Jump to content

DStealth

Members
  • Мнения

    1616
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

3 Последователи

Относно DStealth

  • Рожден ден 28 Септември

Друго

  • Kaра
    .

Персонална информация

  • Локация
    Село

Последни посетители

3139 профилни разглеждания

DStealth's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

1

Community Answers

  1. И преди съм го писал, FL 450кс мотор покрива следващата еу норма и е скопен сравнен спрямо стария въпреки 30кс повече на хартия - http://www.zeperfs.com/duel4330-5581.htm Добре, че купето е олекнало малко и има 0.01цд по-добра аеродинамика, че да не го бие...а за Панамера, да 2.9 мотора е много як, спор няма...боя не е чак драстичен 2-3 десети до 200 предимство с близо 100кг по-леко купе. Ясно е, че ако презумпцията да се засилват моторите 2.9тт няма шансове с/у 4тфси, който само с пайпове и софт дори с малките турбини минава 600кс, а с големите 700те... Edit: М/у другото двигателя на Панамера 2.9тт е в новия RS5 ...R.I.P. V8
  2. Не е скопен, с по-малки турбини е просто...има китове и за него с по-големите турбота https://www.goapr.com/products/turbo_long_40tfsi_c7s6s7.html Иначе основната разлика е Автомата и S8 с Тип-а ZF8, изобщо не се чуства мнoго по-динамичен, предвид разликите в масите....да не кажа, че баш си тромавее Д4-та сток... Едит: А и тея 420кс на S6/7 4тфси са реално близо до 400-те на колелата, което е към 480 на мотора...
  3. Е колко пък повече да е вървяло...3.0 с ръчка до 100км/ч го бие, при все че Аллроуда е 250кс версията... http://www.zeperfs.com/duel43-54.htm Дори и двете да са ръчки, не бих нарекъл тази разлика осезаемо повече - http://www.zeperfs.com/duel43-49.htm При все 30кс отгоре...реалната макс скорост на двата автомобила е 1км/ч разлика и 0.1сек до 100 Edit: Иначе да, в ниските обороти ще се чуства по-силен, но когато се изцедят и на турбото му дойдат малко оборотите се вижда, че са доста изравнени моторите, единия няма лаг и е по-икономичен при настъпване, другия има лаг и потенциални ремонти по-скъпи, но гори по-малко като е разтоварен + на 2.7тт е ако се изкормва и засилва, стоково нещата са доста на кантар....
  4. Имено за това го дадох. Вижда се, че разликите м/у турбо и атмосферните мотори не толкова грандиозна(от към загуби), че чак едните да не си правят рейтнатата мощност, а другите да я прехвърлят драстично
  5. Предполагам обръщаш внимание, че това са коне на колелата ...
  6. http://rototest-research.eu/popup/performancegraphs.php?ChartsID=521 http://rototest-research.eu/popup/performancegraphs.php?ChartsID=294 Лошото е, че точно 3.0 не са мерили...но 2.4 показва доста добър резултат спрямо рейтнатите коне, а е атмосферен... http://rototest-research.eu/popup/performancegraphs.php?ChartsID=348
  7. 3.0 220кс атмосферката си върви минимално зад 230кс 2.7тт поне на хартия...горе-долу, колкото е и разликата в конете. Иначе с 250кс и 265 е ясно, какво става или с чип... Edit: Склонен съм да вярвам, че ръчка 3.0 ще пребие типтроника с 230кс 2.7тт дори каталожно едното му дават 7.6/7.8 до 100 и 8.2/8.4 на другото в Седан/Авант версиите.
  8. Ники, Регистрирай се, ако не си, до няколко часа връщат руснаците. http://www.audi-club.ru/index.php?threads/probejte-vin-pozhalujsta.442387/ Edit: Най-удобно беше на audi.de като се регистрира колата по ВИН имаше и оборудване и история, но от няколко години го премахнаха, за съжаление...
  9. Вероятно, защото не всички имат еднакви критерии и автомобили...
  10. B5ца...А5ца все същото е... Иначе съм съгласен, че е доста неприятна комбинация от тежка кола с предно и 150+ кс при потегляне в кофти условия...не че не става, но е дразнещо...
  11. Зависи с какво го сравняваш, но 2тди в A5 стартира на точно 1/2 от цената на S5 в спортбек варианта. Дори сравнен с 3тди разликите са от порядъка на 30% Сега, ако го сравняваш с A/S5 от 2008 вероятно е скъп...
  12. Преди фейслифта няма 1.8 и 2.0, които са с двойно предаване(1.8 май изобщо няма), да не говорим че версиите им на предно, няма как да бия 3тди дори в базовата версия от 204кс защото са дефорсирани 180 кс..има един 2тфси211кс доста прословут и едва ли ще е много пред 204кс версията 3тди. Само един 4цил бие 3тди в базовата версия категорично, но е при FL модел и е 252кс, а 3тди започва от 218 и това при Quattro-то Edit: Сега погледнах има 2тфси 225кс преди фейс модела който също ще е по-добре от базовия 3тди, но 1.8 няма място в този спор категорично...
  13. Според него са сменяни по гаранция още в Италия, дали са супени от каране или дефектни нямам идея, но като цяло това си е + ...
  14. Нищо му няма, на Петър Стойчев е, колата е хубава...италианка със сменян мотор и скоростна кутия... вече 2+ години я продава и доста е свалил цената, вероятно да има и някакви проблеми свързани с некарането, но ще са козметични... Още на първата страница дадох линк на кола с 5месеца разлика +100к км пробег за 16900 франка, спрямо гледаната за 39990 разликата е над 40к лв, това имах предвид
  15. Не мога да цитирам конкретни цени, но за S6 трябва специален инструмент, който струва не малко, както и не съм сигурен дали за предните има много/изобщо афтърмаркет аналози...но като цяло идеята на А6 и S6 е различна, ако искаш да пестиш а6, ако искаш динамика и спиране S6 дали едното като спира и струва 2000лв примерно за дискове и накладки, а другото го палиш на всяко 2-ро 3-то по-агресивно спиране има някакво значение дали е 1000 или 500лв примерно?....Просто нещата са различни и е въпрос на приоритети, които сам трбява да си изясниш, а не да се пита колко струва...обикновено сиренето е с пари. Edit: Като цяло питането ти е странно, в началото беше готов да дадеш 40к+ лв повече за кола с малък пробег, спрямо аналогична, а в момента питаш дали накладки и дискове си струват за спортния модел и разлики в цените им...
×
×
  • Create New...