изключваше задната. помислих си че проблема може да е в настройките на щангите, при което изключих всички щанги включих задната на ръка ........ но уви. Дайте акъл какво да правя. Мисля да я свалям - връщам и да търся друга.
  9. Здравейте , колеги!!!! От около 7-8 месеца имам ауди а3 1,6 `97г. АЕН. големи проблеми. 1. Скоростна кутия - не си харесва задната (постоянно я изьвърля + виене и стържене) 2. Духна гарнитурка - 2-ри цилиндър с антифриз. От тук започна истинското изпитание на нерви. Ремонта сам си го правя, свалям главата разобурудвам нося за проверка в ХЕД СЕРВИЗ Варна - здрава и челосана, отнето 0,08( нищо работа ).Казаха че на изпускателните клапани съм имал износване 1,2 десети и са за смяна.Смених в сервиз водачите + пасване на клапаните. Следва монтаж, всички гарнитури, вложки са ЕЛРИНГ, ремака континентал ролката и помпата ИНА. Смятам че не върха но е поносимо зена / качество. След като съм готов паля и о УЖАС, колата пуши - бяло сив дим, под ауспуха черно петно 20см. диаметър. Реших че е нещо моментно. Следоколо 200-250 км пушенето не спря а аз долях 600-700 грама масло ( 10/w40). След много мислене и съвети реших че има проблем с вложките. Разглобяване проверка и смяна на вложки без да махам главата. Тези които бях сложил им нямаше нищо нито мръднали нито скъсани, но го махнах и сложих нов комплект. Запалих и пак пуши. Преди да отворя колата за смяна на гарнитура не пушеше и гореше 100 тина грама на 1000 км. При ремонта не съм пипал бутала и сегменти. Помогнете ми със съвет къде да търся проблема. Преди не пушеше а сега пуши и гори масло.
  10. Здаравейте, аз съм нов във форума и от скоро карам А3 1,6 , 97г. 8L , AEH. Имам проблем със задна скорост-така я взех- трябва да държа лоста с ръка, в противен случай постоянно изключва. Кажете какво да я правя?
×
×
  • Create New...