Jump to content

ilioooo82

Members
  • Мнения

    41
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi a6

Последни посетители

624 профилни разглеждания

ilioooo82's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здрасти колега, колко пари са джантите и ако може без гумите.

     

  2. Здравейте,купих друг колектор,пробвах да го раздвижа и накрая от двата нищо не направих.Нервирах се и с флекса изрязох напълно двете клапи.Колата почна да върви доста повече от преди и харчи по-малко
  3. Имам предвид да ги премахна напълно от вътре.
  4. Здравейте,мотора е 4.2 299кс с двете клапи в предната част на всмукателния колектор.Та дали ако махна целите клапи ще попречи на работата на мотора?Сега са запецнали на затворено и в ниските колата варви добре ама във високите умира.Пробвах да ги раздвижа,но едната ос се счупи и се отказах.Питах за втора употреба колектор,но повечето са със заяли клапи и затова се замислих за този вариант.
  5. Смених ги заедно с бобината и нищо.Този проблем с надуването в капачката го оправих,но явно не е бил и там проблема.Изчистих бензиновите дюзи,помпата качва гориво до рейката(и нея смених),абе направо ще откача.Пробвах вечер да изпусна газта от тръбите да не вкарва през изпарител или дюзи и не та не.
  6. Смених и таблото защото си мислех,че е от него,но нищо.Преди да се скапе със старото табло стрелката почна от време на време в движение да пада на долу рязко до към 65 70 градуса.Скоро го връзвахме на VCDS,но май не гледахме живи данни.Даваше грешка в темп. датчик и ламдасондите,но те на живи данни работеха нормално.
  7. Здравейте,проблемът е,че смених два чисто нови датчика и стрелката не тръгва,а се променя и работата на мотора когато махна буксата.На бензин почва да пали и работи по-добре когато е махната буксата.
  8. Здравейте,смених горивен филтър,кабели,свещи и бобина.Проверих дюзите дали пикаят или плюят,всичко е ок.Разглобих нещото в десния калник и го почистих.Сега шума в капачката изчезна,но кола пак пали трудно сутрин.Дори стано по-зле защото сега не дава и газ да и се даде докато не позагрее.Докато се опитвам да я изфорсирам излиза дим като на богата смес.На диагностика показва само грешка в ламда сондите,но на живи данни са добре.Абе направо да откачиш с гадната кочина.Само наливам пари и нищо.
  9. Като работи колата надува през капачката .Това какво значи и това ли е причината?
  10. Смених и помпата и филтъра,а какво общо може да има нивото на бензина за дюзите?
  11. Здравейте,мотора е 2.8 30v и пали много трудно сутрин.Интересното е,че колкото по-малко бензин има,толкова по-трудно пали.За да запали горе долу нормално бензина трябва да е поне на средата.След като запали след многото въртене първоначално не може да се изфорсира, все едно се дави.
  12. Имам газова,но този проблем го имаше и приди да я монтирам.Просто става все по зле.Преди ако палеше добре на първата чертичка на резервоара сега трябва да е поне на половината.
  13. Пробвал съм,но няма разлика.Този клапан чисти ли се или се сменя. Има ли бензин за да покрие цялата помпа пали добре,а остане ли на половина суха почва проблема.По м-у другото смених и помпата и не е от нея.
  14. Незнам как ще разбера,защото докато отвия капачката шума изчезва.Ако е налягане тогава какво?Шума се чува през цялото време на завита капачка докато работи и за малко след като загася.
  15. Да чува се.Какво значи това?
×
×
  • Create New...