Jump to content

vaskoto1

Members
  • Мнения

    611
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно vaskoto1

  • Рожден ден 2.03.1973

Друго

  • Kaра
    Passat '92 B35i AGG

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    sofia

Последни посетители

4249 профилни разглеждания

vaskoto1's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колега здравей, дойде ред след две години смяна на радиаторчета на парното, сменя го преди 2 години, но искам да си припомня как ставаше, но снимките не излизат, ако може да ми ги пратиш на icf1888@mail.bg ще. Съм много благодарен 

  2. Привет. От къде мога да взема снимките от темата - как да си смениме радиаторчето на парното

  3. това нещо е там, за да компенсира линейните разширения на мотора и да поддържа ремъка с еднакъв опън, при всички условия. нормално е поведението, което показваш-не се кахъри. карай си колата.
  4. колеги, днес ще споделя с вас една случка от сутринта, която ме върна в осемдесетте години на миналия век и доказа за пореден път в моите очи колко сме в състояние да понесеме, ние, обикновените хора, и как, и най вече защо, в тая държава има много богати и много бедни хора (като вторите са мнозинството...). иде реч за авточасти. изтърбушения семеен бюджет се огъва под тежестта на нужните детайли и възли, които трябва да бъдат подновени, за да задържиме нашите стари, измъчени коли на пътя. нямаме никаква възможност да направим другияче... пари за шоуруума на която и да е марка няма... те едвам за части стигат... защо обаче? защо се налага да наливаме стотици и понякога хиляди левове в скъпоструващи възли и агрегати и да въздишаме, гледайки обявите в и-бей, амазон и другите онлайн търговски сайтове, предлагащи същите "блага" за далеч по малко пари? защо??? те са бедни, а ние богати? как да разбирам тази абсурдна ситуация? ето днес ми се разясни как става това. и така. реших да разгледам офертите в и-бей за дросел-клапа за моя мотор. 2.0, 115 к.с. 85 кВт. с код AGG. идентична клапа се поставя и на други мотори с идентични параметри, но на различни автомобили и с различни кодове на мотора. демек-универсална част. ако така можеме да се изразиме. демек-произвеждана част. не някоя екзотика. ширпотреба. и нещо, от което тия коли плачат. редовно. намирам една интересна оферта. цена 160$. идеално! 27$ е доставката за германия. ммммм...я да видим откъде се доставя? а! българия?!? пловдив?!? :011: идеално!!! но... я чакай малко... доставка: за цял свят. изключение: българия ??? :shock :shock ЕТО ЛИНК КЪМ ОБЯВАТА. скрийншота е, защото очаквам след скандала, който се заформя-тя да изчезне... писах на уважаемите господа (за всеки случай на англ.) че се интересувам от това нещо, че живея в софия и че не е проблем да дойда до пловдив, ако се налага. мълчание. после се заиграх... както сами виждате на снимката пише спектроматик. я чичо жужъл-опаааа фирма! ЕТО Я контакти: пловдив, коматевско шосе... магазини: софия. оп. ало. добър ден. да имате случайно дросел-клапа? я номер... я да видя-имаме. колко чини? 387лв... :shock МОЛЯ??? ами гледам една ваша обява в и-бей-там сте дали 160$+27$ това прави грубо 280лв... ааа. това е за чужденци-вие не можете да я купите на тази цена... :shock ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?! викам как така става? бае тодор е в гроба вече маса години... '80те беше времето, по което сваляхме гащи на всички, които говореха чужди езици... сега сме част от обединена европа. без граници. що за безобразие, що за наглост? ми-шефа решава-е така става... значи какъв е извода? ние, уважаеми братя по оръжие и мизерия-наша, българска фирма, пловдивска (далеч съм от мисълта че са единствени-просто най нагли за момента) дава цена, с близо 1/3 по висока за сънародниците си, отколкото за хора, живеещи, може би през половин планета? за какво ще се наложи, господа, да ви платя аз близо 110 лв. повече? ЕТОи цената, публикувана в техния сайт. за да няма недоразумения... кажете ми, моля ви, на какво прилича това? що за безобразие? що за наглост?
  5. продавам си апарата. и така. купен е преди година от никон център мюнхен, като кит с тоя обектив. кадрите са му 9272. пазен е много, няма никакви външни забележки-като нов е. никога не е изпускан, не е мокрен не е прашасвал. има си кутии, капачки, салтанати-всичко. към него има още една батерия, купена от и-бей. давам подарък и един ув филтър 52мм. гаранцията му може би още важи, но се съмнявам. във всеки случай е купен с евро гаранция, но мисля че беше 1 година. немската му е 2 май... цената е 550лв. при наистина сериозен интерес може да говориме нещо, но няма да е бог знае какво... за софия. или ако евентуалния купуващ не е от софия-да дойде в софия. такова нещо се гледа и пробва и се говори преди да се вземе. 0889 278 345 васко
  6. изобщо дори не ми мина през ум, като те питах, че можеш да домъкнеш цял макферсон... така стана още по добре! олимпиадите бяха уникални! запознах се с живи хора, зад някфи никове. железо сте момци!
  7. бат' юпчо е точен пичага! аз лично-доволен!
  8. отвори бушонното табло над акумулатора и смени и 3те зелени бушончета от по 30А. на един човечец се оказаха бушони за 220 лв...
  9. това би могло да те стимулира малко... на 11 000 километра е! не е истина тоя какъв късмет е извадил с тая кола! ако някой може да преведе цялата статия, че от много немски ме болят ръцете...
  10. имаш вакуумна утечка-намери си я. вторичната лампа на бутона е обратна връзка. тя светва само когато реално блокажа е задействан вече. бутона управлява едно модулче под задната седалка, което пък се грижи при скорост над 40км/ч да изключи блокажа. съдържа няколко клапана и разпределя вакуум. щом се случва каквото описваш, това означава че: 1. не бачка бутона-най малко вероятно 2. не бачка модулчето-малко по вероятно, но все още не съм убеден... 3. има вакуумна утечка и не може да дръпне мембранката и да включи блокажа.
  11. vaskoto1

    100-С3......за ценители

    с обикновената газова ме спечели... няма кой да си причини тоя мотор в тия условия...
  12. това говори за недостиг на гориво. при карбураторите има един температурен датчик на всмукателните колектори, който се нарича run-on switch (има го и при инжекционите) и той е отговорен в момента в който усети температури над 110 градуса в моторния отсек да пуска перката за да създаде циркулация на въздуха под капака. знаете че топлото бяга нагоре, а там-капак. и наникъде... целта е да не се прегрява тялото на карба и да не се намалява горивото в поплавковата камера за да няма проблеми при стартиране и в първите секунди работа. при инжекционите това се прави заради дюзите-и респективно датчика се монтира в непосредствена близост до тях. при карба е на самия карб понякога. на пиербург 2Е2 е на стената на поплавковата камера. според мене проблема ти се свежда до няколко неща. 1. поради жегата изпарителя не се охлажда а поддържа температура по дълго време. 2. клапана на изхода на изпарителя не затваря добре, или вследствие на повишено налягане на газта от жегата-пропуска. резултата е, че след спиране газта спира в течна фаза към изпарителя от клапана за газ, но продължава да съска леко през клапана за газова фаза в мотора. докато не се опразни всичко от клапана за течна фаза до плочката. дадеш ли контакт-газта хуква в течна фаза към изпарителя, но няма време да създаде нужния обем необходим за пълноценна работа. и се получава описания от тебе ефект. това са чисти спекулации-изобщо не се ангажирам да твърдя че е истина и че точно така става. в крайна сметка от газ нищо не отбира-писал съм и друг път. но ако искаш да провериш-опитай да подадеш контакт и да го задържиш 10-15 сек преди да палиш. ако се подобри-значи съм прав.
  13. внимавайте, защото сте на път да се превърнете в гадовете, цербери и гушкопълнещи себе си модчета и админчета от братския фолксваген форум. и форума ви ще вземе да стане свестен за четене! това е сериозна опасност! а и до момента, като гледам в темата, няма почти нито едно мнение, незаслужаващо гореупоменатите мерки... при фолксваген едно е водещото: това тука не е демокрация. това е диктатура! диктатура на екипа и хората, които си късат време и нерви да правят това място удобно, полезно и приятно. който не му харесва-нет широк. но докато сте в моята къща-ще се събувате! и няма да плюете семки по пода! определено, от позицията на страничен наблюдател, форума е деградирал тотално. регнат съм от 2004 и тоя форум беше много нива над най доброто, което може да се срещне в момента! острете секирите, защото ралтата е на изуй-гащи...
  14. там са 20тина киловолта прехвърчат. нормално е да има такива следи. не се коси-нищо ненормално не се случва.
×
×
  • Create New...