Jump to content

MPAK

Members
  • Мнения

    321
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно MPAK

  • Рожден ден 5.08.1986

Друго

  • Kaра
    A3 2.0TQ S-line

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Добрич
  • Интереси
    Basketball

Контакти

  • Skype
    Fallancy

Последни посетители

2077 профилни разглеждания

MPAK's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. След като ме отказахте от 4G-то, поразгледах малко А4-ки и тази ми хвана окото, доста е натоварена и изглежда запазеничка. Хвърлете и вие едно око и дайте някакво мнение как ви се струва https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11539443852581303
  2. Здравейте колеги, обмислям евентуално завръщане към марката. Спрял съм се на А6 4G 3.0TDI след 2011г. - бюджета ми е около 30к или малко отгоре. Дайте малко информация за плюсови и минуси за конкретния модел с този мотор, както и горе долу какъв разход дава печката при това купе. Може да изкажете и мнение за този екземпляр -> https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11537776666250859 , видях че колега от форума продава такъв автомобил за 31К, но липсата на кожен салон и синия цвят сякаш не ми се нравят ... иначе съм сигурен че е по-добър вариант, защото вероятно си я е поддържал както си трябва. Предварително благодаря за информацията
  3. Не е толкова сложно разглобяването, просто трябва да си групираш болтчетата та като сглобяваш да не им размениш местата. Имах същия проблем, разглобих си сам RNS-Eто и се оказа че 2 от пистите на лентовия кабел, които са за захранване на дисплея бяха нагорели в края си, резнах 3мм. кабела и сглобих чудесията - всичко си тръгна нормално. Според мен си струва да се опиташ да си го оправиш сам, ако случая е като моя ще ти коства 40 минути време и 0 лв. за ремонта
  4. Има няколко възможни причини за грешката - маркучи (ако си сигурен за тях - отпадат), N75 клапан за контрол на налягане, G31 сензор за налягане или проблем със самото турбо (ако са го рециклирали читаво също отпада). Ако някой има други идеи да казва. Не е лошо да кажеш какъв точно е двигателя и да посочиш код на мотора.
  5. Колега, дай повече информация за автомобила - какъв точно е мотора, с какво оборудване е колата, Quattro ли е или е на предно и т.н. Качи повече снимки, иначе няма как да очакваш интерес.
  6. Ами ситуацията при мен е следната, поради начинания в земеделието ми се отвори ново голямо перо за разходи към момента. Съответно не съм склонен да давам много пари за автомобил и гориво (пак към момента, по нататък трябва да дойдат приходите от земеделието, дано доживея тоя така чакан момент). Ама понеже знам за какъв разход иде реч, се насочвам към печките...другия вариант ми е да си взема бензин и да го газифицирам, за жалост ако искам Audi съм принуден да е 3.2, което не ме кефи особено. Третия ми вариант е, да си карам работната кола и да си купя човешки автомобил догодина.
  7. Ами то моето шофиране не е показателно (малко ми тежи крачето), но да ти кажа по следния начин - градско под 13 не съм виждал, извънгардско под 9 също (това е като карам културно). На нормалното ми каране градско - 15, извънградско 10.5.
  8. Да се включа и аз в темата, аз мога да изкажа впечатления от 2.0TFSI BWA на A3 8P Sportback Quattro -> ефтина подръжка, това с харча на масло не знам колко е вярно, понеже моята харчеше около 2 литра на 10к км и от форума всички ми обясняваха как било нормално и да си доливам....да ама рециклирах турбината и падна на 0.5 литра на 10к км., така че според мен не е задължително да гори много масло. Не знам новото поколение на 2.0TFSI моторите колко е подобрено, спрямо този който аз имах, но като цяло беше чудесен двигател за подръжка но разхода на гориво за този вървеж е абсолютно неоправдан (според мен). В момента след продажбата на автомобила и аз се оглеждам за дизели и следя темата с интерес.
  9. Ами аз гледах гледах и нито една читаво изглеждаща не видях по нашите сайтове. Виж ето тази А4-ка -> http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11473945381691210&slink=35621w
  10. Радвам се че успях да помогна и че вече при теб всичко е наред, много безаварийни километри ти пожелавам
  11. IVO

    Здравей колега,

    четох някъде че са ти почиствали всмукателният колектор от нагар /А3 2.0ТФСИ/. Къде направи процедурата и колко пари ти взеха?

     

    Поздрави

  12. MPAK

    Странно поведение А3 2.0T FSI

    Виж да не е датчика за налягане на горивото, който е на рейката - може да прави някакви номера той(моя го смених, новия не е скъп). Няма как да е турбото според мен, щеше да е друга грешката.
  13. http://audibg.com/forum/index.php?/profile/675-gsb/ от този колега си поръчвам всички части, много е точен и цените са повече от чудесни. Недей да го мислиш много, така или иначе хората казват че трябва да се сменят за да нямаш главоболия - давай 200-300 лева и да ти е спокойно
  14. Сега да дам и аз малко акъл, като бивш собственик на автомобил с такъв мотор. Колата ти верно е с ремък, но има верига между валовете. Обикновенно обтегача сдава багажа и е силно препоръчително (в повечето форуми казват че е задължително при покупка на 2.0TFSI да се смени) ако не си го сменял да смениш целия комплект (верига, обтегач и гарнитурки) - около 200лв. е цената за комплекта. При мен след смяната, мотора заработи много по тихо и паразитните звуци изчезнаха. Също не е лошо да свалиш бензиновата помпа за високо налягане и да провериш Cam Follower-a в какво състояние е (ако решиш да я сваляш сам, задължително извади бушона за помпата за да не направиш всичко в бензин), той е консуматив по принцип - износва се и се сменя - не е скъп. Ако имаш още въпроси, питай да помагаме.
  15. Честно казано не ми се продава особено, но мисля за нещо по-големичко вече.
×
×
  • Create New...