Jump to content

mangusta083

Members
  • Мнения

    43
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно mangusta083

  • Рожден ден 6.05.1994

Друго

  • Kaра
    A3 1.8T AUQ & golfu

Последни посетители

1136 профилни разглеждания

mangusta083's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Все още не съм намерил причината за мизериите дето прави. Проблема с паленето като цяло е на моменти, от две седмици си пали нормално дори и на минусови температури.
  2. Здравейте. Колата ми има два проблема които не мога да оправя от доста време. Малко за колата: 1.8т AUQ stage 2 сменени са доста неща.. Forge intake, Forge Blow off, Спортен филтър Ramair, Челен кулер и пътища, Даунпайп на 76мм след това ф63 до края, MAF и бенз помпа на Pierburg, свещи NGK BKR6EIX и NGK бобини от тфси, ново турбко к03с, смененеи са всички вакуми и са махнати SAI, N112, N249 и картерната е изкарана в съд. Когато всичко от горе посоченото беше направено колата си имаше ремап с които съм я купил през 2015г, беше направена на 1.5бар peak и след това 1бар hold. И така стигаме до първият проблем които го правеше още преди да бъдат сменяни части, понякога колата не пали както тряба като е студена. Това което се случва е следното: Въртя пали и започва да тупа на 400-500обр. или гасне, връщам ключа и давам на контакт само да подкачи помпата (правя го 2-3 пъти като при всяко даване на контакт помпата бучи и подкачва), затова беше и сменена , но и с новата е същото. Колата запалва след 2-3 опита. Сега за вторият проблем. След смяната на частите започна да играе бууста при WOT, карах я така месец време доста неща се провериха обаче не разбрах от какво се получава и си казах че трябва да бъде мапната пак. Така обадих се на Жоро (FT MOTORSPORTS) запазих час и отидох в Понеделник. Качихме колата на диното изкара 227к.с със стария софт и играещ бууст... И така започна на пипа той въртя е цял ден на диното, обаче пак същото бууста играе... и така оставих колата там след като не стана за деня. В петък отидох пак, беше е въртял цяла седмица (без нищо да гръмне 🤪) и накрая се оказа че, сток инжекторите са малки и колата си затваря дросела за момент и така играе бууста.. И така сложихме нови от опел (Жоро ги предложи) Z20leh 480cc и всичко заспа изкара 260к.с надута на макс затова му и казах да е върне малко и така остана на 235к.с, взех си колата доволен и си тръгнах. И тук започва проблема който се прояви на следващия ден като запалих колата студена и той е че, колата работи адски богато на празен ход, мени обороти, когато почне да работи по сондата. Това се случва до около 65-70градуса и след това колата се оправя. Ходих пак при Жоро той видя какво се случва и ми обясни че, колата е настроена префектно и че това е няква аномалия от сондата.. 🙄 Примирих се и си тръгнах карах си е така от 2020 до преди месец когато колата се оправи сама и спря да прави този проблем... за сметка на друг... Започна да прекъсва при раздаване на газ, закачих я vag-com, обаче грешки нямаше след което се разрових и се оказа че , сондата не мери смесите и на 32канал long term fuel trim беше на +25%... Така смених и сондата с надеждата че ще реши всички проблеми, но уви пак същото работи богато , мени обороти и насича при смяна на предавките като е студена.. П.С. В периода в които е карах с умряла сонда (около месец) проблема с паленето студена го правеше по- рядко 2-3 пъти за месеца. Много моля за съвети от какво може да се получава това.. вече почти не остана какво да проверя и сменя по тази кошница (температурен датчик е сменян два пъти ОЕМ и афтърмаркет, дросела е чистстен). 🙃 prazen hod.mp4
  3. Имах 1.6 AKL и гореше доста масло, сега имам и 1.6 16v гори пак,но по-малко около 1.5л на 10х. км. За 1.8т,моето не гори сменям го на 8х.км без доливане. Може просто да нямам късмет с 1.6
  4. Като смениш маслото го следи по-често ,че 1.6 хапва доста масло 😁
  5. Замери клапана,както е казал колегата горе. Съпротивлението трябва да е между 25-35 ohms.
  6. Имам го колега, сега пак го гледах само че бананите са черни
  7. Обтегача го смених преди 5хил км. маслото също тогава. Колата сега е на 252 600км, стария си беше ОЕМ, не знам дали е бил сменян преди това. Новия обтегач беше AUTLOG.
  8. Здравейте колеги, днес сменях маслото и вътре имаше изненада, три парчета пластмаса. Помислих че са от бананите на обтегача на веригата, но гледах стария и не видях нищо подобно. Колата си работи нормално, няма странни шумове. , Някакви идеи от какво може да са ?
  9. Колега това е моят опит с 1.6 това споделям, като в момента имам и друго 1.6 16v 105 к.с. и то се кара с споменатото масло и си го хапва доволно. Гумичките ги смених защото е лесно, но както казах голям ефект нямаше, макар и очевадната разлика м/у старите и новите. Я кажи сега твоето колко гори, че ми стана интересно ?
  10. Гумичките могат да се сменят и без да се сваля главата, но голяма разлика няма. Карал сам 1.6 AKL с motul 5w40 xcess 8100 и колата гореше над 3 литра за 10000км, като на дълго разтояние гореше доста повече от късо 30-40км. Аз лично сменях маслото два пъти, след това за 30хил. само доливах... 1.6 мотора просто си е маслояд във всичките му разновидности.
  11. Навих и към 200км с него и си ускорява нормално без придърпване.
  12. Стария беше 058 906 283F, а този който купих е 06А 906 283Е. Опитай да намериш такъв да пробваш с него.
  13. Проблема пак се появи, като този път светна и Check Engine. Закарах я при майстора и се оказа че N75 не работи както трябва, смених го и засега 3-4 дни няма проблеми. Ти твоя N75 от къде го взе и с какъв номер е ? Цитиране на предходно мнение!
×
×
  • Create New...