Jump to content

dimitar9408

Members
  • Мнения

    108
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно dimitar9408

  • Рожден ден 4.08.1994

Друго

  • Kaра
    Audi A3 1.9 ASZ

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Varna

Последни посетители

1275 профилни разглеждания

dimitar9408's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. И със малко закъснение снимка от миналото лято
  2. Мерси колега но е здрав .. търси се релето кое е
  3. Здравейте колеги някой дали има схема на релетата които се намират под волана най вече търся това което е подкачване на горивото и също така ако има отделен бушон кой е че не стигат 12В от зад на буксата на помпата П.С мотора е 1.9тди ASZ
  4. Ии генерацията вече е напълно завършена
  5. Да колега мерена е 200коня и 490нм преди удара сега разликата е че вече на 63мм генерация и може би 2-3 магарета повече
  6. Ляв си е волана вечее таблото си е от мойта кола просто с3ката е била със десен
  7. А ето до къде бях стигнал от вътрее И така дойде време за генерация отне доста време да намеря човек на който да се доверя да я направи и накрая бях много доволен от свършеното а то е права генерация на 63мм от фланеца на турбото до отзад плюс нова мека връзка и ето как изглеждаше колата вече ( а да и да не забравих да добавя взех джантите телефонна шайба тука на снимките е без фланци и стои грозно доста навърте ноо по нататака ще видите как седят със 20мм фланции ) Но докато колата беше при майстора за генерацията нямаше почивка а почнах да обработвам детайлите за боядисванее ии вече бяхме подготвени за боя Тук смее вече боядисани и след първия тест драйв чакаме за реглаж ето ни и на стендааа Ии вече почти завършене на 100%(заради кривия кулер който ще се поднови не мога да сложа добавката на бронята и халогените но ще се оправи) Все още има доста да се свърши по колата но лека по лека се прави и очаквайте още снимки Няма проблеми колега всичко си е законно даже съм си с старите номера минах кат само за смяна на цвят
  8. Иии така след като и двете коли бяха при мен започнах да разглобявам първо изкарахме двигателя и инсталацията от мойта а3ка тука вече двигателя е навънка И малко инсталацияя ... ии накрая какво остана от старата а3ка И с3ката подготвена за полагане на инсталацията и двигателя ии няма как беше супер топло все пак юли месец имаше и нощна смяна и лека по лека почна да се оформя като кола двигателя и инсталацията бяха пуснати в купето на с3ката Стигнах ме до окачването както споменах по горе окачването е от с3 също така се наложи да си взема друга рейка (мойта се беше строшила след удара) също от с3 4броя нови амове Kayaba и 4 броя пружини червени на h&r и доста чупене на ръце защото както се вижда всичко се правеше на полеви условия стигнахме до тозии резултат Ии така започнах лека полека да оборудвам двигателя и да го запаля в новото купе ... тука малко заигравка :D ии успях да го запаля без големи драми (за първи път правех такова нещо ) и ето вече обурудвам и запален Доста зор видях докато надкарам спирачките много изгнили тръбички много развалени резби на спирачните апарати но малко по малко всичко си идваше на място..
  9. Здравейте на всички, та да разкажа малко за моят проект който почна след един инцидент ... тъкмо си бях купил джантите за които от доста време си ги търсих и вече беше приключил тунинга по мотора (сток 131к.с) (снимката е точно на деня когато турбото си замина и почна тунинга по мотора ?) Ии беше готова за лятото ... И след инцидента за който споменах За радост на мен нищо сериозно ми нямаше и по чудо по мотора нямаше никакъв удар нито антифриз масло дори и фреона не беше изтекъл и мотора запали без проблем и работеше нормално ( тунинга по мотора е хибридна турбина 1749va дюзи от ARL кулер и пътища на има няма 200км) и от там дойде идеята да се намери купе е да се прехвърли... И така след няколко седмици и много познати и чудене взех купе от с3 десен волан също така и цяло окачване от с3 и брони фарове и получих като бонус задни полулоски и кардан с замисъл за 4x4 на по късен етап И от тук започна големия купон ... За който ще разкажа плюс снимки малко по късно
  10. Работата е много относителна след чипа ако я натискаш повече ще харчи повече ако си я караш както преди разхода е възможно да падне около 500мл до 1литър. За самия чип най просто обяснено е че ти пуска повече гориво и увеличава налягането на турбото което до някаква степен ти намалява живота на турбото и съединителя но те ако са тръгнали да си заминават и без чип пак ще им свърши живота... Най важното за мен е когато решиш да я чипосваш да е тех. изправена колата и да е при правилния човек и най вече той да си я провери
  11. Ами като за 90кс е добре но все пак трябва да пробваш ти за да разбереш дали ти е достатъчно или не. Ппц със един чип става доста по приятно за каране и си оставаш със малкия данък но това е друг въпрос. Направи няколко тест драайва и ще прецениш
  12. За този бюджет най добре 90 или 110 коня
  13. Значи амортисьорите ти са оригиналните спортни провери пружините да не са сменени. Може да пробваш да сложиш пружини от дизел и би трябвало да се вдигне
  14. Колега най добре виж дали си със оригинално спортно окачване или е монтирано спортни амове и пружини ( виж да не са различен цвят от черни и по тях трябва да има точки с различен цвят ако са така значи е със оригинални)за най лесно провери по ВИН номера на колата със какво окачване е излязла от завода
  15. Под мокета се намират краш сензорите точно под седалките
×
×
  • Create New...