Jump to content

cadence

Members
  • Мнения

    82
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 1.9 TDi

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Targоvishte

Последни посетители

879 профилни разглеждания

cadence's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. благодаря на всички колеги, които изказаха мнения по въпроса. Отказвам се за сега от покупката на друга кола, по-нататък ще умувам пак благодаря отново на всички
  2. Не е проблем,че са претапицирани ако са направени качествено естествено, но другите неща, няма как да се разбере без оглед на място и преглед в сервиз,но нещата които казват колегите ме карат да се замисля сериозно дали въобще да ходя да я гледам май ще си покарам б5-цата още известно време
  3. да наистина сега като се загледам,че тази част от облегалката изглежда малко по-матово, не е така лъскава както от другата страна... благодаря колега
  4. колега как разбра,че са претапицирани, то и на мен не ми се вярва,че е на 165к, но да, изглежда доста запазена колега ако виждаш нещо друго или си я видял на живо сподели м/у другото обадих се да попитам какво повече ще ми каже човека. Каза,че колата си е добре за годините си, окачване, тапицерия, мотор са били "добре" и имала само един ключ(което донякъде не е добре)
  5. Здравейте колеги, искам да сменя колата и съм си харесал тази: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11561531685910176&slink=cpbw8k Какво ще кажете вие и има ли някой колега дето я е видял на живо да сподели мнение. благодаря ви предварително
  6. здравей колега, да ти се намира тандем помпа(горивна вакуум помпа) за А4 116к.с ПД 2000г. марка БОШ и цена
  7. Купувам тандем помпа(горивна вакуум помпа) за А4 1.9TDI 116к.с. Държа да е на БОШ понеже на ЛУК имат проблеми с щуцера
  8. cadence

    Теч на масло

    то е ясно,че вече няма да ходя при него, но поне ако е от гарнитурата да си я оправи и да не ме кара да плащам на друг пак за смяна на гарнитура. Цитиране на предходно мнение!
  9. cadence

    Теч на масло

    Надолу мотора не е омаслен и работи добре с нормален пушек, не е черен.За водачите незнам дали е проверявал Тази капачка се намира точно до тандем помпата на последната снимка и е пластмасова. Тази за която говориш сигурно е друга и там може да е проблема,знам ли. Майстора слага един черен силикон, но незнам каква марка е и колко качествен е. Велсели празници и на теб и на всички колеги
  10. cadence

    Теч на масло

    Здравейте колеги, проблема ми е следния,имах теч на масло около гарнитурата на главата и реших да я закарам на сервиз. Смениха гарнитурата и гумучките на клапаните. След като я прибрах от сервиза долях масло до мах. След няколко дена реших да проверя какво е положението и видях,че нивото на маслото беше спаднало малко,но не долях, и като погледнах видях,че същото място пак е омаслено. Върнах я за рекламация и майстора вика,че не може да е от гарнитурата(даже старата не е пропускала,но след като я е отворил видял,че е почти на заминаване) т.е. според него е от друго място. Поизми го малко, смени една тапичка и ме върна,за да я покарам още малко.Покарах я общо към 500км след смяна на гарнитура и проверих пак малтото и видях,че е намалято към 3-4мм. от щеката. След това пак за рекламация .Този път отвори една капачка, намира се откъм задната част на двигателя откъм купето. Поизчити с обезмаслител, сложи малко силикон и отново ме изпрати. Каза,че ако продължи да тече може да сменим гарнитурата/уплътнителя на помпата (последната снимка отбелязано с червено, незнам как се казва, може би тандем помпа). Сега гледам отново е тръгнало да се навлажнява около гарнитурата.Какво ще кажете вие по въпроса Колата е А4 1.9 2000г. ПД 116кс.
  11. здравейте колеги, повдигам отново стара тема, купих си ето тези говорители http://www.avitel-bg.com/hertz-esk-130-2за вратите,че се раздрънкаха та въпроса ми е къде се намират филтрите на старите говорители,за да мога да ги махна и да сложа филтрите на новите. Трудно ли се махат оригиналните пищялки?
  12. cadence

    Проблем с ЕГР клапа

    никой ли няма същия проблем?
  13. Здравейте колеги, проблема ми е следният, когато запаля колата се чува шум от ЕГР-а все едно се дави(звука е същия,когато пиеш бързо вода). Отначало толкова е силно това "давене", че чак двигателя се тресе леко и все едно се мъчи да гасне. Преди два дена изкарахме тази клапа и всички маркучи и тръби към нея и ги изчистихме хубаво(нямаше чак толкова нагар и лак,но все пак си беше за чистене),но проблема си продължава. Клапата се движи свободно и си отваря и затваря, но звука идва от другата клапа дето се задейства от вакуума,точно където е лъскавото капаче отгоре.Преди това я карах на диагностика,но от там нищо не излезе и майстора като изкара маркуча от него и каза, че има масло повече от нормалното и за него турбото си заминавало, но после провери за луфт на трубинката и каза,че не е от там. И в крайна сметка проблема си продължава...вие какво ще кажете по въпроса
  14. здравей колега, имаш ли интеркулер, aibag на волана и ерг клапан и цени на всяко по отделно на лично
  15. cadence

    Сваляне на кора

    Благодаря за отговора колега. Вчера се пристраших и викам каквото стане и в креен случай успях, но ми се счупиха не тези скобички отзад ами има едни други. Те са отпред и са едни бели и остри(незнам как да ги опиша ) и 3 на брой(виждат се като легнеш в багажника и погледнеш през дупките). Двете се счупиха и останах с една само, но след това като я сложих обратно и нямаше проблеми Цитиране на предходно мнение!
×
×
  • Create New...